هتل های خیابان امام رضا مشهد؛ از لاکچری تا ارزان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 106276
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 22 مهر 1403 - 14:22 |

هتل های خیابان امام رضا مشهد؛ از لاکچری تا ارزان

خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم از سوی جنوب آستان قدس رضوی است که بسیاری از هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری در آن قرار گرفته‌اند. هتل های خیابان امام رضا مشهد به دلیل دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی محبوبیت بالایی میان مسافران دارند. در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های مشهد واقع در خیابان امام رضا را به شما معرفی خواهیم کرد.
هتل های خیابان امام رضا مشهد؛ از لاکچری تا ارزان

خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم از سوی جنوب آستان قدس رضوی است که بسیاری از هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری در آن قرار گرفته‌اند. هتل های خیابان امام رضا مشهد به دلیل دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی محبوبیت بالایی میان مسافران دارند. در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های مشهد واقع در خیابان امام رضا را به شما معرفی خواهیم کرد.

امروزه خیابان امام رضا جزو زیباترین خیابان‌های منتهی به حرم است که حال و هوای معنوی خاصی دارد. به این خیابان که وارد می‌شوید گنبد طلایی حرم مقابل چشمانتان خودنمایی می‌کند و دلتان برای حرم پر خواهد کشید.

جالب است بدانید که خیابان امام رضا در گذشته خیابان تهران نام داشت که علت این امر دسترسی تهران به مشهد به واسطه این جاده بود. سپس با روی کار آمدن حکومت پهلوی، تغییراتی در بافت قدیمی شهر مشهد ایجاد شد و خیابان‌های امام رضا، طبرسی و بهار در سطح شهر تشکیل شدند.

در خیابان امام رضا غرفه‌ها و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ سوغاتی‌فروشی متعددی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای عزیزان خود خرید کنید. همچنین این خیابان میدان بیت‌المقدس را به پایانه مسافربری جنوب مشهد متصل می‌کند و مسافران از طریق آن می‌توانند خود را به حرم برسانند.

هتل های پنج ستاره خیابان امام رضا مشهد

خوشبختانه تعدادی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد در خیابان امام رضا واقع شده‌اند. اگر می‌خواهید اقامتی لاکچری را در بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد تجربه کنید، انتخاب هتل‌های زیر قطعا شما را به هدف خود می‌رساند.

هتل قصر بین‌المللی مشهد

هتل بین‌المللی قصر یکی از باسابقه‌ترین هتل های خیابان امام رضا مشهد است که در سال ۱۳۵۶ افتتاح شده است. این هتل مجلل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و ۲۱۹ واحد اقامتی مجهز شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد.

هتل قصر بین‌المللی در مرکز شهر مشهد واقع شده و تا حرم حدود ۸۰۰ متر فاصله دارد. این هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر و مراکز اصلی خرید مشهد دارد و از لحاظ موقعیت مکانی در یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته است.

هتل قصر مشهد امکانات پیشرفته و تمام‌عیاری را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده است. از امکانات این هتل مجلل می‌توان به تاکسی سرویس شبانه‌روزی، خدمات پزشکی، پارکینگ سرپوشیده، شهربازی، سالن همایش، فروشگاه‌های داخلی و سالن آرایش هتل اشاره کرد. کافی‌شاپ و چندین رستوران لوکس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از دیگر امکانات هتل قصر بین‌المللی مشهد است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ از دیگر هتل های خیابان امام رضا مشهد است که آغاز فعالیت آن به بهار سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. این هتل ۵ ستاره ۲۱۶ واحد اقامتی با تنوع بسیار بالا دارد که هر کدام با سلیقه تمام و با نظم خاصی چیدمان شده‌اند. واحدهای هتل الماس ۲ شامل ۱۳۷ اتاق دبل، ۱۵ اتاق کانکت، ۱۵ سوئیت یک خوابه، ۲۴ سوئیت امپریال، ۴ سوئیت ماه عسل و ۶ سوئیت پرزیدنت می‌شود.

این هتل لاکچری تا حرم به‌صورت پیاده تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد و در ۸ کیلومتری فرودگاه واقع شده است. رستوران و تالار پانوراما در طبقه بیستم، کافه و روف‌گاردن، مجموعه آبی و اسپا، بازارچه اختصاصی، سالن‌های پذیرایی و بازارچه اختصاصی برخی از امکانات هتل الماس ۲ است.

هتل الماس 2 مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۲۰

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد را می‌توان یکی از لاکچری‌ترین هتل های خیابان امام رضا مشهد دانست که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل ساختمانی بلندقامت و باشکوه دارد که ۲۳ طبقه و ۲۲۳ واحد اقامتی را در خود جای داده است.

