همه چیز در رابطه با خرید کولر گازی پاکشوما - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65056
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ |

همه چیز در رابطه با خرید کولر گازی پاکشوما

سیستم تهویه مطبوع از تجهیزات ضروری برای ساختمان های مختلف است تا به وسیله آن بتوان دمای هوا را با تغییر فصول مطابق دلخواه افزایش و یا کاهش داد. برای انجام این نیاز سیستم های زیادی ساخته شده که از بهترین آن ها کولر گازی های اسپلیت هستند.
همه چیز در رابطه با خرید کولر گازی پاکشوما

سیستم تهویه مطبوع از تجهیزات ضروری برای ساختمان های مختلف است تا به وسیله آن بتوان دمای هوا را با تغییر فصول مطابق دلخواه افزایش و یا کاهش داد. برای انجام این نیاز سیستم های زیادی ساخته شده که از بهترین آن ها کولر گازی های اسپلیت هستند. این سیستم دارای دو بخش بوده که شامل یونیت داخلی و یا هواساز و خارجی که همان کندانسور است، می باشد. این دو بخش به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت به وسیله گاز مبرد گرمای هوا گرفته می شود و با کاهش دمای آن محیط را خنک می کند. یونیت داخلی در موقعیت نصب های مختلفی طراحی و ساخته می شود که به صورت دیواری، ایستاده، پنجره ای و پرتابل عرضه می شوند. قدرتی که کولر گازی در هوادهی دارد نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار بالا بوده و در کم ترین زمان ممکن دمای هوا را به درجه مورد علاقه کاربران آن می رساند.

شما عزیزان نیز می توانید جهت خرید انواع کولر گازی با گارانتی شرکتی و مشاهده ویژگی های هر مدل به صفحه مربوطه آن در دماپویا مراجعه کرده و با کسب مشاوره فروش با کارشناسان دماپویا بهترین انتخاب را تجربه کنید. دماپویا فروشگاه تخصصی تاسیسات ساختمان بوده که تمامی تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، آبرسانی و لوازم استخر و سونا را با بهترین قیمت و گارانتی اصلی تقدیم مشتریان گرامی می کند. شما عزیزان می توانید از هر نقطه از ایران سفارش خود را ثبت و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. بدین طریق می توان در هزینه های رفت و آمد و زمان صرفه جویی اقتصادی کرد.

یکی از برندهایی که در زمینه لوازم خانگی فعالیت چشمگیری دارد و همچنین اقدام به تولید انواع کولر گازی می کند، شرکت پاکشوما می باشد که از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در زمینه ساخت لباسشویی آغاز کرد و به منظور ارتقای فروش سعی دارد از بهترین تجهیزات در ساخت محصولات خود استفاده می کند تا کیفیت را افزایش دهد و طول عمر محصول ارتقا یابد. همچنین برای ارتقای راندمان و بازدهی محصول از فناوری های به روز استفاده می شود و در نهایت کولر گازی با قدرت هوادهی بالا و در عین حال مصرف انرژی مقرون به صرفه را به دست مشتریان می رساند تا رضایت خاطر آنان را جلب کند.

قدرت هوادهی سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی متنوع و متفاوت بوده و جهت پوشش نیاز هوادهی محیط های کوچک و بزرگ طراحی می شود. قدرت هوادهی با واحد بی تی یو (BTU) بر ساعت اندازه گیری می شود و کولر گازی های پاکشوما در ظرفیت های ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید و عرضه می گردد. برای انتخاب ظرفیت متناسب با محیط بایستی به متراژ محل خود توجه کنید و بر اساس مساحت مکان مورد نظر دست به انتخاب بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه را ظرفیت و قدرت هوادهی می توانید در تمامی ساعات اداری با کارشناسان فروش دماپویا تماس حاصل فرمایید و مشاره رایگان دریافت کنید. پیش از خرید کولر گازی پاکشوما بایستی به کندانسور و گاز مبرد آن نیز توجه داشت که از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده اسپلیت ها می باشند.

گاز مبرد به کار رفته در این محصول پاکشوما از نوع R410 بوده که به سازگاری با محیط زیست آن معروف است. این گاز آسیبی به لایه ازون نمی رساند و امروزه مورد استفاده بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع و برودتی قرار می گیرد. نوع کمپرسور به کار رفته در آن نیز روتاری است که این قطعه در واقع قلب دستگاه به شمار می رود و تاثیر بسیار مستقیم و شدیدی روی هوادهی دستگاه دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات انواع کولر گازی پاکشوما و خرید بهینه آن ها می توانید به صفحه مربوطه آن در وبسایت دماپویا مراجعه نموده و بهترین مدل را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.