معرفی مدل های آیفون تصویری سیماران به همراه لیست قیمت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 71842
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ |

معرفی مدل های آیفون تصویری سیماران به همراه لیست قیمت

شركت صنايع الكترونيك سيماران در سال 1350 به عنوان اولین تولید کننده انواع محصولات حفاظتی و نظارتی تاسیس گردید. این شرکت با هدف انتقال تكنولوژي و هر چه كامل تر شدن توليدات و خدمات خود اقدام به اخذ چندين نمايندگي از كشورهاي اروپايي و سرمايه گذاري مشترك با آنان نموده که همین مسئله باعث تنوع بالای محصولات از نظر قیمت و سطوح کیفی شده است.
معرفی مدل های آیفون تصویری سیماران به همراه لیست قیمت

شركت صنايع الكترونيك سيماران در سال ۱۳۵۰ به عنوان اولین تولید کننده انواع محصولات حفاظتی و نظارتی تاسیس گردید. این شرکت با هدف انتقال تكنولوژي و هر چه كامل تر شدن توليدات و خدمات خود اقدام به اخذ چندين نمايندگي از كشورهاي اروپايي و سرمايه گذاري مشترك با آنان نموده که همین مسئله باعث تنوع بالای محصولات از نظر قیمت و سطوح کیفی شده است. تا جایی که می توان گفت در حال حاضر شركت سيماران اكنون با کارخانه بزرگ ۲۰.۰۰۰ متری، متخصصین مجرب و تجهيزات پيشرفته همواره خود را به رقیب جدی برند های خارجي تولید کننده همین محصولات بدل کرده است.

به پشتوانه همین امکانات و نیاز بازار، این شرکت توانسته انواع آیفون تصویری سیماران را با امکانات گوناگون و جدید به مشتریان خود ارائه دهد که به سه رده ارزان قیمت بدون حافظه، ۴.۳ اینچی حافظه دار و ۷ ینچی بدون حافظه تقسیم می شوند. در ادامه مقاله سعی شده به توضیح هر کدام از این رده ها پرداخته شود که امیدواریم با خواندن آن به میزان کافی به اطلاعات شما در این زمینه افزوده و میل و رغبتتان را به خرید این محصولات بیشتر کند.

آیفون تصویری های ارزان قیمت بدون حافظه سیماران

همه آیفون تصویری های ارزان قیمت بدون حافظه سیماران با  دو اندازه مانیتوری ۴.۳ اینچی و ۷ اینچی تولید شده اند که شامل مدل های HS-43، HS-43FL،HS-43TK ، HS-46TK و HS-72TK با برخی ویژگی های مشترک و متفاوت می شود. دو حرف HS اول اسم هر مدل نشانه محصول آیفون تصویری سیماران، عدد بعدی سایز مانیتور و همچنین حروف TK هم به معنای تاچ کی یعنی لمسی بودن دکمه ها می باشد.

مدل HS-43FL سیماران دارای مانیتوری با ابعاد ۴.۳ اینچی، صفحه flat و رزولوشن بالا است که از جنس محکم با وزن سبکی تولید شده است. مدل آیفون تصویری HS-43 و HS-43TK هر دو مانیتور ۴.۳ اینچی دارند و از بدنه بزرگ تری نسبت به مدل قبلی برخوردارند با این تفاوت که به ترتیب اولی دکمه های فشاری و دومی دکمه های تاچی دارد. اما مدل HS-46TK ظاهری تقریبا شبیه مدل HS-43FL داشته و فقط دکمه های آن به شکلی کاملا متفاوت در پایین بدنه آیفون با قابلیت لمسی و نور پس زمینه قرار گرفته است.

یک مدل HS-72TK هم باید به عنوان یک آیفون تصویری ارزان قیمت اما با صفحه نمایشگر ۷ اینچی و دکمه های لمسی به شما خواننده گرامی معرفی کنیم تا اگر می خواهید با قیمت کمتری از یک آیفون تصویری با صفحه مانیتور بزرگ برای واحدتان انتخاب کنید گزینه مناسب و با کیفیت تری از جنبه های فنی و ظاهری برای انتخاب داشته باشید. داشتن منوی جدید با دو زبان فارسی و انگلیسی، قابلیت اتصال به دو پنل تصویری یا یک پنل و یک دوربین مداربسته، قابلیت باز کردن درب پارکینگ علاوه بر درب اصلی ساختمان به همراه یک گوشی مگنتی با فاصله مناسب از بدنه که برداشتن و گذاشتن آن را ساده تر می کند از ویژگی هایی هستند که در افزایش کیفیت این محصول افزوده و آن را از محصولات قبلی متمایز ساخته است.

