هشدار پلیس فتا درباره پیوند‌های جعلی گذرنامه اربعین - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104201
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ |

هشدار پلیس فتا درباره پیوند‌های جعلی گذرنامه اربعین

پلیس فتای تهران هشدار داد کلاهبرداران با انتشار تبلیغات جعلی مبنی بر دریافت گذرنامه فوری برای زائران اربعین از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.
هشدار پلیس فتا درباره پیوند‌های جعلی گذرنامه اربعین

دستگیری چهارمین سارق بزرگراه صدر. رئیس پلیس آگاهی تهران گفته: با توجه به فراری‌بودن یکی از اعضای این باند، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم در محدوده شرق تهران شدند و با هماهنگی قضایی متهم چهارم این پرونده حوالی بامداد ۲۲ مرداد بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد و در تحقیقات مقدماتی به جرم خود اعتراف کرد. پیشتر متهمان ردیف اول و دوم این سرقت دستگیر و به اعدام محکوم شدند.

پیوند‌های جعلی با عنوان گذرنامه فوری اربعین. بنابراعلام پلیس فتای تهران، کلاهبرداران با تبلیغات مبنی بر دریافت گذرنامه به صورت سریع با قرار دادن پیوند‌های جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند. زائران، پیوند‌های مشکوک درخصوص ثبت نام اربعین را باز نکنند و برای سفر کربلا فقط با مراجعه به سامانه سماح به نشانی اینترنتی samah.haj.ir ثبت نام کنند.

پرخطرترین نقاط حادثه‌خیز برای عابران پیاده در پایتخت. به گفته رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران، بزرگراه آزادگان و یادگار امام، پرخطرترین نقاط حادثه‌خیز برای عابران پیاده در پایتخت محسوب می‌شوند. بیشترین اتفاقات برای عابران پیاده به ویژه در بزرگراه‌های پایتخت در هنگام شب رخ می‌دهد.

شصت درصد حیوانات باغ وحش ارم پیرند. مدیر باغ وحش ارم گفته: حدود ۸۰ گونه و بیش از ۴۰۰ حیوان در باغ وحش ارم وجود دارند. ۶۰ درصد حیوانات باغ وحش ارم پیر هستند که «پرویز» – شامپانزه – با ۷۲ سال مسن‌ترین آنهاست.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.