فرصت های شغلی بازار کار در شهریور ماه در ایران تلنت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 49820
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ |

فرصت های شغلی بازار کار در شهریور ماه در ایران تلنت

اغلب گفته می‌شود که اگر می‌خواهید کاری را به درستی انجام دهید، باید زمان زیادی برای آن بگذارید. اما متأسفانه، وقتی صحبت از کار به میان می‌آید، شما این فرصت را ندارید که هفته‌ها و ماه‌ها زمان بگذارید تا بتوانید شغل دلخواه خود را پیدا کنید
فرصت های شغلی بازار کار در شهریور ماه در ایران تلنت

اغلب گفته می‌شود که اگر می‌خواهید کاری را به درستی انجام دهید، باید زمان زیادی برای آن بگذارید. اما متأسفانه، وقتی صحبت از کار به میان می‌آید، شما این فرصت را ندارید که هفته‌ها و ماه‌ها زمان بگذارید تا بتوانید شغل دلخواه خود را پیدا کنید. این که برای ترک محل کار قدیمی خود بسیار عجله دارید و دوست دارید تا زودتر آن محیط را ترک کنید، یا مدت زیادی بیکار بوده‌اید و حس می‌کنید که فشار مالی بسیار زیادی را تحمل می‌کنید، در هر دوی این حالت شما باید خیلی سریع برای کاریابی خود تصمیم بگیرید و سراغ شغل جدید خود بروید تا این فشارها را کاهش دهید.

در حالی که کاریابی معمولا و در زمان قدیم یک کار بسیار زمان‌بر و طولانی بوده، اما می‌توان با یک تغییر آن را سریع انجام داد و به فرصت‌های شغلی بسیاری دسترسی داشت که امکان رزومه برای آنها وجود دارد. این تغییر وب‌سایت‌های کاریابی هستند که پیدا کردن شغل را بسیار آسان و سریع کرده‌اند.

وب‌سایت ایران تلنت از سال ۱۳۸۳ این فرصت را برای کارجویان فراهم کرده که سریع و آسان کاریابی را انجام دهند و از آن به عنوان مرجع برای پیدا کردن کار در تهران و سایر شهرها مانند استخدام کرج استفاده کنند. در حال حاضر ایران تلنت فرصت‌های شغلی شهریور ماه را در وب‌سایت خود منتشر کرده است که طیف وسیعی از مشاغل و شرکت‌های بزرگ ایران را در بر می‌گیرد.

فرصت‌های شغلی در ایران تلنت

فرصت‌های شغلی روز به روز در حال تغییر هستند و اگر نتوانید به موقع برای آنها اقدام کنید، ممکن است پروسه شغل‌یابی شما به تاخیر بیفتد. ثبت نام و مراجعه مداوم به ایران تلنت شما را از جدیدترین آگهی‌های استخدامی باخبر می‌کند.

آگهی های استخدامی در سایت ایران تلنت بسته به فاکتورهای مختلف و برای گروه‌های شغلی مختلف منتشر می‌شوند. در حال حاضر و در ماه شهریور در آگهی‌های شغلی ایران تلنت فرصت‌های شغلی مربوط به مشاغلی مانند حسابداری، بازاریابی و فروش، طراح گرافیک، مدیر تولید، مدیر بازاریابی، کارشناس سئو، کارشناس تولید محتوا، مامور منابع انسانی، کارشناس ارشد منابع انسانی، مدیر منابع انسانی، برنامه نویس اندروید، کارشناس فناوری اطلاعات، مدیر اجرایی، مدیر روابط عمومی و صدها شغل دیگر دیده می‌شود که این امکان وجود دارد تا هر شخصی با هر حرفه‌ای آگهی شغلی مرتبط با خود را در ایران تلنت پیدا کند.

همچنین شرکت‌های بزرگ ایران مانند ایرانسل، اسنپ، دیجی کالا، اکالا، گروه صباح، کاله، گروه مپنا، دیوار، بیمه سامان،‌ رایتل، های وب و دیگر شرکت‌ها، در ماه شهریور نیز آگهی‌های استخدامی خود را در ایران تلنت منتشر کردند و شمایی که دوست دارید تا در این شرکت‌ها مشغول به کار شوید، مراجعه به ایران تلنت و مشاهده آگهی‌های شغلی راه حل کار است.

ایران تلنت برای کاریابی آسان شما، امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاده کنید.

برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.