فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون پیش پرداخت و ضامن - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 71036
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ |

فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون پیش پرداخت و ضامن

بهترین لیست قیمت روز انواع ماشین لباسشویی پاکشوما، خرید ماشین لباسشویی پاکشوما با گارانتی اصلی پاک سرویس، خرید اقساطی و نقدی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون پیش پرداخت و ضامن با بهترین قیمت
فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما بدون پیش پرداخت و ضامن

انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

شرکت پاکشوما یکی از شرکت‌‌های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی به شمار می‌آید این شرکت قدرت بالایی دارد و محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار می‌کند. یکی از بهترین و اولین تولیدات برند پاکشوما ماشین لباسشویی است. در بین تولیدات این شرکت ماشین لباسشویی‌های آن به خاطر کیفیت و کارایی و همچنین مناسب بودن قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما نسبت به سایر برندهای خارجی و برخی از برندهای ایرانی از همه معروف‌تر است. پاکشوما با توجه به طیف گسترده نیازهای مختلف مدل‎های متنوعی را طراحی و تولید می‌کند که در ادامه به توضیح مختصری درباره آن پرداخته‌ایم.

ماشین لباسشویی درب از جلو (اتوماتیک)

لباسشویی‌‌های تمام اتوماتیک پاکشوما در ظرفیت‌‌های متنوع ۶،۷،۸و ۹ کیلوگرمی طراحی و روانه‌ی بازار می‌شود. پاکشوما از موتورهای اینورتر و BLCD در این محصولات استفاده کرده است. موتورهای اینورتر معمولا در برخی از مدل‌‌های ۸ و ۹ کیلویی وجود دارد.

ماشین لباسشویی درب از بالا (سطلی)

مدل‌‌های ماشین لباسشویی درب از بالای پاکشوما در مدل‌‌های سطلی از لحاظ کارکرد تقریبا اتومات هستند. شرکت پاکشوما برای اینکه در بازار سهم فروش بیشتری داشته باشد و نیاز کسانی که امکان خرید مدل‌‌های تمام اتومات درب از جلو را ندارند پاسخگو باشد مدل‌‌های سطلی را تولید می‌کند. از دیگر انواع ماشین لباسشویی‌‌های درب از بالا پاکشوما می‌توان مدل‌‌های دوقلو را نام برد که به صورت نیمه اتوماتیک هستند.

سایت ماشین لباسشویی پاکشوما

در سایت شرکت پاکشوما تمامی مدل‌‌های ماشین لباسشویی‌های پاکشوما قابل بررسی و مشاهده است.

بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر به دنبال خرید بهترین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما هستید باید بگوییم که تمامی مدل‌‌ها جزو بهترین‌‌ها هستند و می‌توانید به آنها اعتماد داشته باشید. از نظر خریداران ماشین ظرفشویی‌هایی که از لحاظ میزان مصرف برق، لرزش، صدا و کارایی بهتر هستند شامل مدل‌‌های زیر می‌شوند:

  1. لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما مدل۹۵۴۰۱  پاکشوما
  2. لباسشویی  ۹ کیلویی پاکشوما مدل۹۵۴۰۲
  3. لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما مدل ۹۴۴۰۱
  4. لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما ۹۴۴۰۲
  5. لباسشویی پاکشوا ۹ کیلویی مدل ۹۴۴۰۸
  6. لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما مدل ۹۵۴۰۳  با موتور اینورتر
  7. لباسشویی ۸ کیلویی مدل ۸۵۴۰۱
  8. لباسشویی ۸ کیلویی۸۵۴۰۲  پاکشوما
  9. لباسشویی تمام اتوماتیک پاکشوما ۸ کیلویی ۸۴۴۰۳ مجهز به موتور اینورتر
  10. لباسشویی ۸ کیلویی پاکشوما مدل ۸۴۴۰۱
  11. لباسشویی ۸ کیلویی ۸۴۴۰۷ پاکشوما
  12. لباسشویی ۷ کیلویی مدل ۷۴۴۰۶
  13. لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما مدل ۷۴۴۰۶

مشخصات لباسشویی پاکشوما

مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما شامل مواردی چون مدل، قدرت دور موتور، ظرفیت مخزن شستشو، تعداد و انواع برنامه شستشو، داشتن امکاناتی چون قفل کودک و غیره می‌شود. شما عزیزان برای اینکه بدانید کدام مدل برای شما مناسب است حتما مشخصات مدل مورد نظر را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟

یکی از سوالاتی که مشتریان هنگام انتخاب و خرید ماشین لباسشویی دارند این است که آیا ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟ در جواب باید گفت که ماشین لباسشویی‌های پاکشوما با توجه به قیمت مناسب آن، کیفیت ساخت مطلوب و خدمات پس از فروش مناسب جزو بهترین ماشین لباسشویی‌‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند.

