فروش نایلون حبابدار - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 51277
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 01 مهر 1400 - 14:43 |

فروش نایلون حبابدار

در کنار کارتن و چسب، نایلون حبابدار نیز از لوازم بسته بندی پرطرفدار و کاربردی است. وقتی صحبت از نایلون حبابدار می‌شود صحنه آشنایی برای اکثریت افراد تداعی می‌شود؛ صحنه‌ای که در حال ترکاندن حباب‌های آن هستند!
فروش نایلون حبابدار

در کنار کارتن و چسب، نایلون حبابدار نیز از لوازم بسته بندی پرطرفدار و کاربردی است. وقتی صحبت از نایلون حبابدار می‌شود صحنه آشنایی برای اکثریت افراد تداعی می‌شود؛ صحنه‌ای که در حال ترکاندن حباب‌های آن هستند! فرقی نمی‌کند کودکان، نوجوان و یا حتی بزرگسال، اکثر افراد وقتی بسته‌ بندی ای را باز می‌کنند و با نایلون حبابدار رو به رو می‌شوند بسیار از یافتن وسیله‌ای برای سرگرمی نیز خرسند می‌شوند. همان طور که گفته شد عمده مصرف نایلون حبابدار، استفاده در بسته بندی است. این مسئله به دلیل وجود حباب‌های آن است که به عنوان ضربه گیری خارق العاده عمل می‌کنند و از وارد شدن آسیب‌ به وسیله‌ی بسته بندی شده، جلوگیری می‌کنند. پیش‌تر برای وسایل حساس و برقی از این نایلون‌ها استفاده می‌شد اما به دلیل  تأثیر چشمگیر آن در جلوگیری ورود آسیب و همچنین قیمت مناسب آن، تقاضا برای عرضه این نایلون بیشتر و بیشتر شد و به همین دلیل فروش نایلون حبابدار یکی از دستورکارهای کارخانه‌ها و فروشگاه‌های تهیه و فروش لوازم بسته بندی است. در ادامه به شرح ویژگی‌های این محصول پرداخته و آخر به شما یک سایت معتبر جهت خرید نایلون حبابدار معرفی خواهیم کرد.

نایلون حبابدار به عنوان یکی از متداول‌ترین محصولات مورد استفاده در بسته بندی انواع و اقسام محصولات، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که سبب این موضوع شده است. از جمله:

جلوگیری از نفوذ رطوبت

نفوذ رطوبت به بسیاری از لوازم سبب خراب شدن آنها می‌شود. آب در صورت نفوذ به لوازم چوبی سبب فراهم شدن امکان نفوذ و زندگی حشرات در آنها می‌شوند و همچنین از طول عمر آنها به شدت می‌کاهد و امکان شکسته شدن آنها را به شدت بالا می‌برد. همچنین در صورت نفوذ به لوازم فلزی سبب زنگ زدن آنها می‌شود که زنگ زدن علاوه بر پایین آوردن کیفیت محصول، ظاهری ناخوشایند را به آن می‌دهد. یک نایلون حبابدار می‌‌تواند به راحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

جلوگیری از نفوذ نور

در این که نور خورشید یکی از اساسی‌ترین عوامل زندگی موجودات زنده است شکی نیست اما همین عامل حیاتی نیز می‌تواند در مورد برخی از محصولات سبب مشکلاتی شود. نور خورشید می‌تواند سبب شکستن پیوندهای درونی مولکولی برخی از محصولات شود که در نهایت منجر به خرابی زودرس و تغییر رنگ، بو و مزه برخی از محصولات می‌شود. در مورد برخی از محصولات، حرارت بالای نور نفوذی حتی می‌تواند سبب ذوب شدن نیز شود! نایلون حبابدار با جلوگیری از نفوذ نور خورشید به محصولات، از ورود چنین آسیب‌هایی به خوبی جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و چربی

