شرکت مشاوره خدمات سئو سایت در یزد - چرا وبسایت ها را سئو کنیم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 59617
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ |

شرکت مشاوره خدمات سئو سایت در یزد – چرا وبسایت ها را سئو کنیم

خوب در اولین قدم برای یافتن این پاسخ باید به سراغ این برویم که اصلا خدمات شرکت مشاوره خدمات سئو سایت در یزد و بهنیه سازی سایت در یزد، برای موتور جستجو گر، چه معنا و مفهومی دارد و سپس کاربرد آن در سایت ها را مورد برسی قرار داد.
شرکت مشاوره خدمات سئو سایت در یزد – چرا وبسایت ها را سئو کنیم

خوب در اولین قدم برای یافتن این پاسخ باید به سراغ این برویم که اصلا خدمات شرکت مشاوره خدمات سئو سایت در یزد و بهنیه سازی سایت در یزد، برای موتور جستجو گر، چه معنا و مفهومی دارد و سپس کاربرد آن در سایت ها را مورد برسی قرار داد.

سئو در لغت به چه معناست ؟

سئو در انگلیسی مخفف سه کلمه :

search engine optimization

 

و درفارسی به معنا بهینه سازی کلمه برای موتور های جستجو گر برای افزایش ورودی ارگانیک و ترافیک به سمت سایت میباشد. اما حال سوال اینجا مطرح میشود که انواع سئو کدام اند و کدام روش سئوسازی سایت  بهترین روش میباشد ؟؟

اگر بخواهیم بصورت خلاصه بیان کنیم سئو را میتوان به دو دسته تقسم کرد که ابتدا اسم های انگلیسی آن را میگوییم و سپس به اسم های فارسی آن اشاره میکنیم.

۱.Seo off page

۲.seo keyword

اما اگر بخواهیم این دو مورد بالا را بصورت کامل شرح دهیم به این نتیجه میرسیم که ما دو نوع سئو بصورت کلی داریم:

۱) سئو داخلی سایت

۲) سئو کلمه

اما در جامعه امروزی طراحان وب و در لفظ عموم بیشتر ما وقتی کلمه سئو را میگوییم در ذهن ها سئو کلمه پدیدار میشود درصورتی که سئو داخلی یکی از اصلی ترین و بهترین منابع برای سئو یک سایت است.

در اصل میتوان گفت اگر سئو داخلی نباشد نمیتوان انتظار سئو کلمه موفقی نیز داشت اما بطور مختصر به شرح سئو داخلی سایت میپردازیم پس با ما همراه باشید:

سئو سازی سایت در یزد

سئو داخلی سایت و یا به آن سئو لوکال هم میگویند

در سئو داخلی سایت یا همان سئو اف پیج که این روز ها در بین طراحان وب نیز نامی غریب وتنها دارد هدف بهینه ساز خود صفحه وبسایت میباشد در این نوع بهینه سازی طراح و سئو کاریزد، با هم دیگر همکاری میکنند به این صورت که عیب های کد نویسی و کد های جاوا اسکریپت و…. باید رفع شوند تا مواردی از قبیل سرعت لود سایت و در صد بهینه بودن کد های جاوا و اسلاید شو و…. تنظیم شوند اما هدف اصلی بیشتر بهینه سازی سرعت لود و در عین حال حفظ کیفیت ظاهری سایت میباشد.

نکته مهم : اگر سئو داخلی رعایت نشود و موارد آن از قبیل سرعت لود و بهینه سازی کد ها انجام نشود به هیچ وجه نمیتوانیم از آن سایت انتظار بهینه سازی در موتور های جستجوگر فوق هوشمند و پیشرفته امروزی که حتی روی محتوا های سایت ها نیز نظارت دارند و کلمه به کلمه آن را برسی میکنند انتظار سئو خیلی، خیلی عالی  داشت.

