لپ تاپ کارکرده ام را به چه کسی بفروشم تا ضرر نکنم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79200
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ |

لپ تاپ کارکرده ام را به چه کسی بفروشم تا ضرر نکنم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا لپ تاپ کارکرده ای داشته باشید که نیاز باشد آن را بفروشید و الان دغدغه این موضوع را دارید که آن را به چه کسی بفروشید؟ از یک طرف به جهت اطمینان نداشتن به خریداران نا آشنا دوست ندارید که آن را در فضای مجازی آگهی کنید و از یک طرف هم نمی دانید چه قیمتی برای لپ تاپ شما مناسب می باشد؟
لپ تاپ کارکرده ام را به چه کسی بفروشم تا ضرر نکنم؟

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا لپ تاپ کارکرده ای داشته باشید که نیاز باشد آن را بفروشید و الان دغدغه این موضوع را دارید که آن را به چه کسی بفروشید؟ از یک طرف به جهت اطمینان نداشتن به خریداران نا آشنا دوست ندارید که آن را در فضای مجازی آگهی کنید و از یک طرف هم نمی دانید چه قیمتی برای لپ تاپ شما مناسب می باشد؟ در این مواقع است که افراد دوست دارند که خریدار لپ تاپ دست دومی را پیدا کنند که هم منصف باشد و آن ها دچار ضرر نشوند و هم جایی را پیدا کنند که از پرداخت وجه آن در ازای خرید لپ تاپ کارکرده خود، مطمئن باشند.

C:\Users\Mehran\Desktop\1.jpg

ویژگی های یک خریدار لپ تاپ خوب

در ادامه به بررسی ویژگی های یک خریدار لپ تاپ کارکرده یا دست دوم خوب می پردازیم. شما با کمی جستجو می توانید فروشگاه های معتبری را پیدا کنید که در زمینه خرید لپ تاپ دست دوم به صورت منصفانه و حرفه ای عمل می کنند. مواردی را که صاحب لپ تاپ کارکرده از خریدار لپ تاپ خود توقع دارد به شرح زیر می باشد.

خریدار لپ تاپ برای خرید و بررسی در محل مد نظر من حاضر شود

یکی از ویژگی های مهم یک خریدار خوب لپ تاپ کارکرده یا دست دوم این است که در مکان مورد نظر فروشنده، جهت خرید لپ تاپ حاضر شود. پیدا کردن یک خریدار لپ تاپ در محل مزیت های فراوانی دارد که باعث می شود به جای رفت و آمد افراد ناشناس به مکان فرد فروشنده، یک کارشناس با کارت شناسایی معتبر از طرف شرکت و با داشتن مجوزات لازم جهت قیمت گذاری و مشاهده لپ تاپ موردنظر به محل بیاید. همچنین نیازی نیست تا فرد فروشنده لپ تاپ، برای افرادی که برای آگهی تماس گرفته اند توضیحاتی ارائه کند و یا افرادی را که با آن ها هیچ گونه آشنایی ندارد به منزل یا محل کار خود راه بدهد.

لپ تاپ قبل از خرید از من مورد تست و بررسی قرار گیرد

دومین ویژگی مهم درعنوان خریدار خوب لپ تاپ کارکرده و دست دوم این است که کارشناسی که شرکت برای خریدن لپ تاپ کارکرده به مکان فرد اعزام کرده است وضعیت ظاهری لپ تاپ را از لحاظ بدنه به دقت مورد بررسی قرار دهد. پس از بررسی بدنه باید مشخصات فنی لپ تاپ کارکرده و تست های نرم افزاری و سخت افزاری موردنیاز توسط کارشناس انجام شده و ایرادات یا مشکلات لپ تاپ مشخص شود. کارشناس بر همین اساس و با عنوان کردن مشکلات یا مزایایی که لپ تاپ کارکرده شما دارد در نهایت می تواند قیمت گذاری عادلانه ای انجام دهد و رضایت شما را نیز جلب نماید.

لپ تاپ با توجه به مشخصات و ویژگی هایش قیمت گذاری شود

سومین ویژگی برای یک خریدار خوب لپ تاپ کارکرده و دست دوم این است که کارشناسی که شرکت اعزام کرده است به انواع مدل های لپ تاپ و مشخصات و وِیژگی های آن آشنایی کامل داشته باشد و با توجه به آسیب هایی که لپ تاپ دیده است یک قیمت عادلانه بر روی لپ تاپ بگذارد و با قیمت گذاری اصولی باعث شود که فرد از فروختن لپ تاپ کارکرده خود متحمل ضررو زیان نگردد. در واقع صاحب لپ تاپ کارکرده در زمان فروش لپ تاپ خود از کارشناس این توقع را دارد که با اشراف کامل به مشخصات لپ تاپ مانند میزان رم، مدل گرافیک، نوع هارد و … بتواند معایب و مزایای لپ تاپ کارکرده را بررسی نموده و سپس قیمت نهایی و منصفانه خود را اعلام نماید.

خریدار، لپ تاپ را به صورت نقدی از من بخرد

سه مورد قبل برای فردی که نیاز دارد تا لپ تاپ کارکرده و دست دوم خود را بفروشد موارد مهمی محسوب می شوند. اما مورد مهم دیگر در روند فروش لپ تاپ دست دوم شما این است که کارشناس اعزامی شرکت پس از بررسی های کامل و بدون نقصی که انجام می دهد و قیمت منصفانه ای که تعیین می کند، در صورت توافق طرفین، در محل و به شکل نقدی با شما تسویه و لپ تاپ شما را بخرد.

C:\Users\Mehran\Desktop\2.jpg

بهترین خریدار لپ تاپ کار کرده و دست دوم در تهران

شما جهت فروش لپ تاپ کارکرده خود نیاز دارید تا به مجموعه ای معتبر که سابقه خرید و فروش لپ تاپ کارکرده با مجوزات لازم را داشته باشد، رجوع کنید. پیشنهاد ما به شما این است که برای فروش لپ تاپ دست دوم خود به مجموعه اطلاع گستر (اطلاع وب) که بهترین خریدار لپ تاپ کارکرده و دست دوم در تهران می باشد اعتماد کنید. اطلاع وب بزرگترین خریدار و فروشنده لپ تاپ کارکرده و دست دوم در استان تهران بوده که هر چهار ویژگی فوق را دارا می باشد و دارای مجوز رسمی جهت خرید و فروش لپ تاپ دست دوم است و می تواند در مکان مورد نظر شما حضور یافته و لپ تاپ کارکرده و دست دوم شما را به شکلی منصفانه کارشناسی، قیمت گذاری و در نهایت بخرد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.