معایب و مزایای ماشین لباسشویی پاکشوما

برای اینکه شما بهترین خرید را داشته باشید در این بخش تصمیم گرفتیم که شما را با مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما از نظر مصرف کنندگان که خرید آن را تجربه کرده‎اند آشنا کنیم. قطعا با دانستن این موارد انتخاب بهتری خواهید داشت و به این موضوع پی می‌برید که آیا لباسشویی‌های پاکشوما برای شما مناسب هستند یا خیر.

مزایای ماشین لباسشویی پاکشوما

  1. مجهز بودن به تکنولوژی‌های روز
  2. داشتن طراحی ظاهری زیبا
  3. وجود موتور اینورتر که سبب پایین آوردن صدا و بالا بردن بازدهی دستگاه شده است
  4. برنامه‌‌های شستشوی متنوع
  5. بالا بودن کیفیت ساخت لباسشویی‌‌های پاکشوما
  6. مقرون به صرفه بودن قیمت آن نسبت به برندهای خارجی با توجه به داشتن امکانات مناسب
  7. امکان تنظیم آسان میزان سطح آب ماشین لباسشویی
  8. آسیب نرساندن به الیاف لباس‌‌ها
  9. خدمات پس از فروش گسترده و قوی

معایب ماشین لباسشویی پاکشوما

  1. نیاز داشتن به سرویس سالانه
  2. بالا بودن میزان مصرف انرژی در مدل‌‌های درب از بالا
  3. مدل‌‌های فاقد موتور اینورتر لرزش زیادی دارند
  4. برخی از خریداران گزارش نشت آب را داده‌اند

قیمت لباسشویی پاکشوما در فروشگاه سل

قیمت لباسشویی پاکشوما نسبت به قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی و قیمت ماشین لباسشویی دوو و سایر برندهای مطرح مناسب‌تر است. شرکت پاکشوما با توجه به نیازهای اقشار جامعه مدل‌های متنوعی را روانه‌ی بازار کرده که نوع مدل، میزان ظرفیت و همچنین امکانات دستگاه همگی تاثیر مستقیم بر قیمت لباسشویی پاکشوما دارند. برای مثال قیمت اخرین مدل ماشین لباسشویی پاکشوما قطعا بالاتر از قیمت لباسشویی پاکشوما مدل قدیمی است.

یکی از مواردی هم که گفتیم ظرفیت دستگاه است. حتما دستگاهی را انتخاب کنید از لحاظ میزان ظرفیت متناسب با تعداد اعضای خانواده شما باشد تا پول اضافی بابت دستگاهی با ظرفیت بالاتر از نیازتان ندهید چرا که قیمت لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی با قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۱۰ کیلویی متفاوت است. همچنین دستگاهی را خریداری نکنید که به خاطر ظرفیت کم نیاز به تعویض آن پیدا کنید.

اگر شما هم به دلیل مناسب بودن قیمت لباسشویی پاکشوما و کیفیت آن می‌خواهید خرید لباسشویی خود را از این برند انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی سل سر بزنید. در فروشگاه لوازم خانگی سل قیمت ماشین لباسشویی ۵ کیلویی پاکشوما، قیمت لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما ۸ کیلویی و سایر مدل‌‌ها با هر ظرفیتی بهترین قیمت بازار است. سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که سابقه‌ی درخشانی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی دارد و محصولات را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما

بسیاری از فروشگاه‌‌ها هستند که در زمینه‌ی فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما فعالیت دارند اگر به دنبال فروشگاهی معتبر و ایده‌آل هستید که خرید لباسشویی اقساطی را از آن انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.
در فروشگاه اینترنتی سل مدل‌‌های متنوعی از ماشین لباسشویی‌های پاکشوما با روش‌های متنوع اقساطی به فروش می‌رسد. تنوع مدل سبب شده است که هر خانواده متناسب با نیاز و سلیقه خود بهترین مدل را یافته و خریداری کند. یکی از بزرگترین ویژگی‌‌های مثبت فروشگاه اینترنتی سل نسبت به سایر فروشگاه‌ها این است که روش‌‌های متنوعی را برای خرید دارد.

اگر سری به فروشگاه‌‌های سطح شهر و اینترنتی بزنید معمولاً برای خرید محصولات نیاز به ارائه چک معتبر خواهید داشت و شرایط فروش اقساطی آنها محدود است اما در فروشگاه سل این گونه نیست. از جمله روش‌های فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما در فروشگاه اینترنتی سل می‌توان به فروش اقساطی لباسشویی با چک، فروش اقساطی لباسشویی بدون ضامن، فروش اقساطی لباسشویی با کسر از حقوق، فروش قسطی لباسشویی با سفته و… اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این روش‌ها و انتخاب بهترین روش که متناسب با شرایط شما است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و با کارشناسان تماس بگیرید تا راهنمایی‌‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.