فواید باورنکردنی استفاده از ماساژور چشم به عنوان عینک لیزر بیمار در کلینیک های زیبایی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56556
  پرینتخانه » اخبار دیگران, اقتصادی تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ |

فواید باورنکردنی استفاده از ماساژور چشم به عنوان عینک لیزر بیمار در کلینیک های زیبایی

در این مقاله به معرفی و بررسی ماساژور چشم به عنوان عینک محافظ چشم بیمار لیزر درمانی پرداخته ایم که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.
فواید باورنکردنی استفاده از ماساژور چشم به عنوان عینک لیزر بیمار در کلینیک های زیبایی

شرط نخست در تمامی درمان‌های زیبایی رعایت ایمنی برای فرد بیمار است، زیرا بدون رعایت ایمنی علاوه بر عدم نتایج مطلوب برای بیمار، عوارض جانبی فراوان و خطرناکی نیز جان بیمار را تهدید خواهد نمود.

لیزر موهای زائد نیز همانند تمامی درمان‌های زیبایی نیاز به رعایت ایمنی حین درمان دارد و پزشک باید در تمامی جلسات درمانی شرایط ایمنی را برای بیمار فراهم کند.

چشم یکی از مهمترین و حساس ترین اعضای بدن به حساب می آید و هنگام لیزر موهای زائد استفاده از عینک لیزر بیمار هوشمند و محافظت از چشم‌ها در حین عمل امری بسیار ضروری است و برای این منظور اپراتور و بیمار باید از عینک‌های ایمنی لیزر استفاده کنند.

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و سلیقه، مردم تمایل زیادی به استفاده از عمل‌ های زیبایی و درمان‌ های زیبایی از خود نشان می دهند و کلنیک های تخصصی زیادی به این منظور در سطح شهرها تاسیس شده است، بنابراین در حال حاضر ارائه خدمات باکیفیت در محیطی استاندارد بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و کمک بزرگی در جذب مراجعه کنندگان بیشتر به کلینیک خواهد داشت.

در این مقاله به معرفی و بررسی ماساژور چشم به عنوان عینک محافظ چشم بیمار لیزر درمانی پرداخته ایم که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد، البته لازم به ذکر است که این نوع چشمبند در جریان دیگر انواع درمان ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تضمین ایمنی صددرصدی با استفاده از ماساژور چشم

با توجه به مطالب عنوان شده امروزه به دلیل الزامات ایمنی لیزر، استفاده از عینک محافظ چشم برای لیزر موهای زائد در برابر اشعه و پرتوهای مضر برای بیماری که قصد درمان زیبایی دارد امری بسیار ضروری به حساب می‌آید و با توجه به تنوع کالایی بالا در انواع عینک‌های محافظ بیمار در بازار، پزشکان و بیماران باید نگاه ویژه ای در انتخاب این محصول داشته باشند، زیراً به طور معمول اکثر این عینک‌ها از جنس سیلیکونی و به صورت یکبار مصرف یا چند بار مصرف تولید می‌شوند و معایب فراوانی دارند.

عینک بیمار لیزر

ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با عینک محافظ چشمی آشنا کنیم که نه تنها کاربردی دائمی در کلینیک زیبایی شما خواهد داشت، بلکه می‌تواند حین لیزر موهای زائد، احساس و تجربه بهتر و لذت بخش‌تری را برای شما مراجعه کنندگان محترم ایجاد کند.

دستگاه ماساژور چشم دقیقا چیزی است که هر پزشک طبیعتاً در کلینیک زیبایی خود به آن احتیاج دارد و به طور خلاصه در معرفی این دستگاه به ساده‌ترین شکل می‌توان عنوان کرد:

’’ ماساژور چشم دستگاهی خاص و منحصر به فرد است که با طراحی ارگونومیک خود برای استفاده افراد طراحی شده و همان طور که از نام این دستگاه می‌توان دریافت که این دستگاه برای ماساژ چشم و نواحی اطراف آن طراحی شده است.’’