سوال: یکی از مواردی که همیشه برای کاربران و  دانشجویان پیش می آید این است که آیا تولید محتوی یا همان پست گذاری در سایت نیز به سئو داخلی ربط دارد و آیا باعث پیشرفت در سئو داخلی سایت میشود ؟؟؟

پاسخ: بله مطلب گذاری امروزه یکی از مهم ترین و کارا امد ترین موارد سئو محسوب میشود به طوری که حتی اگر یک سایت فروشگاهی هم دارید باید برای آن بخش بلاگ درست کرده و در آن سایت خود را بروز کنید وگرنه از رقیبان و تیم های بازرگانی که با شما رقابت مستقیم و غیر مستقیم دارند عقب می افتید و این بزرگ ترین ضربه به شماست ….

بهترین شرکت سئو وبهینه سازی سایت در شهر یزدی

سئو کلمه

خوب اما برویم سراغ یکی از اصلی ترین و در عین حال کلیدی ترین و مهم ترین مطلب در این مقاله

اگر بخواهیم این مقاله تقریبا ۲۰۰۰ کلمه ای را به چهار بخش تقسیم کنیم به جرات باید سه بخش از چهار بخش این مقاله را به این عنوان کار امد و در عین حال کلیدی و مهم اختصاص داد.

هر چند ما در بخش های قبلی نیز گفتیم سئو داخلی یا همان سئو اف پیج یکی از مهم ترین بخش های سئو است و امروزه تقریبا به آن توجه نمیشود و همه به سئو کلمه توجه میکنند اما اگر ما بخواهیم در یک بهینه سازی پیشرفته مثلا سئو سایتی با کلمه دانلود فیلم جدید یا سئو سایتی با کلمه: دانلود فیلم ایرانی برسی نماییم میبینم که در این نوع سئو ۷۰ درصد حرف را سئو کلمه میزند و سی درصد از آن را میتوان به بهینه سازی داخلی وب سایت ارتباط داد هر چند الان هم تاکید میکنم اگر همان سی در صد نباشد کار کامل نمیشود و نمیتوان گفت خوب چون ما ۷۰ درصد کار را جلو بردیم موفق شدیم حتی اگر شما ۹۹ درصد کار را نیز پیش ببرید باز هم موفق نشدید مگر اینکه ۹۹ درصد را تبدیل به ۱۰۰ درصد کنید ….

در سئو کلمه شاید مهم تر از هر چیزی لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ باشد.

شاید اگر شما هم در زمینه طراحی وب کار میکنید تا به حال کلمه های لینک بیلدینگ و یا همان لینک سازی را شنیده باشید اگر بخواهیم خیلی خلاصه توضیح دهیم لینک سازی یا همان لینک بیلدینگ که در ادامه مقاله جهت کاربردی تر شدن مقاله و پر هیز از تکرار مختصرا لینک سازی نامیده میشود.

اگر بخواهیم ساختمان لینک سازی را مورد برسی قرار دهیم باید به سراغ یک طرح و از طرح های شرکت های هرمی زیر مجموعه گیری برویم در این نوع شرکت ها هر چه شاخه شما بیشتر باشد درامد شما بیشتر است در لینک سازی نیز هر چه شما بتونید محتوی بهتر تولید کنید.

سایت های دیگرا بیشتر شیفته کار خود میکنید و به همین صورت آن ها نیز به شما لینک داده و لینک سازی به همین راحتی انجام میشود لذا در لینک سازی حتما نباید از سایت های مختلف لینک خریده شود یا سایتتان را بزور و با روش هایی که اصولا درست نیست در سایت های دیگر لینک کرد.

یکی از روش هایی که اصلا پیشنهاد نمیشود تبادل لینک است درتبادل لینک اگر سایتی به سایتی لینک دهد و درقبال ان لینک سایت خود را درسایت دیگری ثبت کند و این دو سایت هم موضوع نباشند و موضع فعالیت آن ها هم با هم مرتبط نباشند.

موتورهای جستجو گر بخصوص گوگل با هوش مصنوعی بی نهایت بالا با آنها برخورد میکند تا جایی که حتی ممکن است سایت را به حالت پنالتی در بیاورد.

پنالتی گوگل و اثرش روی سئو:

حالتی که سایت به یک سایت خطا کار میدهد در این حالت ممکن است سایت برای هیچ وقت بخشیده نشود و برای همیشه از صفحات جستجو گر گوگل محو شود قطعا و یقینا این بد ترین خبر و وحشتناک ترین خبر برای صاحب یک سایت است البته نکته این است که گوگل بی دلیل و به یک دفعه سایت را فیلتر نمیکند.

