مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 71287
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ |

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ

دولت کانادا برای افرادی که ایده‌های جدید و نوآورانه دارند، ارزش بسیار زیادی قائل است و سرمایه گذاری در کانادا فقط مخصوص افراد ثروتمند نیست. بنابراین، اگر ایده جدید و خلاقانه‌ای در سر دارید که به اجرا در آوردن آن هم امکان پذیر است، کانادا منتظر ایده های نوآورانه و جذاب شماست. در صورت سود آور بودن طرح و ایده نوآورانه شما، علاوه بر اخذ ویزای استارتاپ کانادا، اقامت دائم کانادا را نیز همراه با خانواده خود دریافت خواهید کرد.
مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ

 

در این مقاله ما سعی داریم با ارائه مطالب مفید در خصوص روند و روش‌ از طریق ویزای استارت آپ، ابهامات شما را در خصوص سوالات مربوط به این زمینه برطرف کنیم. همچنین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای استارت‌آپ کانادا خواهد بود. شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی در ارتباط باشید.

معیارهای لازم برای مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ کانادا

برنامه مهاجرتی ویزای استارت آپ کانادا به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد که به منظور ایجاد یک بیزینس جدید به کانادا مهاجرت کنند. کارآفرینان مهاجر باید ثابت کنند که بیزینس آنها نوآورانه است، مشاغل جدیدی برای کانادایی‌ها ایجاد می‌کند و می‌تواند در مقیاس جهانی رقابت کند.

برای واجد شرایط بودن برنامه مهاجرتی ویزای استارت آپ، شما باید:

  1. یک کسب و کار واجد شرایط داشته باشید:
  • شما باید حداقل ۱۰ درصد از حق رای مرتبط با تمام سهام شرکت را داشته باشید.
  • شما و سازمان منتخب، باید با هم حداقل ۵۰ درصد از حق رای مربوط به تمام سهام شرکت را داشته باشید.
  1. یک نامه پشتیبانی از یک سازمان معتبر داشته باشید:
  • شما باید ثابت کنید که از حمایت صندوق‌های سرمایه گذاری (designated Canadian venture capital fund)، گروه‌های سرمایه‌گذار انجل (فرشته) (designated Canadian angel investor group) یا موسسات شتاب‌دهنده کسب و کار (business incubator) برخوردار هستید.
  • برای انجام این کار، باید ایده کسب و کار خود را مطرح کنید و سازمان را متقاعد کنید که ایده شما ارزش حمایت را دارد.
  • همچنین پروسه ارائه ایده کسب و کار برای هر سازمان متفاوت است.
  • اگر طرح شما موفقیت آمیز باشد، نامه پشتیبانی از سازمان مورد نظر دریافت خواهید کرد که باید در درخواست ویزای استارت‌آپ شما گنجانده شود.
  1. الزامات مربوط به دانش زبان را برآورده کنید.

باید در یک آزمون زبان مورد قبول، شرکت کنید و ثابت کنید که حداقل سطح معیار زبان کانادایی (CLB) 5 را در زبان انگلیسی یا فرانسوی و برای مهارت‌های مکالمه، خواندن، شنیدن و نوشتن دارید.

  1. قبل از کسب درآمد از کسب و کار خود، پول کافی برای اقامت و زندگی در کانادا را داشته باشید.

پس از ورود به کانادا باید ثابت کنید که برای حمایت از خود و سایر اعضای خانواده همراه خود، پول کافی دارید. مقدار مورد نیاز، بستگی به تعداد اعضای خانواده شما دارد. (تقریباً ۱۳،۰۰۰ دلار کانادا برای یک فرد مجرد + ۳،۲۰۰ دلار کانادا به ازای هر عضو خانواده)

حداقل سرمایه مورد نیاز برای ویزای استارت آپ کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ

به طور کلی برای سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارت آپ، شما نیازی به سرمایه گذاری با پول خود ندارید. حداقل سرمایه‌ مورد نیاز از صندوق‌های سرمایه گذاری ۲۰۰،۰۰۰ دلار و از گروه‌های سرمایه‌گذار انجل (فرشته) ۷۵،۰۰۰ دلار است.

ویزای استارتاپ کانادا با هدف رقابتی‌تر بودن کانادا در حوزه جذب استارتاپ ها راه اندازی شده است و نگاه کانادا به آینده این ویزا بسیار روشن است. استارت‌آپ به حداقل سرمایه اولیه نیاز ندارد و متقاضیان می‌توانند در هر نقطه از کانادا زندگی کنند. علاوه بر این، اگر بیزینس شما با شکست مواجه شود، بر وضعیت اقامت دائم شما تأثیری نمی‌گذارد.

در پیمودن این مسیر مهاجرتی و برای اینکه بتوانید به اهداف خود دست یابید، بهتر است از مشاوره تخصصی سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی استفاده کنید.

سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی آماده ارائه مشاوره آموزشی و مهاجرتی به شما عزیزان است تا مسیر را برای شما هموار‌تر نماید. شما می‌توانید با مشاوران سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی تماس حاصل نمایید و یا با پر کردن فرم مشاوره از خدمات مجموعه ما بهره‌مند شوید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.