اتاق‌های هتل مجلل درویشی مشهد با الهام از تمدن ملل مختلف دیزاین شده‌اند و حال و هوای خاصی دارند. این واحدها از امکانات مدرن و پیشرفته‌ای برخوردارند و اقامتی راحت را در نزدیکی حرم مطهر به شما هدیه می‌دهند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل قصر طلایی مشهد

از دیگر هتل های خیابان امام رضا مشهد، هتل قصر طلایی یا همان هتل گلدن پالاس مشهد است. این هتل در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسیده و امکانات تمام و کمالی برای پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی دارد.

هتل قصر طلایی دارای ساختمانی ۱۶ طبقه است که با ورود به آن احساس می‌کنید به قصری باشکوه قدم گذاشته‌اید. این هتل ۳۶۰ اتاق و سوئیت دارد که هر کدام به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده‌اند و فضایی دلباز و دلنشین دارند. هتل قصر طلایی از نظر موقعیت مکانی نیز توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل در ۲ کیلومتری حرم واقع شده و دسترسی فوق‌العاده‌ای به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل های چهار ستاره خیابان امام رضا مشهد

علاوه بر هتل‌های ۵ ستاره، تعدادی از بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد نیز در خیابان امام رضا قرار گرفته‌اند. این هتل‌ها نیز امکانات خوبی دارند و توانسته‌اند امتیاز بالایی را از مهمانان در طول فعالیت خود دریافت کنند. اگر می‌خواهید ضمن برخورداری از امکانات کافی، هزینه کمتری را نیز بابت اقامت بپردازید، هتل های ۴ ستاره مشهد می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ از بهترین هتل های خیابان امام رضا مشهد است که در فروردین ۱۳۹۲ به عنوان هتلی ۴ ستاره افتتاح شده است. این هتل ۱۶۳ واحد اقامتی شامل ۱۲۸ اتاق دو و سه تخته، ۲۰ اتاق کانکت، ۹ سوئیت یک خوابه، ۳ سوئیت رویال، ۲ سوئیت ماه عسل و ۱ سوئیت پرزیدنت دارد.

هتل الماس ۱ تا حرم به صورت پیاده فقط ۴ دقیقه فاصله دارد. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های ۴ ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. رستوران‌های لوکس با غذاهای متنوع، سالن کنفرانس و مهمانی، مجموعه آبی و سالن اسپا و بازارچه اختصاصی برخی از امکانات لاکچری این هتل مجلل است.

هتل الماس 1 مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا ۴ و ۶

هتل جواد مشهد

هتل ۴ ستاره جواد مشهد در مهر سال ۱۳۸۹ در فاصله ۳۵۰ متری از ورودی باب‌الرضا به بهره‌برداری رسیده است. این هتل ۸ طبقه و ۱۰۵ اتاق و سوئیت دارد که با تجهیزات مناسبی چیدمان شده‌اند. از امکانات هتل جواد مشهد می‌توان به فروشگاه و غرفه، رستوران و کافه، پارکینگ، اینترنت و بوفه صبحانه رایگان اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که این هتل برای رفاه مهمانان تغییراتی را در هتل ایجاد کرده و در حال اضافه کردن سالن ورزشی و سونا و جکوزی به مجموعه است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس از دیگر هتل های خیابان امام رضا مشهد واقع در نبش امام رضا ۸ است. این هتل در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای ساختمانی ۸ طبقه است. هتل فردوس ۹۶ اتاق و سوئیت دارد که از برخی از آن‌ها می‌توان چشم‌اندازی زیبا از حرم مطهر امام رضا را تماشا کرد. مهم‌ترین مزیت این هتل را می‌توان موقعیت مکانی آن دانست که ضمن نزدیکی به حرم، دسترسی خوبی نیز به مراکز خرید و مراکز مهم شهری مشهد دارد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا در سال ۱۳۹۱ در مشهد آغاز به کار کرده و در سال ۱۴۰۱ به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات مورد مرمت قرار گرفته است. این هتل دارای ۱۰۵ واحد اقامتی مجهز با دکوراسیونی شیک و مدرن است و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهد. هتل کیانا تا ورودی باب‌الرضا حدود ۷۰۰ متر فاصله دارد که امکانی به شما می‌دهد تا در هر ساعت شبانه‌روز به راحتی خود را به حرم برسانید.

هتل کیانا مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل اطلس مشهد

از دیگر هتل های خیابان امام رضا مشهد می‌توان به هتل ۴ ستاره اطلس در میدان بیت‌المقدس اشاره کرد. این هتل در چند قدمی حرم واقع شده و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. هتل اطلس مشهد دارای ۱۸۸ واحد اقامتی شامل اتاق‌های اکونومی، اتاق‌های دو و سه تخته رویال، سوئیت آپارتمان و سوئیت‌های ویژه رضوی است. این هتل امکانات مناسبی دارد و توانسته امتیاز نسبتا خوبی را از مهمانان خود دریافت کند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، میدان بیت‌المقدس

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره خیابان امام رضا است. این هتل مجلل در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده و دارای ساختمانی ۱۰ طبقه با ۹۰ واحد اقامتی است. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و بازارهای مشهد واقع شده و امکانات رفاهی خوبی را برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، حدفاصل امام رضا ۱۶ و ۱۸

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی قدیمی و باسابقه واقع در فلکه آب است. این هتل در سال ۱۳۵۷ به بهره‌برداری رسیده و از آن زمان تاکنون توانسته با ارائه خدمات مناسب رضایت مهمانان خود را جلب کند.

