نمایندگی فروش شیلنگ پنوماتیک در تهران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 103020
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸ |

نمایندگی فروش شیلنگ پنوماتیک در تهران

سیستم های پنوماتیکی برای انتقال سیال از شیلنگ های پنوماتیک استفاده می کنند. استفاده از شیلنگ در مقایسه با خط لوله مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه شیلنگ های پنوماتیک را به راحتی می توان مونتاژ کرد، نصب آن آسان است و ارتعاشات نیز حذف می گردد. از این محصول در فشارهای مختلف کم تا متوسط استفاده می شود.
نمایندگی فروش شیلنگ پنوماتیک در تهران

مقدمه : سیستم های پنوماتیکی برای انتقال سیال از شیلنگ های پنوماتیک استفاده می کنند. استفاده از شیلنگ در مقایسه با خط لوله مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه شیلنگ های پنوماتیک را به راحتی می توان مونتاژ کرد، نصب آن آسان است و ارتعاشات نیز حذف می گردد. از این محصول در فشارهای مختلف کم تا متوسط استفاده می شود.

سیستم های پنوماتیکی برای انتقال سیال از شیلنگ های پنوماتیک استفاده می کنند. استفاده از شیلنگ در مقایسه با خط لوله مزایای زیادی دارد. از جمله اینکه شیلنگ های پنوماتیک را به راحتی می توان مونتاژ کرد، نصب آن آسان است و ارتعاشات نیز حذف می گردد. از این محصول در فشارهای مختلف کم تا متوسط استفاده می شود.

شیلنگ پنوماتیک با توجه به اینکه از چه ماده ای ساخته شده است می تواند به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی شود که هریک کاربرد خاص خود را دارد. در این بخش می خواهیم این شیلنگ پرکاربرد را بررسی کنیم و نمایندگی اصلی فروش آن را نیز به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

شیلنگ پنوماتیک چیست؟

شیلنگ پنوماتیک انعطاف پذیر است و از مقاومت بالایی دربرابر حرارت،ارتعاشات و پیچ خوردگی برخوردار است و با توجه به نیاز بازار در سایز، ضخامت و رنگ های متفاوتی طراحی و تولید می شود. از مزایای قابل توجه این نوع شیلنگ بازدهی بالاو سادگی نصب است. از دیگر ویژگی های  شیلنگ باد مقاومت بالا، مقاومت در برابر اشعه، مقاومت در برابر سایش ،سبک و انعطاف پذیر و سازگاری با یک ماده شیمیایی خاص است.

مشخصات فنی شیلنگ های پنوماتیک

شیلنگ پنوماتیک از اتصالات و فیتینگ فشاری ساخته شده از برنج با روکش نیکل و کروم، فولاد مقاوم و سر شیلنگی های فلزی به سایر تجهیزات پنوماتیکی متصل می شود و امکان کاربردهای مختلفی را در تمامی صنایع فراهم می کند. مشخصات فنی شیلنگ های پنوماتیک بر روی شلنگ درج می شود که شامل فشار کاری (تا ۱۶ بار)، قطر شیلنگ، دمای قابل تحمل (عمدتا تا ۶۰ درجه سانتیگراد) و متراژ شیلنگ می باشد.

 

شیلنگ پنوماتیک در سری پلی آمید و پلی اورتان در سایز ۴ و ۶ به صورت کلاف های ۲۰۰ متری، در سایز های ۸، ۱۰، ۱۲ به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و در سایزهای ۱۴ و ۱۶ و بالاتر به صورت کلاف های ۲۵ و ۵۰ متری عرضه می شود. همچنین شیلنگ های لاستیکی و تفلون هم در کلاف های ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ متری ارائه خواهند شد که برای اندازه گیری آسان هر یک متر از این شیلنگ دارای علامت برش (پرفراژ) می باشد. جدول زیر مشخصات فنی عمومی شیلنگ های پنوماتیک را نشان می دهد.

متریال پلی آمید (PA) پلی اورتان (PU)
سیال مورد استفاده هوای فشرده، روان کننده ها و سایر سیالات هوای فشرده
حداکثر فشار کاری (بار) وکیوم تا ۳۰+ وکیوم تا ۱۲+
دمای کاری (درجه سلسیوس) ۲۰- تا ۸۰ ۲۰- تا ۷۰
بسته بندی (متر) کلاف های ۱۰۰ یا ۲۰۰ متری کلاف های ۱۰۰ یا ۲۰۰ متری

کدام نوع از شیلنگ پنوماتیک را می توان از ahc هیدرولیک خرید؟

مجموعه ahc هیدرولیک یکی از نمایندگی های اصلی انواع شیلنگ پنوماتیک می باشد. همانطور که در بخش های پیشین نیز بیان شد شیلنگ های پنوماتیکی با توجه به اینکه از چه ماده ساخته شده اند می توانند متفاوت باشند. دسته بندی های این شیلنگ عبارتند از:

  • شیلنگ پنوماتیک پلی آمید
  • شیلنگ پنوماتیک پلی اورتان
  • شیلنگ پنوماتیک پلی اتیلن
  • شیلنگ پنوماتیک تفلون
  • شیلنگ پنوماتیک لاستیکی
  • شیلنگ پنوماتیک فنری

تمامی این مدل ها را می توانید با کمترین قیمت از ahc هیدرولیک خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان و یا خرید این محصولات می توانید با شماره ۰۹۱۰۵۰۳۴۵۸۷ تماس بگیرید و یا به وب سایت www.ahc-hydraulic.com مراجعه کنید.

 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.