٤ ايده فوق العاده ی خريد كادو برای آقايان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 72557
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ |

٤ ايده فوق العاده ی خريد كادو برای آقايان

خريد كادو در مناسبت هاي مختلف و يا در روز هاى غير مناسبتى مى تواند كسانى را كه دوست داريد را خوشحال كند. با وجود مسائل و فشار هاى اقتصادى مختلف در اين دوره زمان ، خريد هديه هاى مختلف به منظور تشكر و قدردانى از آقايان مى تواند از خستگى آنها بكاهد.
٤ ايده فوق العاده ی خريد كادو برای آقايان

 

خريد كادو در مناسبت هاي مختلف و يا در روز هاى غير مناسبتى مى تواند كسانى را كه دوست داريد را خوشحال كند. با وجود مسائل و فشار هاى اقتصادى مختلف در اين دوره زمان ، خريد هديه هاى مختلف به منظور تشكر و قدردانى از آقايان مى تواند از خستگى آنها بكاهد. حتى اگر اينگونه هم نباشد ، خريد هديه ى خوب علاقع و توجه شما را به فرد متقابل نشان مي دهد. اما سىال مهم اين است كه چه هديه اى براى آقايان بخريم تا هم قيمت مناسبى داشته باشد و در عين حال كاربرد آن هم زياد باشد.
در اين مقاله قصد داريم تا چند ايده ى فوق العاده ى خريد كادو براى آقايان را به شما معرفى كنيم.

كيف ادارى چرم

يكى از وسيله هاى بسيار كاربردى و تاثير گذار در تيپ آقايان ، كيف ادارى است. علاوه بر اين كه كيف ادارى زيبا ، استايل خاصى به مردان مى دهد ، وسيله اى است كه اكثر آقايان هر روزه از آن استفاده مى كنند و اگر اين كيف كيفيت لازم را داشته باشد تا سال ها مي توان از آن استفاده كرد. به همين خاطر خريد كيف ادارى يكى از گزينه هاى خوب براى هديه دادن است. در اين ميان كيف هاى ادارى اى كه از چرم تبريز ساخته شده اند ، هم داراى كيفيت فوق العاده اى هستند و هم استايل بهتري نسبت به ديگر كيف ها دارند. براى خريد كيف اداري چرم تبريز مى توانيد از مجموعه ى فرهاد چرم كه در اين شهر قرار دارد و سابقه ى خوبى در فروش اين محصولات دارند خريد كنيد.

ساعت مچى
يكى از وسيله هايى كه در ظاهر آقايان بسيار تاثيرگذار است ، ساعت مچى است. در بازار ساعت هاى مختلفى وجود دارد كه شما مى توانيد متناسب با بودجه و همچنين سليقه تان يك مدل از آنها را انتخاب كنيد. تفاوت ساعت هاى مچى مى تواند در طرح ساعت ، مشخصات فنى آن ها ، نوع بندشان و … باشد كه افراد با توجه به سليقه شان ، يكى از آن ها را انتخاب كنند. همچنين مارك و برند ساعت مچى در قيمت آنها تاثير مى گذارد به طورى رنج قيمتى ساعت هاى مچى از چند صد هزار تومان تا چند صد ميليون تومان متغير است.

ادكلن
حضور در اجتماع ها و محافل رسمى و يا دوستانه با عطرى خوشبو ، كلاس فرد را بسيار بالا مى برد و باعث مى شود آن فرد تاثيرگذار تر شود. معمولا عطر و ادكلن وسيله اى است كه هم بانوان و هم آقايان روزمره از آن استفاده مى كنند و خريد آن به عنوان يك هديه يك گزينه ى خوبى مى باشد.

كفش اسپورت
اگر آقايى كه مى خواهيد برايش هديه اى بخريد اهل استفاده از كفش هاى ورزشى و اسپورت باشد ، قطعا خريد آن يك هديه ى خوب تلقى مى شود.

ست چرمى


خريد ست چرمى هم يكى از گزينه هاى بسيار خوب براى هديه دادن است ، چرا كه هم قيمت مناسبى دارد و هم ارزش بالايى براى خريد دارد. ست كادويى چرمى معمولا شامل كمربند ، كيف پول و جاسوئيچى چرم است كه در جعبه هاى شكيل و خاص بسته بندى شده اند. البته ممكن است در برخى ست ها وسيله هايى مثل جاكارتى چرم هم باشد ، همچنين در برخي از اين ست ها ممكن است كه فقط دو مورد از وسيله هايى كه نام برديم در جعبه موجود بتا بتوانيد متناسب با بودجه اى كه در نظر داريد انتخاب كنيد.

اكسسورى ماشين
اگر شخصى كه مى خواهيد برايش هديه بخريد به خودرو علاقه داشته باشد ، خريد اكسسورى ماشين مى تواند يك راه هديه دادن باشد. البته كه امروزه اكسسورى هاى مختلف و متنوع زيادى وجود دارد و شما مى توانيد با توجه به بودجه تان و همچنين سليقه شخص مقابل بهترين هديه را انتخاب كنيد. از اكسسورى هاى معروف ماشين مى توان به خوشبو كننده ماشين ، رينگ اسپرت ، سر اگزوز ، چراغ هاى اسپورت و …. اشاره كرد كه تنوع قيمتى آنها از ٥٠ هزار تومان تا چند ميليون تومان است.

هدفون بيسيم
امروزه يكى از كارهايى كه اكثر نسل جوان انجام مى دهد گوش دادن به آهنگ ، بازى كردن گيم ، ديدن دوره آموزشى مجازى و … است. يكى از ادوات لازم براى انجام اين كار ها ، هدفون بيسيم است كه اخيرا هم در ايران بسيار فروش رفته است. هدفون هاى بيسيم هم با توجه به كيفيت ساخت ، كيفيت صداى توليدى ، برند و … قيمت هاى بسيار متنوعى دارند كه دست شما خريدار را باز مى گذارد.

عينك آفتابى
عينك آفتابى هم يكى از وسيله هايى است كه استفاده از آن هم در فصل گرما و هم در فصل سرما ضرورى است. عينك آفتابى علاوه بر اين كه از آسيب ديدن چشم جلوگيرى مى كند ، استايل فرد را هم خاص مى كند. به همبن جهت اين وسيله هم مى تواند يكى از بهترين گزينه ها براى كادو دادن به آقايان باشد.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.