طراحی بالکن خانه با چمن سونار استار، فضای گرم روزهای سرد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57573
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ |

طراحی بالکن خانه با چمن سونار استار، فضای گرم روزهای سرد

در خانه های آپارتمانی و در میان تراکم ساختمان های شهری، تراس و بالکن خانه ها به یکی از محبوب ترین بخش های ساختمانی مبدل شده است.
طراحی بالکن خانه با چمن سونار استار، فضای گرم روزهای سرد

 

در خانه های آپارتمانی و در میان تراکم ساختمان های شهری، تراس و بالکن خانه ها به یکی از محبوب ترین بخش های ساختمانی مبدل شده است. اهمیت این رکن علاوه بر زیباسازی و معماری مدرن به روان شناسی و تقویت روحیه انسان باز می گردد چرا که تراس و بالکن به اعضای خانه این امکان را می دهد تا در مواقع ضروری از هوای آزاد لذت برده و انرژی از دست رفته خود را بازیابند.

ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای سرد و رخوت انگیز شهرهای شلوغ از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر بخواهید بدون توجه به اصول طراحی بالکن و تراس از آن استفاده کنید دیر یا زود رغبت خود را برای نشستن در این بخش از ساختمان و استشمام هوای آزاد از دست خواهید داد. بد نیست اگر یکی از ایده های گرم طراحی بالکن با چمن مصنوعی را در بالکن خانه خود اجرا کنید.

خرید چمن مصنوعی برای بالکن

اگر بخواهید چمن طبیعی را در بالکن یا تراس ساختمان خود بکارید باید دردسرهای زیادی را متحمل شوید که از جمله آن ها آبیاری روزانه و خیس بودن چمن ها و عدم امکان استفاده از چمن مرطوب است با این حال شما می توانید با خرید چمن مصنوعی تراس و نصب آن این مشکل را از ریشه حل کنید. برای خرید چمن مصنوعی برای تراس باید اطلاعات لازم در خصوص این محصولات مدرن را داشته باشید.

چمن مصنوعی در انواع مختلفی تولید می شود؛ آن ها پرز بلند، پرز متوسط و پرز کوتاه هستند. هر کدام از این موارد مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب چمن مصنوعی با توجه به سلیقه شما ممکن است شامل یکی از موارد فوق باشد. اگر از چمن هایی با پرزهای بلندتر استفاده کنید ظاهر طبیعی تری خواهند داشت و وزن بیشتری هم ایجاد می کند که به ثابت ماندن چمن کمک می کند. البته پرزهای بلند باعث می شود قدری نظافت آن ها دشوارتر باشد.

تراکم چمن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. تراکم بالا باعث می شود تا چمن مورد نظر لطیفتر به نظر برسد. تراکم بالا اجازه نفوذ آشغال های درشت به بافت داخلی را نمی دهد با این حال آشغال های ریز و گرد و غبار به دشواری بیشتری از بخش های داخلی چمن ها زدوده می شوند. نوع نخ نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. نخ منوفلامنت دوبافت از جنس پلی اتیلن و پلی پرو پیلین از بهترین نخ های موجود برای تولید چمن مصنوعی تراس و بالکن است. سونار استار انواع چمن مصنوعی تراس و بالکن را با مشخصات فوق عرضه می کند.

ایده های گرم طراحی بالکن با چمن

اکنون که با ضرورت خرید چمن مصنوعی برای ایجاد یک فضای گرم و دل نشین در تراس یا بالکن خانه آشنا شده اید باید به دنبال اجرای یک طراحی زیبا و سبکی دل انگیز باشید. در این بخش از مقاله چند ایده زیبا و محبوب برای طراحی بالکن با چمن را ارائه می کنیم.

C:\Users\Windows7\Desktop\3.jpg

تراس تمام چمن با طرحی بسیار ساده

اولین و ابتدایی ترین طرحی که به ذهن انسان خطور می کند این است که تمام فضای تراس را با چمن پوشش دهیم. این طرح برای تراس هایی با عرض بسیار کم و طول زیاد مناسب است. درواقع در این تراس ها نمی توان از میز و صندلی یا سایر وسایل رفاهی استفاده کرد. شما می توانید سطح تراس را با یک رول کامل از چمن مصنوعی پوشش داده و در صورت علاقه از چند گلدان زیبا برای طراحی یکی از عرض های تراس استفاده کنید.

