مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نمی‌پذیرند/ حاشیه‌سازی گناه است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 46639
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ |
قالیباف:

مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نمی‌پذیرند/ حاشیه‌سازی گناه است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت‌های کشور در اختیار دولت و قوه مجریه است، اما دو قوه دیگر باید این فعالیت‌ها را تکمیل کنند، گفت: مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نخواهند پذیرفت.
مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نمی‌پذیرند/ حاشیه‌سازی گناه است

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضائیه، ضمن تشکر از فعالیت‌های سید ابراهیم رئیسی، گفت: او با تلاش مضاعف امید و نشاط در جامعه به وجود آورد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه واقعیت تلخی است که امروز مردم شرایط سختی دارند، افزود: شرایط بر مردم بخصوص محرومین سخت‌تر از همیشه است.

 

رئیس مجلس شورای با بیان اینکه سرمایه اجتماعی ما رو به کاهش است، گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی ما که اعتماد مردم است در شرایط خوبی نیست؛ واقعیت تلخی است.

 

قالیباف تاکید کرد: روشن است که بار اصلی مسئولیت بر عهده دولت آینده است زیرا اساس ظرفیت‌های کشور در اختیار دولت و قوه مجریه است، اما دو قوه دیگر باید این فعالیت‌ها را تکمیل کنند و نقش کلیدی در همکاری و همدلی و هم‌افزایی دارند.

 

وی گفت: مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما برای حل نکردن مشکلات نمی‌پذیرند.

 

رئیس مجلس شورای تصریح کرد: امروز حاشیه‌روی، حاشیه‌سازی و فاصله از دغدغه‌های مردم گناهی نابخشودنی است، البته این به معنای آن نیست که به استقلال قوا توجه نکنیم و اختلاف سلیقه وجود نداشته باشد

|
برچسب ها
, ,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.