ظهور تکنولوژی در قالیشویی های شمال کشور!! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55150
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ |

ظهور تکنولوژی در قالیشویی های شمال کشور!!

استفاده از تکنولوژی های جدید در قالیشویی مخصوصا نواحی شمال کشور در مناطق شرق مازندران و شهر های بابل، ساری، قائمشهر، بابلسر به صورت چشمگیری پیشرفت داشته است.
ظهور تکنولوژی در قالیشویی های شمال کشور!!

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف زندگی، در حوزه شستشوی فرش یا قالیشویی هم پیشرفت های چشمگیری رخ داده که امروزه مشاهده میکنیم. طبق آخرین خبری که از قالیشویی های شرق مازندران داریم، قالیشویی ساوین شور و قالیشویی قدیری از جمله قالیشویی هایی هستند که در این حوزه در حال به روزرسانی تجهیزات و سیستم شستشوی خود هستند. قالیشویی ساوین شور با سابقه ۱۵ ساله خود در این استان در سال های اخیر با تغییر چارت سازمانی خود اولین قدم را برداشته و تبدیل به یک قالیشویی آنلاین شده.

تفاوت شستشوی سنتی و صنعتی قالیشویی در چیست؟

در گذشته که شستشوی فرش در سالن های کوچک و به روش کاملا دستی انجام میشد همیشه جای خطا وجود داشت. به این علت که اپراتور یا شخصی که در حال شستشوی فرش بود به صورت عمدی یا سهوی ممکن بود بخشی از فرش را کمتر بشورد یا اصلا نشورد. البته همیشه به این دلیل نبود، گاهی مواد شوینده، دستگاه های شستشوی و نبود تخصص هم باعث میشد تا فرش ها آن طور که باید تمیز نشوند.

خوشبختانه ظهور تکنولوژی بخش عظیمی از این مشکلات را برای ما رفع کرده است. دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرش که قالیشویی ساوین شور و قالیشویی قدیری جزو اولین های استان مازندران هستند که از این تکنولوژی استفاده میکنند، این مشکلات پیش پا افتاده را حل کرده است.

آیا تکنولوژی باعث افزایش قیمت شستشو میشود؟

دستگاه های تمام اتوماتیک در معنای کلمه اتوماتیک هستند ولی در عمل نیاز به اپراتور متخصص و باتجربه دارد تا فرش به درستی شسته شود. همچنین در ساعت تعاد فرش بیشتری هم شسته میشود ولی از طرفی استهلاک زیادی هم دارد، پس از این رو نمی توانیم قضاوت کنیم که این پیشرفت باعث کاهش یا افزایش هزینه شود فقط می توانیم تایید کنیم که باعث افزایش کیفیت شستشو میشود.

قالیشویی آنلاین چیست؟

شاید واژه قالیشویی آنلاین در چند سال اخیر بیشتر به گوشتان آشنا آمده باشد. منظور از قالیشویی آنلاین به این معنی است که علاوه بر قبول سفارشات به صورت حضوری و تلفنی این امکان هم برای مشتریان فراهم شود تا بتوانند سفارشات خود را در ساعات غیر اداری از طریق سایت قالیشویی درج کنند.برای مثال قالیشویی ساوین شور که در چهار شهر مازندران با نام های قالیشویی ساری ، قالیشویی بابل ، قالیشویی قائمشهر و قالیشویی بابلسر در حال فعالیت است این امکان را  برای مشتریان فراهم کرده است.همچنین می توانید قالیشویی قدیری را با دو شعبه در مازندران  با نام های قالیشویی ساری و قالیشویی قائمشهر در گوگل سرچ کنید و این امکان را بررسی کنید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.