تراس تمام چمن با صندلی ریلکسی

اگر تراس خانه شما فضای چندانی ندارد اما طول و عرض آن تقریبا برابر می باشد بهتر است از بکارگیری وسایل بسیار زیاد پرهیز کنید و به استفاده از چند وسیله زیبا و ضروری اکتفا نمایید. برای این کار بهتر است چمن مصنوعی تمام فضای تراس را پوشش دهد. حال از یک صندلی ریلکسی استفاده کرده و یک فضای دنج و گرم را خلق کنید. نخ های محکم، تراکم بالا، پرزهای بلند و لطافت محصول عواملی هستند که در تعیین قیمت چمن مصنوعی برای بالکن موثر می باشند. در تراس های کوچک نیازی به استفاده از میز، گلدان و سایر وسایل نمی باشد.

تراس با حاشیه چوبی و چمن مصنوعی با گلدان و میز و صندلی مخصوص تراس

در این خصوص بهتر است حاشیه ها یا بخشی از آن ها را با پارکت لمینت پوشانده و سپس فضای داخلی را با چمن مصنوعی تراس پوشش دهید. این طراحی برای تراس هایی که فضای مناسبی در اختیار دارند اما چندان گسترده نمی باشند مناسب می باشد. سعی کنید از یک میز و صندلی ویژه تراس استفاده کنید که حداقل دو صندلی داشته باشد. گلها و گلدان ها را در کنارها بچینید و فضای روبروی تراس را خالی بگذارید. گوشه تراس نیز فضای مناسبی برای قرار دادن گلدان هاست.

تقسیم بندی تراس و پوشش بخشی از آن با استفاده از چمن مصنوعی

این مدل برای تراس هایی که بزرگ هستند مناسب می باشد. در این تراس ها نباید به میزان بسیار زیادی از پوشش سبز رنگ استفاده کنید. تراس را به دو بخش تقسیم کرده و یک بخش از آن را با چمن پوشش دهید. بخش دیگر نیز اگر با طرح چوب باشد بهتر است. حال یک بخش را به باربیکیو اختصاص داده و گلدان ها را در دو تا سه بخش از تراس قرار دهید؛ به این صورت که تعدادی از گلدان ها را در یک بخش و سپس تعدادی را در بخش دیگر قرار دهید. گلدان ها نباید پراکنده و در سراسر تراس پخش شوند. میز و صندلی مخصوص تراس نیز فراموش نشود.

C:\Users\Windows7\Desktop\2.jpg

سونار استار و ارائه خدمات نصب و فروش چمن مصنوعی

سونار استار زیباترین و بهترین انواع چمن مصنوعی را عرضه می کند. قیمت چمن مصنوعی برای بالکن باتوجه به اینکه از چه کیفیتی برخوردار باشد متفاوت است. سونار استار (https://sonarstar.com) قدیمی ترین مرکز فروش چمن مصنوعی تزیینی خارجی به عنوان یک کالای لوکس در ایران است. محصولات چمن مصنوعی دکوراتیو سونار استار از بزرگ‌ترین تولیدکننده چمن مصنوعی در دنیاست که به لحاظ قیمت و کیفیت در عرصه جهانی پیشتاز است.

خرید چمن مصنوعی باکیفیت شاید در وهله اول گران تر به نظر برسد اما در گذر زمان شرایط بهتری را برای شما فراهم می کند. در صورتی که قصد خرید چمن مصنوعی برای تراس را دارید پیشنهاد می دهیم از طریق وب سایت سونار استار اقدام کرده و تجربه یک خرید موفق در عرصه اینترنت و فضای مجازی را به دست آورید. حتما همین حالا سری به سایت سونار استار بزنید و قیمت ها و انواع چمن مصنوعی آن برای بالکن و تراس را بررسی کنید؛ و یا از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید. حتما در شب عید به این خدمات نیاز پیدا خواهید کرد.

حتما همین حالا سری به سایت سونار استار بزنید و قیمت ها و انواع چمن مصنوعی آن برای بالکن و تراس را بررسی کنید. حتما در شب عید به این خدمات نیاز پیدا خواهید کرد.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نبش بن بست امیر، پلاک ۵۶، واحد ۲

شماره تماس با سونار استار: ۰۲۱۵۴۸۶۳

آدرس ایمیل ما: info@sonarstar.com

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.