وزیر بهداشت: ۱۵ هزار تخت‌ بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 86867
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ |

وزیر بهداشت: ۱۵ هزار تخت‌ بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در سال گذشته یک‌هزار و 500 پروژه نیمه‌تمام در بخش بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسید، گفت: در دولت سیزدهم ۱۵ هزار تخت به ظرفیت بستری مراکز درمانی کشور افزوده شد.
وزیر بهداشت: ۱۵ هزار تخت‌ بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شد

بهرام عین‌اللهی صبح امروز در آیین افتتاح دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در ابتدای دولت سیزدهم ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌‌تمام بهداشتی با پیشرفت فیزیکی متفاوت در کشور داشتیم که طی سال گذشته یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وجود ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور، افزود: سال گذشته ۱۵ هزار تخت به این میزان افزوده شد.

وی ادامه داد: حدود ۲ هزار مرکز بهداشت و خانه بهداشت به بهره‌برداری رسید و تلاش می‌کنیم در سال پیش رو این میزان افزایش پیدا کند و پروژه‌های بیشتری تکمیل و افتتاح شود.

عین‌اللهی اضافه کرد: کلنگ ساخت دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سال ۱۳۹۵ به زمین زده شده بود و در ابتدای دولت سیزدهم دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد بود.

وی عنوان کرد: این دانشکده با ۱۴ کلاس درس، سالن کنفرانس، کتابخانه و سالن‌های تدریس عملی توانایی پذیرش ۵۵۰ دانشجوی رشته‌های پرستاری، مامایی و تکنسین اتاق عمل را دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هنوز کمبودهایی وجود دارد که به زودی برای سال تحصیلی جدید برطرف می‌شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.