فروش ویژه آبان مینروا فیلتر: خرید دستگاه تصفیه آب با تخفیف - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 53834
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ |

فروش ویژه آبان مینروا فیلتر: خرید دستگاه تصفیه آب با تخفیف

در حال حاضر و با میزان آلودگی که آب‌های لوله‌کشی شهری دارند، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یک ضرورت به شمار می‌آید.
فروش ویژه آبان مینروا فیلتر: خرید دستگاه تصفیه آب با تخفیف

در حال حاضر و با میزان آلودگی که آب‌های لوله‌کشی شهری دارند، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی یک ضرورت به شمار می‌آید. میزان سرب در آب، گل و لای مانده در لوله‌کشی‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌هایی که در آب جا خوش کردند و فلزات سنگین موجود در آب آشامیدنی، می‌توانند سلامت افراد را به خطر اندازند و باعث بروز بیماری‌های بسیار خطرناک شوند. اما برای برخی ممکن است خرید دستگاه تصفیه آب سخت باشد، چرا که ابتدا شناختی نسبت به دستگاه‌های موجود در بازار ندارند و هم ممکن است نتوانند از پس هزینه بسیار زیاد برخی دستگاه‌ها بر بیایند.

خبر خوب این است که سایت مینروا فیلتر، که مرکز فروش دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی اصل است، بر روی تمام محصولات خود تخفیف ویژه گذاشته است و شما می‌توانید همین امروز برای خرید باکیفیت‌ترین دستگاه‌های بازار اقدام کنید.

تخفیف ویژه آبان فروشگاه مینروا فیلتر

همان‌طور که عنوان کردیم، قیمت برخی از دستگاه‌های تصفیه آب باعث شده که بسیاری از خرید این دستگاه مفید صرف‌نظر کنند. اگر در مورد دستگاه‌های تصفیه آب تحقیق کرده باشید، مشاهده کردید که برخی از دستگاه‌ها قیمت‌های نجومی دارند و برخی حتی برند قابل اعتمادی نیز نیستند. حتی مشاهده شده است که برخی از دستگاه‌های تصفیه آب موجود در بازار حتی تا بیست میلیون تومان و بیشتر نیز می‌رسند و خب این قیمت، از توان خرید بسیاری از مردم در جامعه بیشتر است.

از آنجایی که برای بسیاری از خریداران دستگاه تصفیه آب قیمت یک دغدغه به شمار می‌آید و در عین حال نیز داشتن دستگاه در خانه و مصرف آب سالم برای آنها دغدغه است، به همین خاطر مینروا فیلتر فروش ویژه در نظر گرفته است که این فروش ویژه و تخفیف‌ها بر روی تمام دستگاه‌ها اعمال شده است. در این فروش ویژه، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی (آبان۱۴۰۰) تا یک میلیون تومان تخفیف دارد و شما می‌توانید خرید بسیار به‌صرفه‌ای داشته باشید و در عین حال بهترین دستگاه بازار را تهیه کنید.

رنج قیمتی دستگاه‌های مینروا فیلتر بدون احتساب تخفیف، از ۵ میلیون تا ۳ میلیون تومان متغیر است. در این فروش ویژه شما می‌توانید دستگاه آب تصفیه کن خانگی ۸ مرحله‌ای را به قیمت ۳ میلیون ۹۰۰ تومان خریداری کنید و خب این دستگاه به عنوان کامل‌ترین دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می‌آید که هشت مرحله تصفیه آب سالم را به طور کامل دارد. این میزان تخفیف می‌تواند بهترین موقعیت برای شمایی باشد که به دنبال تصفیه آب و مصرف آب سالم در خانه خود هستید.

دستگاه‌های مینروا فیلتر دارای بهترین سیستم تصفیه آب یعنی اسمز معکوس هستند و بهترین قطعات و فیلترهای اصل ژاپن، آمریکا و تایوان را دارند. با خرید دستگاه تصفیه آب از مینروا فیلتر دیگر نگرانی بابت خرید فیلتر نخواهید داشت، چرا که مینروا فیلتر تمام فیلترها را برای دستگاه‌های خود دارد و همیشه می‌توانید آنها را به آسانی تهیه کنید.

مینروا فیلتر علاوه بر تخفیف و فروش ویژه‌ای که دارد، مزایای دیگری نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. خرید از مینروا فیلتر به منزله وارد شدن به لیست مشتریان این وب‌سایت و دریافت خدمات است. با خرید دستگاه از مینروا فیلتر، هزینه ارسال دستگاه را پرداخت نخواهید کرد و نصب دستگاه نیز برای شما رایگان خواهد بود. همچنین در زمان تعویض فیلترها نیز هزینه‌ای بابت تعویض پرداخت نمی‌کنید و زمان تعویض نیز توسط مینروا فیلتر به شما اعلام خواهد شد. برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی با تخفیف از سایت مینروا فیلتر اینجا را کلیک کنید.

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر یکی از قدیمی‌ترین برندها در بازار ایران است که تا به امروز، بیش از ۱۰ سال است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه دستگاه‌های آب تصفیه کن فعالیت می‌کند. مینروا فیلتر از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان است که تمامی اجزا و قطعات آن بهترین کیفیت و ساخت کشورهای تایوان و آمریکا هستند.

دستگاه‌های مینروا فیلتر همگی دارای استانداردهای جهانی هستند و به طور خاص همگی دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشند. همچنین تمام دستگاه‌های مینروا دارای فیلترهای اصل تایوان، ژاپن و آمریکا هستند که می‌توانید با وجود این فیلترها و همچنین گواهی‌های بهداشت جهانی، از مصرف آب سالم در خانه خود مطمئن شوید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.