هتل اترک آخرین نوبت در سال ۱۴۰۱ بازسازی شده و دارای ۱۱ طبقه و ۱۵۷ واحد اقامتی است. اتاق‌های این هتل مجلل شامل اتاق‌های سینگل، دبل، توئین و اتاق‌های سه تخته می‌شود که هر کدام با نظم و سلیقه چیدمان شده‌اند. هتل اترک امکانات و خدمات خوبی را نیز برای مهمانان در نظر گرفته است. برخی از امکانات این هتل عبارتند از:

  • ترانسفر رایگان
  • خدمات ماساژ
  • جکوزی
  • اینترنت رایگان
  • خدمات اسپا
  • رستوران‌های مجلل
  • کافی‌شاپ
  • خدمات ماساژ
  • سونا
  • باشگاه ورزشی
  • اتاق چمدان
  • تاکسی سرویس
  • خدمات بیدارباش
  • بوفه صبحانه رایگان
  • روم سرویس
  • فروشگاه و غرفه
  • سالن کنفرانس

هتل اترک مشهد تنها ۳۰۰ متر با ورودی باب‌الرضا فاصله دارد و در نزدیکی مراکز خرید و اماکن گردشگری شهر واقع شده است. قیمت این هتل مجلل نیز متناسب با امکانات و خدمات هتل است و از این نظر نیز مناسب به نظر می‌رسد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، فلکه آب، ابتدای بازار رضا

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین یکی دیگر از هتل‌های لوکس خیابان امام رضا است که آغاز ساخت آن به سال ۱۳۸۹ برمی‌گردد. این هتل در سال ۱۳۹۸ با زیربنای بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع در ساختمانی ۱۵ طبقه به بهره‌برداری رسیده و دارای ۱۲۶ واحد اقامتی زیبا و راحت است.

اتاق‌های هتل الماس نوین مشهد شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق‌های دو نفره امپریال، اتاق‌های سه و چهار تخته، اتاق‌های کانکت پنج نفره و سوئیت‌های رویال و سوئیت گاردن می‌شود. بد نیست بدانید که شما می‌توانید واحدهای این مجموعه را به صورت فولبرد نیز رزرو کنید و ناهار و شام را هم علاوه بر صبحانه در هتل میل کنید.

از امکانات هتل الماس نوین مشهد می‌توان به رستوران، روف‌گاردن با ویوی حرم مطهر رضوی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات و مجموعه آبی اشاره کرد. در ضمن قیمت این هتل نیز متوسط رو به بالاست و با امکانات و خدمات هتل هم‌خوانی دارد.

هتل الماس نوین مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۹، کوچه مهرآئین

سایر هتل های خیابان امام رضا مشهد

هتل های خیابان امام رضا مشهد تنوع بسیار زیادی دارند و تنها به چند مورد بالا ختم نمی‌شود. در این خیابان هتل‌های دیگری نیز فعالیت دارند که با صرف بودجه کمتر می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. در ادامه نام تعدادی دیگر از هتل‌های واقع در خیابان امام رضا را برایتان آورده‌ایم.

  • هتل چهار ستاره مشهد مشهد
  • هتل سه ستاره پارمیدا مشهد
  • هتل سه ستاره میامی مشهد
  • هتل سه ستاره هلیا مشهد
  • هتل سه ستاره هاترا مشهد
  • هتل سه ستاره جواهر شرق مشهد
  • هتل دو ستاره گل گندم شباهنگ
  • هتل آپارتمان معین درباری مشهد
  • هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد
  • هتل آپارتمان ملل مشهد
  • هتل آپارتمان زمرد مشهد
  • هتل آپارتمان برین طلایی مشهد

رزرو هتل های خیابان امام رضا مشهد

ساده‌ترین روش برای رزرو هتل در مشهد، رزرو آنلاین از طریق سامانه‌های معتبر رزرو هتل در کشور است. ایران هتل آنلاین یکی از بهترین و قابل‌اعتمادترین وب‌سایت‌های رزرو هتل است که با مراجعه به آن می‌توانید در عرض چند دقیقه هتل موردنظر خود را رزرو کنید. این سامانه معتبر با درج اطلاعات دقیق از اقامتگاه‌ها و تضمین کمترین قیمت امکانی به شما می‌دهد تا بهترین هتل را انتخاب کنید؛ بنابراین برای رزرو هتل های خیابان امام رضا مشهد سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید و بسته به شرایط خود یکی از هتل‌های این منطقه را رزرو کنید.

|
برچسب ها
, ,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای هتل های خیابان امام رضا مشهد؛ از لاکچری تا ارزان بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.