مبلمان اداری سی رن - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 72639
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ |

مبلمان اداری سی رن

تجارت مبلمان اداری ، از گذشته نا به امروز امری همیشگیبرای بازرگانان ، تجار و تولید کنندگان انواع مصنوعات مبلمان اداری بوده.اما در چند وقت اخیر به دلیل نوسانات بازار ارز و همچنین تحریم هاییکه وجود دارد ، تجارت این محصولات و حتی محصولات دیگر نیز به امریدشوار و چالش بر انگیز مبدل شده است.
مبلمان اداری سی رن

تجارت مبلمان اداری ، از گذشته نا به امروز امری همیشگیبرای بازرگانان ، تجار و تولید کنندگان انواع مصنوعات مبلمان اداری بوده.اما در چند وقت اخیر به دلیل نوسانات بازار ارز و همچنین تحریم هاییکه وجود دارد ، تجارت این محصولات و حتی محصولات دیگر نیز به امریدشوار و چالش بر انگیز مبدل شده است.

تجارت مبلمان اداری

صادرات و واردات مبلمان اداری بی شک دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است ، اما مزایای آن بیشتر از معایب آن است.به هر جهت قبل از تحریم ها بازرگانان به راحتی می توانستند ، محصولات اداری را از کشور های دیگر از طریق گمرک جمهوری اسلامی ایران به دست متقضایان و اصناف برسانند.مثلا نمونه هایی از میز اداری در گذشته به راحتی به این صادر می شد.اما نقطه قوت در این زمینه ، زمانی بود که تولید کنندگان داخلی نیزبه فکر طراحی محصولاتی هم ردیف با نمونه های خارجی و وارداتی افتادند.

این پیشرفت زمانی اتفاق افتاد که تجارت مبلمان اداری با اختلال رو به رو شد.یعنی می توان گفت که تولید کنندگان از محدودیت های به وجود آمده توانستند به خوبی استفاده کنند تا بتوانند خود را وارد بازار تجارت جهانی کنند.

رمز موفقیت این سازندگان کیفیت بالای متریال و طراحی محصولاتی با ظاهری خاص و لوکس بوده. همچنین توانسته اند محصولات را در سبک های مختلف مثل سبک مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن تولید کنند. پس نقطه قوت تحریم ها ، خلق و شکوفا شدن خلاقیت سازندگان درساخت انواع محصولات مبلمان اداری شد.

کشور های اصلی سازنده مبلمان اداری :

بی شک چند کشور در تولید این محصولات این صنایع برجسته هستند. دلیل آن هم تولید محصولاتی با بالا ترین گرید های استاندار جهانی و رعایت

اصول ارگونومی برای کاربرانی است که از محصولات آنها استفاده می کنند. این کشور ها نیاز افراد را بررسی و پس از آن مناسب ترین محصول را

برای آنها تولید می کنند. همین دلیل است که باعث شده کشور های دیگر نیز برای تهیه مبلمان اداری و ادوات آن متقضای آنها بشوند.

  • آلمان
  • چین
  • کانادا
  • ایتالیا
  • آمریکا

از جمله کشور هایی هستند که در صنعت تولید مبلمان اداری بسیارقوی و هوشمندانه عمل کرده اند.

احیای برجام و تاثیر آن در تجارت مبلمان اداری :

انتظار می رود تا با احیای برجام تجاری که در حوزه تجهیزات اداری فعالیت می کنند، پا در عرصه تجارت جهانی بگذارند ، تا بتوانند در بازار کشور های دیگر نیز نفوذ داشته باشند.

مثلا ایران می تواند در حوزه تولید میز مدیریت حرفی برای گفتن داشته باشد. به همین منظور توافقات برجام و احیای آن می تواند جان تازه ای به صنعت مبلمان اداری ببخشد.

با این شرایط کشور ما می توانید محصولات خود را در عرصه جهانی به نمایش همگان بگذارد.

همچنین می تواند محصولا کشور های دیکر را برای رونق اقتصادی به کشور وارد کند و نیاز کاربرانی که علاقه به کالا های وارداتی دارند را برطرف سازد. یا می تواند قطعات مخصوص و خاص را از کشور های دیگر وارد و به جهت بهبود کیفیت محصولات داخلی آنها را بر روی محصولات منتاژ نمود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.