مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش توسط متقاضیان محصولات ایران خودرو - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104479
  پرینتخانه » اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰ |

مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش توسط متقاضیان محصولات ایران خودرو

با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو توسط متقاضیان و با توجه به تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تعیین روش خرید خودرو، ایران‌خودرو در اطلاعیه ای از ایجاد گزینه انتخاب روش فروش به صورت فروش فوق‌العاده و یا پیش‌فروش خبر داد.
مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش توسط متقاضیان محصولات ایران خودرو

ایران‌خودرو در اطلاعیه شماره چهار خود تاکید کرده، تمامی افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کرده‌اند برای انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.

این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان به صورت فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، از یکشنبه چهارم شهریورماه، مهلت شش روزه را در نظر گرفته است. مسدودی حساب‌های بلوکه شده متقاضیان عادی نیز روز دوشنبه پنجم شهریورماه رفع و مبالغ قابل برداشت خواهد بود.

متن کامل اطلاعیه شماره چهار به این شرح است:

موضوع: اطلاعیه شماره ۴ نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی محصولات ایران خودرو- متمم

بدین‌وسیله با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در روز دوم شهریور ماه ۱۴۰۳، به استحضار متقاضیان می‌رساند، پیرو اطلاعیه‌ شماره یک تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ و اطلاعیه شماره دو تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۳ و اطلاعیه شماره سه تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در خصوص نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، با توجه به تاکیدات سازمان محترم بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، اطلاعیه شماره چهار صادر می‌شود:

۱.امکانات جدید در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) به نشانی ikcosales.ir ایجاد شده و کد کلاس محصولات، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شده و برای متقاضیان گرامی قابل بهره‌برداری است. همچنین در قسمت «جزییات سفارش» آیتمی تحت عنوان «روش فروش» ایجاد شده است.

۲.موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در اولویت بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است که مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت نیز در آن رعایت خواهد شد.

۳.تمامی متقاضیان گرامی که در مهلت مجاز تعیین شده (ساعت ۲۴ روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ ) پس از طی مراحل لازم نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در سامانه ikcosales.ir اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش روزه در نظر گرفته شده از روز یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

۴.متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت‌بندی شرکت داده می‌شوند و متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در قسمت «جزییات سفارش» در سامانه ikcosales.ir اقدام نکنند، با توجه به تمایل اغلب متقاضیان، به صورت پیش فرض به عنوان «فروش فوق‌العاده» انتخاب خواهند شد.

۵.متقاضیان محترم پس از رویت اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت فعلی محصولات، در صورتی که قصد تجدیدنظر در خودروهای انتخابی قبلی خود را داشته باشند، این امکان از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و انتخاب خودروی جدید در سامانه امکان پذیر است.

۶.وجوه مسدودی حساب وکالتی، از روز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ رفع مسدودی می‌شود و بانک‌های عامل مکلفند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

۷.رنگ‌های قابل عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی شامل رنگ‌های سفید، مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک است که خریداران پس از طی فرآیند اولویت‌بندی، در هنگام عقد قرارداد با شرکت ایران خودرو نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر اقدام خواهند کرد. خودروهای برقی وارداتی صرفا با رنگ سفید عرضه خواهند شد.

۸.قیمت خودروهای برقی وارداتی، به استناد ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین شده، اما در صورت تغییر نرخ عوارض راهنمایی و رانندگی، مبلغ مذکور به قیمت مصرف‌کننده افزوده خواهد شد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.