طلا، ارزشمندترین و خاص ترین هدیه برای روز مادر - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 58335
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ |

طلا، ارزشمندترین و خاص ترین هدیه برای روز مادر

روز مادر بهانه ای است برای اینکه بتوانیم از مادران عزیز و گرانقدر خود به پاس زحمات بی دریغ، محبت های خالصانه و فداکاری بی پایانشان، تقدیر و تشکر کرده و هدیه ای را به پاس این تشکر، تقدیمشان کنیم.
طلا، ارزشمندترین و خاص ترین هدیه برای روز مادر

روز مادر چه روزی است؟

روز مادر بهانه ای است برای اینکه بتوانیم از مادران عزیز و گرانقدر خود به پاس زحمات بی دریغ، محبت های خالصانه و فداکاری بی پایانشان، تقدیر و تشکر کرده و هدیه ای را به پاس این تشکر، تقدیمشان کنیم. اما یکی از هدایایی که شایسته مادران عزیز بوده و احساس خرسندی و رضایت خاطر را در آنها به وجود می آورد، طلاست که هدیه ای ماندگار است.

مادر یکی از نعمات بزرگ خداوند است که باید قدردان این نعمت باشیم، مادران همواره از جان و دل خود برای ما مایه گذاشته و از بدو تولد تا همیشه عمر، دلسوزانه و عاشقانه در کنارمان حضور داشته و با محبت و فداکاری خود، زندگی را به کاممان شیرین می سازند. همه ما میدانیم که مادران نقش بسیار پر رنگی را در زندگی شخصی ما و در جامعه داشته و اگر حضور پرمهر آنها نبود، نمی توانستیم تا این حد امیدوارانه به زندگی ادامه دهیم. چه خوب است که روز مادر را بهانه ای قرار دهیم برای قدردانی از مادران عزیزمان که بر گردن ما حق زیادی دارند.

روز مادر روز تولد حضرت فاطمه (س) است که نماد مادری فداکار و از خود گذشته است، در این روز می توانیم با تقدیم هدیه ای دل مادر خود را شاد کرده و به آنها بگوییم که تا چه اندازه برای ما عزیز هستند.  هدیه ای که در شان آنها باشد، مانند طلا که هدیه ای همیشگی و ماندگار به حساب آمده و هیچگاه ارزش واقعی خود را از دست نمی دهد. چه بسا که به مرور زمان بر ارزش آن افزوده خواهد شد. پس هر چقدر که هم بگردید و بخواهید که هدیه ای ارزشمندتر از طلا برای مادران خود پیدا کنید، موفق به این کار نشده و متوجه خواهید شد که هدیه ای زیباتر و بهتر از طلا وجود ندارد.

دستبند مناسب کادو روز مادر

طلا بهترین هدیه برای روز مادر

طلا نه تنها از لحاظ ارزشی در سطح بالایی قرار داشته و به عنوان بهترین هدیه روز مادر محسوب می شود؛ بلکه مورد توجه و علاقه بانوان نیز بوده و همه آنها بلا استثنا از دریافت این هدیه خوشحال شده و حس ارزشمند بودن را در وجود خود احساس می کنند.

طلا را به همسران خود هدیه دهید

اگر در روز مادر که روز زن هم نامیده شده، قصد دارید تا به خرید طلا پرداخته و از این طریق مادر خود را متوجه این موضوع کنید که تا چه اندازه عاشقانه دوستش دارید و به حضور او در زندگی خود نیاز دارید، بهتر است همین هدیه را برای همسر خود هم در نظر بگیرید، همسر شما هم بیشترین جایگاه را در زندگی شخصی تان داشته و در همه شرایط کنار شما حضور دارد، چه شرایط دشوار و چه شرایط خوبی که در زندگی به وجود می آیند، پس حالا که روز مادر و روز زن که تنها به یک روز از سال اختصاص داده شده را غنیمت شمرده و با خرید طلا سعی کنید تا هم دل مادر خود را به دست آورده و هم دل همسرتان را شاد کنید که با این کار، تصویر بهتری را هم از خود در ذهن آنها ترسیم خواهید کرد.

ارائه چند هدیه طلا برای روز مادر/ روز زن

در حال حاضر محصولات زیادی تحت عنوان طلا وجود دارند که هر یک از آنها عنوان خاصی داشته و شکل متفاوتی را نیز به همراه دارند. در ادامه به چند هدیه طلا که می توانید برای قدردانی و تشکر در روز مادر/ روز زن خریداری کرده و آنها را تقدیم کنید، اشاره خواهیم کرد:

  • شمش طلا

شاید با شنیدن شمش طلا، تصور کنید که این یک هدیه بسیار گران قیمت است که از عهده خرید آن بر نمی آیید، در حالی که اینطور نیست، شمش طلا با توجه به وزن خود قیمت گذاری شده و انواعی از آن هم وجود دارند که دارای وزن ۱۰۰ گرم یا زیر آن بوده و همراه با قیمت کم و مناسب می باشند. حتی قیمت برخی از انواع شمش، از یک انگشتر طلا هم کمتر است؛ پس با شنیدن نام شمش طلا، احساس ترس نکنید؛ می توانید وزن و اندازه های مختلف این محصول را بررسی کرده و سپس آن را متناسب با بودجه خود خریداری نمایید.

انگشتر طلا مناسب روز مادر

  • انگشتر طلا

یکی از بهترین انواع هدیه طلا برای روز مادر و روز زن، انگشتر طلاست، به این دلیل که خانم ها توجه خاصی به انگشتر داشته و با در دست کردن آن، حس فوق العاده ای پیدا می کنند. انگشتر طلا به قدری تنوع دارد که می توانید هر مدلی را با توجه به سلیقه و نظر خود برای مادر و همسر خود خریداری کنید. در ادامه، نام چند مدل از انگشترهای طلا را ذکر خواهیم کرد: انگشتر طلا مدل ماهک، انگشتر طلا مرجان، انگشتر طلا فیوژن، انگشتر رزا، انگشتر میو گلد، مدل مستجابی، پروانه، کارتیه و غیره.

  • نیم ست طلا

نیم ست طلا از آن جمله هدایایی است که هیچ خانمی نمی تواند نسبت به آن بی توجه باشد یا دست رد به آن بزند. نیم ست طلا در عین زیبایی، بیشترین ارزش را به همراه داشته و آنها را بیش از پیش زیبا نشان می دهد. از ویژگی های مثبتی که نیم ست طلا دارد، این است که می توان هر قطعه از آن را به تنهایی و در جمع های دوستانه یا مهمانی پوشید. در ضمن نیم ست طلا، یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

بهترین هدایای طلا را از گالری زر طلا بخواهید

اگر نیاز به خرید نیم ست طلا، انگشتر طلا، شمش طلا و یا هر طلای دیگری دارید و می خواهید با آنها مادر و همسر خود را در روز مادر سوپرایز کنید، اگر می خواهید از متنوع ترین محصولات دیدن کرده تا به دلخواه، یکی را انتخاب نمایید؛ می توانید وارد سایت زر طلا گلد شده و طلاهایی مناسب برای کادو دادن را پیدا کنید.

طلاهایی که با رنج های قیمتی متفاوت، از ۲۰۰ تومان (شمش طلا) تا ۶۰ میلیون تومان (سرویس و نیم ست) و بالاتر از این قیمت هم موجود می باشند. فقط کافی است وارد سایت زرطلا گلد شده و طلاهای خاص، ظریف و متنوع این مجموعه را مشاهده نمایید تا بهترین نوع آنها را به عنوان هدیه خریداری کنید.

عکس فروشگاه فیزیکی گالری زرطلا

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.