قیمت هتل در تهران برای زمستان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102999
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۷ |

قیمت هتل در تهران برای زمستان

شهر تهران به‌عنوان پایتخت ایران مرکز بسیاری از خدمات و امکانات شهری است و به همین دلیل مقصد سفر بسیاری از مسافران از شهرهای مختلف می‌شود.
قیمت هتل در تهران برای زمستان

شهر تهران به‌عنوان پایتخت ایران مرکز بسیاری از خدمات و امکانات شهری است و به همین دلیل مقصد سفر بسیاری از مسافران از شهرهای مختلف می‌شود. در این شهر می‌توانید از امکانات متفاوت اداری، پزشکی، حقوقی یلا تجاری برخوردار شوید. البته برای سفر به تهران قبل از هر چیز باید یک هتل یا اقامتگاه مناسب مانند هتل تهران رویال رزرو کنید. همچنین ممکن است برای شما سوال باشد که در روزهای سرد زمستان قیمت اجاره و رزرو هتل تهران چگونه است. در ادامه این موضوع را باهم بررسی می‌کنیم.

فصل زمستان و قیمت هتل در تهران

به‌صورت کلی فصل هایی که یمت رزرو هتل ارزانتر‌ است، از یک شهر به شهر دیگر متفاوت است. اما عوامل تاثیرگذار مختلفی هستند که قیمت رزرو اقامتگاه  و هتل را مشخص می‌کنند. به‌طور مثال برای رزرو هتل تهران رویال و استفاده از خدمات و امکانات آن در فصل‌های مختلف سال باید قیمت‌متفاوتی در نظر بگیرید. همچنین عواملی که بر نوسانات قیمت هتل تاثیرگذار است مواردی مانند پر بودن اتاق‌های هتل، نوع اتاقی که تمایل دارید رزرو کنید و   موقعیت مکانی هتل هستند. علاوه بر آن موارد دیگری مانند هماهنگی قیمت رزرو هتل در میان رقبا و میزان تقاضا برای رزرو هتل در برخی فصول سال می‌تواند روی قیمت آن تاثیر مستقیم داشته باشد.

با توجه به عوامل ذکر شده، فصل پاییز و زمستان بهترین فصل برای سفر به تهران یا سایر شهرهای گردشگری محسوب می‌شود. در این موقع از سال رونق گردش و تفریح با کاهش بسیار زیاد همراه است  و کسی تمایل به سفر ندارد. به همین د لیل هتل‌ها نیز برای ارائه خدمات هتلداری خود و جذب مسافران، هزینه کمتری برای اقامت در واحدهای خود دریافت می‌کنند. این موضع نیز باعث می‌شود در فصل زمستان بتوان یک هتل گران را با قیمت کمتری رزرو کرد و هزینه کمتری در سفر پرداخت نمود.

فصل زمستان و قیمت هتل در تهران

زمستان، فصل لو سیزن

در روزهای خنک بهاری و گرم تابستانی تمایل برای سفر به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و این مسئله با افزایش تقاضا برای واحدهای اقامتی همراه است. افزایش تقاضا و کاهش عرضه نیز موجب می‌شود که قیمت رزرو هتل در تهران (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tehran) یا سایر شهرها با رشد قابل توجهی همراه باشد. اما در فصل پاییز و زمستان تقریبا در تمام شهرهای گردشگری کاهش محسوس مسافر وجود دارد. به این فصل‌ها در اصطلاح لو سیزن یا آف سیزن گفته می‌شود.

اگرچه تهران فاقد جذابیت‌های گردشگری فوق‌العاده مانند شهر اصفهان و شیراز یا کیش است؛ اما برای رسیدگی به فعالیت‌های کاری بسیار مناسب است. در روزهای سرد زمستان نیز به‌صورت کلی تماسل برای سفر به دلیل سرمای هوا کاهش پیدا می‌کند. از سویی دیگر تهران در روزهای زمستان با آلودگی زیاد هوا همراه است و بسیاری از افراد نیز دوست ندارند در این هوا به کارهای خود رسیدگی کنند. همین مسئله نیز باعث کاهش قیمت رزرو هتل در تهران خواهد شد.

ارزان‌ترین زمان برای رزرو هتل در تهران

ایران کشوری با اقلیم‌های آب‌وهوایی متفاوت است و همین مسئله نیز باعث ایجاد جاذبه‌های طبیعی در آن شده است. زمانی‌که گوشه‌ای از ایران سر و خشک است، در جایی دیگر شاهد هوای بهاری و مطبوع هستیم. تهران نیز از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز ایران قرار گرفته و هوایی تقریبا معتدل و مناسب دارد. البته این شهر بیشتر از آنکه جاذبه گردشگری داشته باشد، برای اموری مانند تجارت، خرید و کارهای اداری و پزشکی جذاب است. اما بااین‌حال در زمستان که زمانی غیرتوریست پذیر محسوب می‌شود، قیمت رزرو هتل در تهران نیز کم می‌شود.

علاوه بر آن در روزهای غیر از تعطیلات رسمی هم افراد تمایل کمتری به سفر دارند و می‌خواهند به فعالیت‌های شغلی یا تحصیلی خود بپردازند. به همین دلیل با هزینه کمتر می‌توان در تهران هتل رزرو کرد و به فعالیت‌های کاری، اداری یا پزشکی رسیدگی نمود. در ادامه خصوصیات و امکانات دو هتل محبوب تهران در زمستان را باهم مرور می‌کنیم.

هتل تهران رویال

هتل تهران رویال

هتل تهران رویال از هتل‌های تازه تاسیس است که در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسیده و دارای ۷۲ باب واحد اقامتی با امکانات و خدمات رفاهی مناسب است. این هتل در خیابان کشاورز واقع شده و دسترسی آسان به اماکن مختلف شهر تهران مانند موزه‌ فرش ایران، موزه ارتباطات، موزه عبرت ایران، خانه تاریخی مستوفی الممالک، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، پارک شهر، موزه جواهرات ملی ایران، موزه آبگینه سفالینه‌های ایران، بوستان هنرمندان، تئاتر شهر، پردیس تئاتر شهرزاد، تماشاخانه سنگلج و بسیاری از جاهای دیدنی و تاریخی تهران دارد. علاوه بر آن امکانات و خدمات مناسب رفاهی در آن موجب اقامتی راحت و دلپذیر در تهران خواهد شد.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال در دسته هتل‌های پنج ستاره است که در سال ۱۳۴۱ ساخته شده و ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت دارد. این هتل دارای دو برج است و ۲۶۱ واحد اقامتی در برج غربی و ۲۹۱ واحد اقامتی‌در برج شرقی احداث شده تا مکانی مناسب برای اقامت مسافران فراهم کند. همچنین تمامی اتاق‌های هتل دارای امکانات و خدمات مناسب مانند مینی بار، تلویزیون، چای ساز، دوش، تخت راحت، اینترنت پر‌سرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته، چشم‌انداز رو به شهر یا کوه و صندوق امانات هستند.

با اقامت در این هتل می‌توانید از ۷ رستوران و دو کافی‌شاپ زیبای آن برای سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه استفاده کنید. علاوه بر آن امکاناتی مانند پارکینگ بزرگ، انبار چمدان، فروشگاه کت و شلوار و خشکشویی در این هتل وجود دارد تا نیازی به جستجو در شهر برای برطرف کردن نیاز خود در این زمینه‌ها نباشید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.