ماکان آریا پارسا از تاثیر آموزش در رشد سازمان می گوید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 63837
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 22 فروردین 1401 - 8:48 |

ماکان آریا پارسا از تاثیر آموزش در رشد سازمان می گوید

یکی از  مهم ترین نیازهای هر سازمان در راستای رشد را می توان آموزش پرسنل دانست. دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از افرادی که در این حوزه فعال است، در این مقاله شما را همراهی می کند تا اطلاعاتی را در خصوص اهمیت آموزش در رشد سازمان را در اختیار شما قرار دهد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.
ماکان آریا پارسا از تاثیر آموزش در رشد سازمان می گوید

یکی از  مهم ترین نیازهای هر سازمان در راستای رشد را می توان آموزش پرسنل دانست. دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از افرادی که در این حوزه فعال است، در این مقاله شما را همراهی می کند تا اطلاعاتی را در خصوص اهمیت آموزش در رشد سازمان را در اختیار شما قرار دهد که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. رشد هر سازمان از دیدگاه مدیران یک چالش اساسی به شمار می رود و شما می توانید با آموزش مناسب پرسنل، مقدمات رشد فردی و گروهی را آغاز کنید. اما این امر چطور باید انجام شود؟ این سوالی است که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

چرا باید در یک سازمان، آموزش وجود داشته باشد؟

شاید شما هم معتقد باشید که آموزش های آکادمیک مورد نیاز برای هر شخص در دانشگاه ارائه می شود. این در حالی است که دکتر ماکان آریا پارسا در این خصوص اذعان دارند که باید همواره در طول زندگی هر شخص از لحاظ حرفه ای، آموزش وجود داشته باشد. برای مثال شاید در گذشته که اتومبیل وجود نداشت، نعل بند با چند ماه کار با یکی از اساتید نعل بندی، می توانست برای ادامه زندگی، کاری را انجام دهد. این در حالی است که آیا یک تعمیرکار اتومبیل می تواند بدون به روز نگه داشتن دانش خود، اتومبیل های جدیدی که در بازار عرضه می شود را تعمیر کند؟ جواب این سوال خیر است. در واقع باید در نظر داشت که دانش در دنیای امروز در حال گسترش است. همین امر باعث می شود که نیاز به آموزش در سازمان ها وجود داشته باشد.

رشد فردی با افزایش دانش در نهایت به رشد سازمان منجر می شود

تصور کنید که کسب و کاری در گذشته با تکیه بر یکی از شبکه های اجتماعی توانسته است تبلیغات بسیار خوبی را جهت جذب مشتری داشته باشد. این در حالی است که سازمان در حال حاضر بیشترین میزان بازده تبلیغات را از شبکه های اجتماعی داشته است. حال زمان آن رسیده است که یک وب سایت داشته باشد تا بتواند از طریق موتورهای جستجو نیز مخاطبان جدیدی را جذب کند. باید در نظر داشته باشید که در این مرحله اهمیت آموزش به مدیران و اشخاصی که در سازمان هستند و حالا می خواهند در زمینه بازاریابی اینترنتی از طریق موتور جستجو اقدام کنند لازم است.

در واقع این رشد فردی که برای هر شخص در سازمان منظور می شود، باعث می شود که شخص بتواند در راستای رشد سازمان گام بردارد. دکتر ماکان آریا پارسا باور دارد که شما می توانید آموزش موارد مورد نیاز خود در سازمان را به صورت هدفمند به پرسنل هر بخش منتقل کنید. از سوی دیگر تصور کنید که یک فروشگاه اینترنتی در گذشته از روش انبارداری قدیمی استفاده می کرده است.

حال با توجه به افزایش میزان سفارشاتی که انجام می شود نیاز است که همین فروشگاه اینترنتی از تکنولوژی های به روز استفاده کند. در راستای آماده سازی محیط برای استفاده از تکنولوژی به روز، پرسنل بخش انبار باید آموزش کار با تجهیزات جدید را پشت سر بگذارند. در واقع شما در این مرحله باعث شده اید تا پرسنل شما به صورت شخصی در کاری جدید مهارت بیشتری پیدا کنند. این در حالی است که همین پرسنل با آموزش تکنولوژی های جدید می توانند روند ارائه خدمات را بهبود بخشند. همین کار باعث می شود که یک سازمان رشد داشته باشد. تمامی بخش های یک سازمان باید از علم و تکنولوژی به روز برخوردار باشند. همچنین در سطح مدیران نیز همواره رشد با آموزش پیوند خورده است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پس در صورتی که می خواهید این رشد ملموس تر باشد، بهتر است در خصوص آن تلاش داشته باشید.

چطور می توانیم آموزش پرسنل را در راستای رشد سازمان داشته باشیم؟

دکتر ماکان آریا پارسا در این خصوص توصیه به برنامه ریزی دارند. در واقع هر سازمان برای رشد کلی خود باید یک برنامه بلند مدت داشته باشد. آموزش های مروط به پرسنل در این مرحله باید انجام شود. پیش از آن که سازمان در زمینه ای جدید شروع به فعالیت نماید، باید آموزش شروع شود. این کار باعث می شود تا پرسنل بتوانند به همراه سازمان رشد داشته باشند. بهره وری بیشتر شود و شما بتوانید مدیریت بسیار مناسبی را روی منابع سازمانی خود داشته باشید.

باید در نظر داشته باشید که در راستای رشد یک سازمان، افراد باید تلاش بسیار زیادی داشته باشند و دکتر ماکان آریا پارسا در این خصوص توصیه می کنند که حتما برای برنامه ریزی و رشد از دانش دقیق مدیریت استفاده کنید. اما شخص دکتر آریا پارسا در این زمینه چه کمکی می توانند به شما ارائه دهند؟ این سوالی است که ما قصد داریم در ادامه به بررسی آن بپردازیم.

دکتر ماکان آریا پارسا چه کمکی در زمینه آموزش در سازمان می تواند داشته باشد؟

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در خصوص مدیریت خود، از مشاوره های دکتر ماکان آریا پارسا استفاده می کنند. در واقع ایشان به عنوان یکی از اشخاصی شناخته می شوند که در این زمینه فعالیت داشته و می توانند به شما کمک کنند تا زمینه سازی مناسبی در زمینه رشد سازمانی داشته باشید. در صورتی که می خواهید از دانش ایشان و تجربه ای که ایشان در بازار ایران کسب کرده اند اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، می توانید نسبت به مطالعه کتاب های منتشر شده از سوی ایشان اقدام کنید. همچنین می توانید نسبت به ثبت نام در دوره های ایشان اقدام نمایید.

نتیجه گیری

دکتر ماکان آریا پارسا به عنوان یکی از نخبگان ایرانی در زمینه کارآفرینی و مدیریت شناخته می شوند. ایشان همواره توصیه های بسیار زیادی را در زمینه استفاده از دانش به روز در سازمان داشته اند و به این منظور همواره توصیه کرده اند که سازمان ها در راه رشد خود، پرسنل خود را آموزش بدهند. این آموزش ها می تواند در زمینه های تخصصی یا حتی دوره های افزایش تمرکز در راستای افزایش بازده باشد. هر سازمان در راستای رشد خود به این کار نیاز پیدا خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینکدین ماکان آریا پارسا به آدرس https://www.linkedin.com/in/macanariaparsa/ مراجعه کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای ماکان آریا پارسا از تاثیر آموزش در رشد سازمان می گوید بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.