نخستین و اصلی ترین علت در انتخاب ماساژور چشم بعنوان عینک بیمار در برابر اشعه لیزر، ایمنی فوق‌العاده بالایی است که این دستگاه برای بیمار ایجاد می‌کند، این مطلب به این معنا است که دستگاه ماساژور چشم به هیچ عنوان امواج لیزر را از خود عبور نخواهد داد و بدن بیمار را در برابر اشعه های مضر لیزر ایمن خواهد کرد و در نتیجه بیمار می‌تواند با خیال راحتتری مراحل درمانی را طی نماید، البته ناگفته نماند پزشک باید در حین درمان زیبایی تدابیر مراقبتی بیشتری را اطراف چشم بیمار رعایت نماید.

ماساژور چشم چه ویژگی هایی دارد؟

پزشکان محترم می‌توانند با خرید تنها یکبار ماساژور چشم به صورت دائم از مزایای منحصر به فرد این دستگاه در کلینیک زیبایی خود استفاده کنند و سلامت بیماران خود را در برابر اشعه های لیزر تضمین نمایند، زیرا ماساژور چشم یک عینک بیمار لیزر معمولی نیست.

دلیل معمولی نبودن دستگاه ماساژور چشم به این معنا است که می‌توان از آن به خاطر امکانات ویژه ای که دارد، استفاده‌های بیشتری کرد، به عنوان مثال همان طور که از نام این دستگاه می‌توان حدس زد، دستگاه ماساژور چشم با هدف ماساژ چشم طراحی شده است و در نتیجه نه تنها از ورود امواج مضر لیزر و آسیب به چشم بیماران جلوگیری می‌کند، بلکه کل احساس خستگی از نواحی چشم‌ها، شقیقه و سر را نیز رفع می‌ نماید.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، دستگاه ماساژور چشم می‌تواند کاربردهای فراوان دیگری نیز برای بیمار به همراه داشته باشد که در ادامه به معرفی برخی از این کاربردها به صورت تیتروار پرداخته‌ایم.

  1. ریلکس کردن سر و چشم‌ها
  2. پیشگیری و درمان مشکل نزدیک‌بینی
  3. جوان‌سازی پوست اطراف چشم
  4. درمان سردردها
  5. رفع استرس و تنش

مزیت استفاده از ماساژور چشم

استفاده از ماساژور چشم مزیت های فروانی را برای بیمار به همراه دارد که در ادامه به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت، اما اصلی‌ترین و مهم ترین مزیت استفاده از دستگاه ماساژور چشم عبارت است از:

  1. ماساژ نواحی مختلف

یکی از مزیت های استفاده از ماساژور چشم، ماساژ دادن کل نواحی چشم و اطراف آن مثل شقیقه‌ها است.

  1. تنظیم دلخواه به صورت ویبره، فشار یا ضربه

از دیگر مزیت ماساژور چشم می توان به قابلیت تنظیم در حالت های کاری مختلف اعم از ویبره، فشار و ضربه اشاره کرد، با این مزیت امکان تنظیم در حالت‌های ترکیبی همراه با فعال کردن سیستم گرمایش برای کاربران به وجود می‌آید و همچنین آنها می‌توانند حالت‌های ماساژ را به صورت ترکیبی یا دوره‌‌ای به دلخواه تنظیم نمایند.

  1. قابلیت پخش موسیقی به وسیله بلوتوث

یکی از مزیت‌های جالب دستگاه ماساژور چشم قابلیت پخش موسیقی آن است و می توان به همراه بلوتوث آن را به دستگاه موبایل متصل نمود و در حین درمان از پخش موسیقی این دستگاه لذت برد.

  1. حمل آسان

دیگر مزیت قابل ذکر این دستگاه وزن کم و قابل حمل بودن آن است و بیمار می تواند به راحتی آن را با خود حمل نماید.

  1. کار با باطری و عدم نیاز به برق

یکی از مهمترین مزیت‌های دستگاه ماساژور چشم، قابلیت کار با باطری این دستگاه و عدم نیاز به استفاده برق است که نیاز به وجود پریز برق را از بین خواهد برد و در صورت قطعی برق، به راحتی می‌توانید از باطری آن استفاده نمایید.

