هتل های نزدیک به مراکز خرید در مشهد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 51905
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ |

هتل های نزدیک به مراکز خرید در مشهد

همانطور که می دانید شهر مشهد به عنوان مهم ترین شهر زیارتی کشور، سالانه زائرین بسیاری را سمت خود جذب می کند؛ در واقع اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) را در اولویت قرار می دهند
هتل های نزدیک به مراکز خرید در مشهد

همانطور که می دانید شهر مشهد به عنوان مهم ترین شهر زیارتی کشور، سالانه زائرین بسیاری را سمت خود جذب می کند؛ در واقع اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، زیارت از بارگاه امام هشتم (ع) را در اولویت قرار می دهند، اما در کنار این موضوع، علاقه مند هستند تا از دیگر مزیت ها و جاذبه های این شهر نیز استفاده نمایند.
مراکز خرید یکی از مهم ترین جاذبه هایی هستند که در هر شهری با هر جنبه ای از سفر، محبوبیت خاصی دارند. البته که شهر مشهد یک شهر مقدس است و به گونه ای سوغاتی از این شهر ارزش بالایی دارد. از این رو گردشگران بسیاری علاقه مند هستند تا ضمن زیارت از حرم رضوی، از مراکز خرید این شهر نیز دیدن کنند و بهترین خرید را نیز انجام دهند.
با توجه به این موضوع برخی از افراد در رزرو هتل های مشهد، نزدیکی به مراکز خرید مهم در این شهر را ملاک انتخاب خود قرار می دهند. البته که مراکز خرید بسیاری در سرتاسر شهر قرار گرفته است، اما از جمله مراکز خریدی که به حرم مطهر رضوی نیز نزدیک باشند، می توان به مرکز خرید ۱۷ شهریور اشاره نمود. در ادامه این مقاله هتلی نزدیک به این مرکز خرید و یا هتل های دیگر با مزیت خرید را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

مرکز خرید اکسون در نزدیکی هتل سی نور مشهد
آیا هتل قصر طلایی مشهد نزدیک مراکز خرید است؟
هتل قصر طلایی مشهد به عنوان بهترین هتل در صدر دیگر هتل های مشهد، همواره مورد محبوبیت و استقبال گردشگران قرار گرفته که از هر نظر برای اقامت ایده آل می باشد. البته با این وجود نمی توان آن را از هتل های نزدیک به مراکز خرید مشهد دانست. اما این هتل با ایجاد یک فروشگاه مجهز، از هر نظر نیاز های مهمانان خود را بر طرف می کند.
از این رو اگر به دنبال اقامت در بهترین هتل مشهد هستید، اما خرید در سریع ترین زمان نیز برای شما اهمیت دارد، می توانید با خیالی راحت این هتل را مورد رزرو قرار دهید. هتل قصر طلایی در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده و با فضایی بسیار مجلل و امکاناتی خاص مانند اتاق نمک، تجربه ای متفاوت را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.
هتل درویشی مشهد، دومین هتل برتر در شهر
اغلب زائرینی که به دنبال اقامت در بهترین هتل های مشهد هستند، با نام های هتل قصر طلایی و هتل درویشی مشهد مواجه می شوند. هتل درویشی نیز همانند هتل قصر طلایی نزدیک به مراکز خرید خاصی نیست و تنها بازارچه های اطراف حرم، از مغازه های نزدیک به این هتل هستند.

بازار رضا نزدیک هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد
با این وجود هتل قصر طلایی مشهد نیز در طبقه همکف خود یک فروشگاه لوکس را ایجاد کرده که گردشگران می توانند بهترین سوغاتی های مورد نیاز را از این فروشگاه خریداری کنند. هتل درویشی مشهد با یک سال تفاوت از هتل قصر طلایی در سال ۱۳۹۰ احداث گردیده و تنها هتل با پنت هوس در شهر مشهد می باشد که به همین دلیل محبوبیت بسیاری دارد.
هتل سی نور مشهد، نزدیک به مراکز خرید ۱۷ شهریور
در ابتدای مقاله ذکر کردیم مراکز خرید ۱۷ شهریور از جمله مراکز خریدی هستند که در نزدیکی حرم قرار گرفته اند و به همین دلیل نسبت به دیگر مراکز خرید شهر، با شلوغی بیشتری مواجه می باشند. از این رو هتل های نزدیک به این مراکز خرید مانند هتل سی نور مشهد، بهترین گزینه برای علاقه مندان به خرید و گشت در بازار های مختلف محسوب می شوند.
هتل سی نور مشهد درست در مجاورت مراکز خرید ۱۷ شهریور قرار گرفته و فاصله اندکی تا بازار بزرگ رضا دارد. این هتل در سل ۱۳۹۳ احداث گردیده که حدود ۲۸۶ واحد اقامتی متنوع را در ۲۲ طبقه ساختمانی جای داده است. امکاناتی مجهز و کامل در این هتل ایجاد شده، اما از نظر کیفیت به پا هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد نمی رسد.

پاساژ آسمان از مراکز خرید ۱۷ شهریور
رزرو هتل مشهد از سایت پرشین هتل
یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو تور مشهد و هتل مشهد سایت پرشین هتل (www.epersianhotel.com ) می باشد. زیرا این سایت علاوه بر اعتبار ثابت شده و تمامی مزیت های موجود، دارای دفتر مرکزی در شهر مشهد می باشد که به صورت حضوری از هتل های مشهد بازدید کرده و اطلاعاتی دقیق را در اختیار گردشگران قرار می دهد.
سایت پرشین هتل به سه روش حضوری، آنلاین و تلفنی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. ضمن اینکه در رزرو تلفنی تخفیفات ویژه را در اختیار گردشگران قرار می دهد؛ شما می توانید به شماره تلفن های ۰۵۱۳۸۰۹۶ و ۰۵۱،۳۱۸۹۶ تماس حاصل نمایید و پس از انتخاب تور مطابق با شرایط و علایق خود، اقدام به بهترین رزرو کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.