آیفون تصویری های میان قیمت ۴.۳ اینچی سیماران

همانطور که می دانید تمامی محصولات آیفون تصویری سیماران که در بخش بالا معرفی شد بدون حافظه بودند اما از همین مدل ها نوع با حافظه هم تولید شده است که با توجه به امکانات جانبی دیگری که دارند با کد تجاری متفاوتی نام گذاری شده اند. از مدل های با مانیتور ۴.۳ اینچی حافظه دار ۴ مدل موجود است که به نام های HS-46TKM، HS-43TK/M100، HS-43TK/M100-WIFI و HS-43TK/M200 شناخته می شود. حرف M در عنوان این مدل ها به معنای مموری بوده و عدد ۱۰۰ و ۲۰۰ نیز به معنای ظرفیت تعداد فیلم هایی است که در آن جای می گیرد.

در مدل ۴۳TK/M100-WIFI که نسبت به بقیه گران تر است کلمه WIFI به خاطر قابلیت اتصال به اینترنت وای فای آیفون و پخش تصاویر در گوشی همراه اتصالی در نظر گرفته شده است. البته این سری از آیفون های تصویری سیماران قابلیت های دیگری مانند باز کردن درب پارکینگ، اتصال هم زمان با دو پنل یا یک پنل به همراه یک دوربین مدار بسته و همچنین ارتباط داخلی با تمامی واحد های داخلی ساختمان از جمله بخش نگهبانی نیز علاوه بر حافظه به عنوان ویژگی های مشترک در خود دارند.

آیفون تصویری های گران قیمت ۷ اینچی سیماران

در حال حاضر ۴ مدل از آیفون های تصویری ۷ اینچی در بازار موجود است که ویژگی های مشترک و غیر مشترک زیادی با یکدیگر دارند. ویژگی مشترک هر چهار آیفون تصویری ۷ اینچی سیماران شامل ویژگی های اصلی مانند صفحه نمایشگر بزرگ رنگی و شفاف، قابلیت حافظه داخلی و جانبی، قابلیت های ارتباطی مثل دو پنل همزمان یا یک پنل با یک دوربین مدار بسته و جک درب پارکینگی، قابلیت ارتباطی بین واحد با واحد های دیگر مجتمع و … است که اگر بخواهیم به صورت جز به جز بررسی کنیم به تفاوت هایی نیز بر میخوریم.

به عنوان مثال دو مدل HS-78M100-WiFi، HS-78M100 علاوه بر ویژگی های فنی مشترک ذکر شده از نظر ظاهری نیز طراحی کاملا مشابه و انصافا جذابی هم دارند. اما اگر به اسمشان نگاهی بی اندازید یک تفاوت کوچک در به کاربردن کلمه WiFi می بینید که در واقع نشان از قابلیت اتصال اینترنتی به تلفن همراه برای پخش تصاویری دریافتی دوربین های پنل یا دوربین های مدار بسته ارتباطی با آیفون تصویری دارای این قابلیت دارد.

دو مدل HS-72TKM100 و HS-73M200 نیز کاملا طراحی متفاوت نسبت به یکدیگر دارند و با دو مدل قبلی هم کاملا بی شباهت هستند. مدل HS-72TKM100 در واقع از نظر ظاهری و سیستم داخلی همان مدل HS-72TK است که در بخش ارزان ترین های همین مقاله به آن پرداخته شد با این تفاوت که دارای حافظه داخلی با ظرفیت ۱۰۰ عکس یا فیلم به همراه جای دریافت حافظه جانبی ۴ گیگابایتی برخوردار است.

اما مدل HS-73M200 به طور کلی از نظر طراحی بدنه، صفحه نمایشگر لمسی و ظرفیت حافظه داخلی و خارجی با محصولات دیگری که تا به اینجا معرفی گردید فاصله داشته و همین مسئله باعث قیمت بالاتر و همچنین خاص بودن این محصول نسبت به محصولات دیگر شده است.

جمع بندی محصولات آیفون تصویری سیماران

برای جمع بندی پایانی اطلاعات مطرح شده از محصولات آیفون تصویری معرفی شده باید به این نکته اشاره کرد که شرکت سیماران تا چه میزان می تواند انتظارات مشتریان خود را نسبت بر آورده کرده و رضایت آن ها را جلب نماید. به قطع و یقین باید گفت این شرکت با این بازه کیفی و قیمتی در نظر گرفته بین محصولاتش در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و  از نظر آمار تولید و فروش این مسئله به وضوح  قابل مشاهده است.

در عکس بالا می توانید قیمت آیفون تصویری سیماران لوکس، میان قیمت و پایین قیمت سیماران را از سایت دی سی ای کالا مشاهده نمایید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.