افزایش رضایتمندی و مراجعه دوباره بیمار به کلینیک

در این قسمت از مقاله ما خرید ماساژور چشم را به عنوان عینک لیزر بیمار را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، زیرا این ماساژور علاوه بر آنکه می‌تواند از پوست بیمار در مقابل نور و اشعه محافظت کند، موجب می‌شود تا بیمار در حین درمان احساس بهتر و در نهایت رضایتمندی بیشتری داشته باشد.

جالب است بدانید که پزشک متخصص زیبایی می‌تواند علاوه بر لیزر در درمان‌های مختلف دیگر همچون هایفو تراپی، لاغری موضعی و … از عینک ماساژور چشم برای درمان بیمار استفاده کند.

استفاده از عینک لیزر بیمار باعث می‌شود تا بیمار به دلیل احساس رضایتمندی برای ادامه درمان و مراجعات بعدی، کلنیک شما را انتخاب نماید و در نتیجه نرخ بازگشت بیمار به کلینیک شما به صورت محسوسی افزایش خواهد یافت.

بی شک پوشیدن ماساژور چشم و استفاده از این دستگاه به عنوان عینک لیزر بیمار از لحاظ ایمنی و حس آرامش ناشی از آن برای بیمار حس خوش‌آیندی را به همراه دارد و این بدان معناست که درصد رضایت بیماران در کلینیک‌هایی که از ماساژور چشم به عنوان عینک لیزر بیمار حین درمان استفاده می‌کنند، طبیعتاً بسیار بالاتر از کلنیک های دیگر خواهد بود.

معرفی پرطرفدارترین مدل‌های عینک لیزر بیمار موجود در بازار

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌، دستگاه‌های عینک بیمار لیزر بسیاری در حیطه لیزر موهای زائد در بازار وجود دارند که متاسفانه به دلیل تعدد، اطلاعات چندان دقیقی در مورد آنها نداریم، به همین دلیل در این مقاله به معرفی پرطرفدارترین مدل‌های عینک لیزر بیمار پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

پرطرفدارترین مدل‌های عینک لیزر بیمار که برای استفاده در کلینیک‌ها ترجیح داده می‌شوند، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. عینک لیزر بیمار یکبار مصرف
  2. عینک لیزر بیمار ژل سیلیکونی
  3. عینک لیزر بیمار فلزی

چرا باید ماساژور چشم را خریداری کنیم؟

تمامی عینک‌های لیزر بیمار طول عمر بسیار کم و محدودی دارند و پس از چندین بار استفاده از آن شاهد خم شدن، شکستگی، نقص فنی و … در آن‌ها خواهیم بود و این مشکل موجب می‌شود تا پس از یک دوره زمانی پزشک مجبور به تهیه مجدد آن برای کلینیک یا مطب خود شود و در نهایت در طولانی مدت شما باید هزینه گزافی را بابت خرید عینک لیزر بیمار پرداخت نمایید، اما جالب است بدانید که با خرید ماساژور چشم، عینک لیزر بیمار دائمی را برای کلینیک خود خریداری کرده‌اید.

ماساژور چشم را از کجا تهیه کنیم؟

در پایان باید خاطر نشان کرد که استفاده از ماساژور چشم به جای عینک لیزر بیمار می‌تواند مزایای زیادی را برای بیماران و همچنین کلینیک زیبایی شما پزشکان محترم به ارمغان آورد و در صورت تمایل برای خرید ماساژور چشم و آشنایی با دیگر انواع عینک لیزر حتماً به سایت الولیزر (alolaser.com) مراجعه نموده و یا با کارشناسان ما در شرکت با شماره ۷۷۴۴۸۴۳۴ -۰۲۱ ارتباط برقرار نمائید تا با توجه به شرایط شما، سازگارترین دستگاه برای بدن و صورتتان به شما پیشنهاد شود.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.