امروزه با پیشرفت بیشتر تکنولوژی و کارآمدتر شدن پست، بسیاری از فروشگاه‌ها تصمیم می‌گیرند محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که این دست فروشگاه‌ها باید رعایت کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند و از طریق به اشتراک گذاری رضایتمندی‌ها، مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند بسته بندی صحیح است. یک بسته بندی درست، باید محصول را با بهترین کیفیت به دست مشتری برساند. ظاهر محصول نیز در جلب رضایت بسیار تأثیرگذار است. اگر تا زمان رسیدن به دست او، چربی و یا گرد و غبار بر روی آن بنشیند دیگر نمی‌تواند رضایت مشتری را آنچنان که باید جلب کند. از همین رو است که فروش نایلون حبابدار به عنوان یک بسته بندی عایق در برابر رطوبت، نور،  چربی و گرد و غبار نسبت به گذشته بیشتر شده است.

کاربرد نایلون حبابدار

خوب است بدانید که کاربردهای نایلون حبابدار تنها به بسته بندی ختم نمی‌شود.

کاهش استرس

 به عنوان مثال به افرادی که یادگیری رانندگی را به تازگی آغاز کرده‌اند و تا از بین رفتن استرسشان هنگام رانندگی فاصله دارند، توصیه می‌شود که مقداری نایلون حبابدار به دور فرمان بپیچند تا در هنگام قرارگیری در پشت چراغ قرمز، با ترکاندن حباب‌های آن استرس را از خود دور کنند!

استفاده به عنوان عایق پنجره

دلایل بسیاری باعث می‌شوند که برخی از خرید پنجره دو جداره سر باز بزنند که البته شایع‌ترین آن عدم توانایی در خرید آن است. همچنین که بسیاری حتی اگر توانایی خرید آن را داشته باشند نیز به دلیل عدم دانستن مزایای آن، به سراغ خرید آن نمی‌روند. عایق کردن پنجره چه از طریق خرید پنجره دو جداره باشد و چه از طریق پوشاندن آن با نایلون حبابدار، سبب گرم شدن محیط، به خصوص در فصول سرد سال می‌شود و با جلوگیری از مصرف انرژی بیش از حد سبب صرفه جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود. نایلون حبابدار یک عایق گرمای خوب است که می‌تواند این کار را به خوبی برای شما انجام دهد.

قیمت فروش نایلون حبابدار

خوب است بدانید که نایلون حباب‌دار در انواع اندازه‌ها و گریرها عرضه می‌شود. معمولاً اندازه‌های مختلف این حباب‌های این نایلون سه اندازه ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلی متر را شامل می‌شود. همچنین لایه‌های این نایلون‌ها می‌توانند از نظر ضخامت و تعداد متفاوت باشند؛ به همین دلیل است که نمی‌توان قیمت نایلون حبابدار را مشخص کرد. البته باید بدانید که به عنوان محصولی پرفروش، نایلون حبابدار از قیمت بالا و نجومی برخوردار نیست و در گران‌ترین حالت نیز در قیمت مناسبی ارائه می‌شود.

نایلون حبابدار از کجا بخرم؟

از باران پلاستیک! باران پلاستیک یک تولیدکننده نایلون حبابدار معتبر است که در زمینه تولید انواع محصولات پرکاربرد در بسته بندی نظیر لفاف‌های بسته بندی، شرینگ، کیسه، کیسه چند لایه مقاوم و … نیز فعالیت دارد. فروش عمده نایلون حبابدار در سایت باران پلاستیک به راحتی میسر است. علاقمندان می‌توانند برای خرید این نایلون ضربه‌گیر و مقاوم و سایر محصولات ذکر شده با کیفیت بالا، به سایت این باران پلاستیک به نشانی اینترنتی https://baranplastic.com/ مراجعه نمایند.      ۰۲۱۵۵۲۹۳۳۰۱٫  ۰۹۱۲۷۰۰۹۶۰۰ برهمنی

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای فروش نایلون حبابدار بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.