نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 49248
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 31 مرداد 1400 - 15:17 |

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

نوشیدن و مصرف آب غیر بهداشتی و ناسالم ما را در برابر ابتلا به انواع بیماری ها قرار می دهد. آب آشامیدنی در بسیاری از شهر ها دارای مقدار زیادی رسوبات و املاح و مواد مضر است. با خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال می توان این مشکل را حل کرد و مانع از ورود املاح مضر و ذرات آلوده به آب شد.
نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

نوشیدن و مصرف آب غیر بهداشتی و ناسالم ما را در برابر ابتلا به انواع بیماری ها قرار می دهد. آب آشامیدنی در بسیاری از شهر ها دارای مقدار زیادی رسوبات و املاح و مواد مضر است. با خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال می توان این مشکل را حل کرد و مانع از ورود املاح مضر و ذرات آلوده به آب شد. دستگاه تصفیه آب را باید از مراکز معتبر خریداری کرد تا از اورجینال بودن آن مطمئن شوید. به دلیل وجود دستگاه ها ی تقلبی در بازار و کیفیت بسیار ضعیف آن ها بهتر است که قبل از خرید با مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل و برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا شوید.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

یک آب تصفیه کن خوب برای این که بتواند املاح و سختی آب آشامیدنی را به مقدار زیادی کاهش دهد باید از نوع اسمز معکوس باشد. دستگاه های اسمز معکوس اکثرا ۵ یا ۶ مرحله تصفیه دارند. فیلتر های این دستگاه عبارتند از پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و در دستگاه های ۶ مرحله ای فیلتر مینرال در مرحله ی ششم. بنابراین اگر دستگاهی را انتخاب کردید که اسمز معکوس بود ولی کمتر از ۵ مرحله تصفیه داشت دستگاه تقلبی می باشد. به این دستگاه ها که فیلتر های پیش تصفیه دارند اولترا فیلتراسیون گفته می شود که تنها می تواند رسوبات و مواد شیمیایی آب را از بین ببرد.
ممبران دستگاه اسمز معکوس مهم ترین بخش تصفیه آب می باشد که باید جنس و کیفیت خوبی داشته باشد. در دستگاه ها ی تایوانی ممبران مارک آمریکایی قرار دارد که بهترین نوع آن می باشد.
مارک دستگاه نیز بسیار اهمیت دارد. یک دستگاه با برند معتبر دارای استاندارد های بین المللی از جمله NSF می باشد. در حال حاضر دستگاه های ساخت تایوان از مطمئن ترین دستگاه های تصفیه آب در ایران می باشند اما باید از فروشگاه و مراکز رسمی آن ها را تهیه کرد.
خرید دستگاه تصفیه آب از فروشنده معتبر مهم فاکتور خرید دستگاه اورجینال می باشد. نمایندگی های رسمی ارائه دهنده ی دستگاه های اورجینال با گارانتی و ضمانت می باشند. هم چنین خدمات پس از فروش دستگاه نیز بر عهده ی آن هاست. به همین دلیل تهیه ی آب تصفیه کن از این مراکز به نفع شما می باشد و می توانید خریدی مطمئن را داشته باشید.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

مارک های متنوعی در بازار تصفیه آب وجود دارند که از میان آن ها دستگاه های تصفیه آب تایوانی بهترین برند می باشند. این دستگاه ها بیش از نیم قرن است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرند و بازدهی بسیار خوبی داشته اند. این دستگاه ها تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و استاندارد های جهانی و تاییدیه های بین المللی مثل سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز در اختیار دارند. در ادامه به معرفی سه برند بزرگ و مطرح تایوانی یعنی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می پردازیم.

دستگاه سافت واتر
دستگاه تصفیه آب برند سافت واتر با بهره مندی از فناوری اسمز معکوس یکی از بهترین مارک های دنیا می باشد که سابقه ی زیادی در صنعت تصفیه آب دارد. سافت واتر از ممبران ۱۳ لایه ی آمریکایی استفاده می کند که به خوبی می تواند ذرات و ناخالصی های آب را از بین ببرد دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر در مدل های زیر سینکی می باشند که به راحتی قابل نصب و جا به جایی هستند. این برند به دللی قیمت مناسبی که دارد جزو دستگاه های اقتصادی می باشد که در عین حال کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

دستگاه آکوا پرو
آکوا پرو از برند های جدیدی است که در دهه ۹۰ میلادی کارش را شروع کرد. این برند تولید دستگاه های هوشمند تصفیه آب با به کارگیری پیشرفته ترین فناوری ها و تکنولوژی را دستور کار خود قرار داد و دستگاه هایی به بازار عرضه کرده که همگی از نظر کارکرد و  طراحی کیفیت بسیار خوبی داند. دستگاه آکوا پرو همواره جزو پر فروش ترین برند ها در ایران بوده و به عقیده ی بسیاری می توان آن را بهترین مارک دستگاه تصفیه آب دانست. این برند تنها دستگاه ها ی اسمز معکوس را تولید می کند که بهترین فیلتر ممبران را دارد و تا ۹۹ درصد سختی و املاح آب را از بین می برد و یک دستگاه کامل و حرفه ای برای شما خواهد بود.

دستگاه سی سی کا
کمپانی سی سی کا از قدیمی ترین مارک های تصفیه آب می باشد که در تولید قطعات مربوط به تصفیه آب مشغول است و بهترین لوزام جانبی و قطعات تصفیه آب را تولید می کند. سی سی کا نیز تمرکزش بر تولید دستگاه هایی با فناوری اسمز معکوس می باشد. از شعر های این کمپانی دستیابی تمام افراد جامعه به آب آشامیدنی و سالم است. به همین دلیل  طی این چند دهه فعالیتش را روز به روز گسترده تر کرده  تا بتواند شعار خود را عملی کند. سی سی کا انواع دستگاه های اسمز معکوس با ۶ الی ۸ مرحله تصفیه که از فناوری های  قلیایی کننده و فرا بنفش و اکسیژن ساز استفاده می کنند را تولید کرده است. این دستگاه ها در کاهش سختی آب موثر اند و با حفظ املاح معدنی موجود در آب خواص مفید آب را نیز حفظ می کنند.

مرکز خرید آب تصفیه کن راد گستر نوین

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین بزرگ ترین عرضه کننده و وارد کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران می باشد. برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از محصولات این شرکت می باشند که بهترین مدل های آن را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. هم چنین تجهیزات و لوازم جانبی مربوط به آن ها مثل انواع فیلتر ها و هوزینگ ها و پمپ و مخزن را نیز با بهترین برند های تایوانی می توانید از این شرکت خریداری نمایید.

“شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهای این نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP ، تصفیه آب فیلتراسیون (UF) ، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت و بودجه او دستگاههای مختلفی با رنج قیمت گوناگون موجود می باشد. لازم به ذکر است تمامی دستگاه های تصفیه آب شرکت راد گستر نوین دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY و همچنین دارای گارانتی طلایی و پشتیبانی مادام العمر و خدمات رایگان ارسال و نصب می باشند.”

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین قیمت دستگاه تصفیه آب را با بهترین نرخ عرضه می کند و همراه آن ضمانت یک ساله ی دستگاه را نیز به شما ارائه می دهد. سرویس های دوره ای و خدمات پس از فروش به موقع نیز توسط این شرکت برای شما می شود تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید. تیم حرفه ای راد گستر نوین آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز در هفت روز هفته می باشد.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.