صفر تا صد کانال پیش عایق را بدانید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 72139
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ |

صفر تا صد کانال پیش عایق را بدانید

یکی از مشکلات مصرف کنندگان سیستم های تهویه مطبوع عدم آشنایی با قطعات و لوازم مورد نیاز در آن است. کانال داکت اسپلیت یکی از بخش های تجهیز داکت اسپلیت است که شاید عموم افراد نسبت به مراحل اجرایی آن آگاهی و اطلاعات کافی را نداشته باشند. کانال پیش عایق یکی از انواع کانال های داکت اسپلیت است که برای کانال کشی و اجرای زیرساخت داکت اسپلیت استفاده می شود.
صفر تا صد کانال پیش عایق را بدانید

همه چیز در مورد کانال پیش عایق 

یکی از مشکلات مصرف کنندگان سیستم های تهویه مطبوع عدم آشنایی با قطعات و لوازم مورد نیاز در آن است. کانال داکت اسپلیت یکی از بخش های تجهیز داکت اسپلیت است که شاید عموم افراد نسبت به مراحل اجرایی آن آگاهی و اطلاعات کافی را نداشته باشند. کانال پیش عایق یکی از انواع کانال های داکت اسپلیت است که برای کانال کشی و اجرای زیرساخت داکت اسپلیت استفاده می شود.

داکت اسپلیت سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی است که هوا خنک یا گرم را از طریق کانال های تعبیه شده در سقف به سراسر محل مورد نظر منتقل می کند.

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت تخصصی صفر تا صد اطلاعات کانال پیش عایق را به شما ارائه کنیم پس با ما همراه باشید:

کانال پیش عایق یا پلی اورتان چیست؟

همان طور که از نام کانال های پیش عایق مشخص است، کانال هایی که قبل از نصب و اجرای کار عایق شده اند به کانال های پیش عایق یا پلی اورتان شهرت دارند. کانال های پیش عایق یکی از محبوب ترین انواع کانال های داکت اسپلیت هستند که نسل جدید کانال های داکت اسپلیت محسوب می شوند.

این کانال ها از ورق پیش عایق تولید می شوند که کانال کش ها بعد از خریداری این ورق ها اقدام به اندازه گیری و برش کانال برای نصب و اجرا می کنند.

کانال پیش عایق

بهترین زمان برای اجرای کانال کشی پیش عایق

تجهیز داکت اسپلیت نیازمند اجرای زیرساخت مناسب است. بهترین زمان برای اجرای زیرساخت و کانالکشی داکت اسپلیت در مرحله نازک کاری ساختمان است.

البته اجرای زیرساخت داکت اسپلیت برای مکان هایی که در حال بازسازی است هم امکان پذیر است. اما اگر قصد تجهیز داکت اسپلیت دارید حتما در مرحله نازک کاری اقدام به دریافت مشاوره خرید نمایید.

انواع کانال پیش عایق پلی اورتان

کانال پیش عایق در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به شرایط و مکان های متفاوت از نوع مناسب آن استفاده می شود. انواع کانال های پیش عایق عبارتند از:

  • کانال پیش عایق پلی اورتان
  • کانال پیش عایق پی پال
  • کانال پیش عایق فلکسی بل یا خرطومی
  • کانال پیش عایق فنولیک

مزیت استفاده از کانال پیش عایق پلی اورتان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم کانال های پیش عایق نسل جدید کانال های داکت اسپلیت هستند که تا حد بسیار زیادی مشکلات کانال های دیگر را ندارند و علاوه بر آن مزایای قابل توجهی دارد که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • مقاوم در برابر رطوبت و گرما و آتش سوزی
  • عایق صدا (تا حد بسیار زیادی صدای داخل کانال ها را کاهش می دهد).
  • سبک و طول عمر بالا
  • قابل استفاده در شرایط آب و هوایی متفاوت
  • راحتی و سرعت بالا در اجرا
  • انعظاف پذیر با حداقل ضایعات در زمان تولید و مونتاژ
  • انتقال یکنواخت هوا و عدم نشتی
  • قابلیت شستشو و آنتی باکتریال

تولیدکننده کانال پیش عایق پلی اورتان

خوشبختانه در حال حاضر با وجود فناوری و دانش مورد نیاز برای تولید کانال های پیش عایق در ایران، امکان تولید کانال های پیش عایق با بهترین کیفیت در ایران فراهم شده است.

شما می توانید با خرید از تولیدکنندگان ایرانی کانال پیش عایق، از کالای ملی و افراد شاغل در این حوزه حایت کنید و علاوه بر آن با بهترین قیمت کانال پیش عایق باکیفیت را خریداری نمایید.

قیمت کانال پیش عایق پلی اورتان

با توجه به شرایط اقتصادی ایران و نوسانات قیمت ارز و عدم ثبات قیمت مواد اولیه در کانال های پیش عایق، لازم است تا استعلام قیمت روز کانال پیش عایق را از شرکت های تولیدکننده کانال پیش عایق دریافت کنید.

اما لازم به ذکر است که قیمت کانال پیش عایق در مقایسه با طول عمر، عایق بودن و کاهش صدای داکت اسپلیت و … کاملا مقرون به صرفه است.

کانال کش داکت اسپلیت در تهران

برای داشتن یک زیرساخت استاندارد علاوه بر متریال و ورق پیش عایق باکیفیت، استفاده از یک کانال کش متخصص و حرفه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نقشه کشی درست و اصولی، توجه به اندازه گیری دقیق، نوع برش و چسباندن ورقه ها و توجه به تمام اصول پایه ای در اجرای کانال کشی تنها توسط یک کانال کش حرفه ای امکانپذیر است.

شما می توانید کانال کش داکت اسپلیت حرفه ای را در شرکت های معتبر و باسابقه در اجرای زیرساخت با مشاهده نمونه کارها و میزان رضایتمندی مشتریان آن مجموعه پیدا کنید.

انتخاب دستگاه داکت اسپلیت باکیفیت تنها بخشی از تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی شما را تشکیل می دهد و بخش دیگر آن وابسته به دریافت خدمات حرفه ای در کانال کشی داکت اسپلیت است. این مرحله از تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی خود را جدی بگیرید و تلاش کنید تا از بهترین مراکز اجرای زیرساخت داکت اسپلیت خدمات دریافت کنید تا بالاترین کیفیت دستگاه داکت اسپلیت خود را تجربه کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.