در مرتبه اول و دوم اخطار و در مرتبه سوم پنالتی پس باید در این مواقع بشدت حواس خود را شش دانگ جمع کرده و مواظب اخطار ها و هشدار های گوگل باشیم در غیر اینصورت باید خود را برای نابودی سایت و سرمایه و زحمات خویش آماده نمایید …

خدمات سئو سایت در یزد

اما به موضوع اصلی خود یعنی سئو کلمه میپردازیم و روش های صحیح لینک سازی را ادامه میدهیم.

لینک سازی صحیح لینک سازی است که سایت های لینک دهنده با رضایت کامل به شما بک لینک بدهند حال این سوال مطرح میشود ایا خرید بک لینک نوعی لینک سازی سالم محسوب میشود ؟

تا به این لحظه یعنی در سال ۲۰۱۹ جواب این سوال مثبت است و خرید بک لینک از سایت های هم رتبه و هم موضوع مفید است و برای سایت مضر نیست !!!!

اما ما میتوانیم با تولید محتوی نا و جذاب یا ارائه خدمات قابل توجه در سایت خویش سایت ها و کاربران دیگرا را متمایل کنیم که به سایت ما بیایند

البته نباید از نقش شبکه های اجتماعی که امروزه بستر گسترده ای دارند غافل شد در گذشته شاید لینک سازی به این راحتی ها نبود و باید ساعت ها وقت گذاشته میشد و درفروم ها و انجمن های مختلف خدمات و امکانات سایت معرفی میشد تا به سختی بک لینک بگیرد.

اما امروزه خیلی راحت و بدون هیج مشکلی این اتفاق میفتد و بازدهی و کارایی بالایی دارد پس از فعالیت در شبکه های اجتماعی برای سایتتان غافل نشوید خصوصا شبکه های گوگل پلاس و فیس بوک و توییتر، اینستاگرام، که تاثیر قابل توجهی در سئو سایت شما دارد و میتوان بدون کم ترین هزینه ای بازدهی بالایی از این امر دریافت کرد ….

چند نکته در سئو وبسایت که باید رعایت شود !!!

در این قسمت قصد داریم چند نکته در رابطه با سئو وبسایت به شما اموزش دهیم که شاید مورد توجه شما نیز باشد.

نکته اول ) وبسایت شما حتما واکنش گرا یا ریسپانسیو باشد این امر بشدت مورد توجه گوگل قرار میگیرد البته خیلی از طراحان وب فقط به این مورد کافیت میکنند که سایت فقط برای موبایل ها واکنش گرا باشد درصورتی که این نوع برداشت برداشتی کاملا اشتباه و غلط است و در ریسپانسیو باید برای دستگاه لب تاب و تبلت و مانیتور های محصوص هم ریسپانسیو و واکنش گرا باشد.

نکته دوم ) در وبسایت از کد های تزیینی یا به قول طراحان وب کد های سنگین جاوا و سی اس اس استفاده نشود دلیل این امر هم سرعت لود صفحه بالا میرود و آستانه صبر کاربری که برای مشاهده سایت شما می ایید تمام میشود و کاربر بشدت عصبانی و سایت شما را ترک میکند.

که این امر علاوه بر کم شدن بازدید و فروش شما بانس ریت سایت را بالا برده و ضربات جبران نا پذیر به رتبه و الکسا سایت و همچنین سئو سایت شما وارد میکند که میتواند یکی از عوامل ناشی از آن پنالتی شدن وبسایت نام گیرد

نکته سوم) در تولید محتوی از حداکثر بیست کلمه کلیدی یا همان کی ورد استفاده شود در صورت استفاده از کلمات زیاد تر و یا استفاده از کلمات بی ربط مانند کلمات +۱۸ که سرچ بالایی دارند گوگل سایت را شناسایی و در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم سایت را بدون اخطار دومی بطور کلی پنالتی میکند

نکته چهارم) از تبادل لینک با سایت های غیر مرتبط جدا خود داری فرمایید همانطور که در قبل هم اشاره کردیم باز هم میگم از تبادل لینک های غیر ضرروی و به خصوص با سایت های غیر مرتبط یا پر لینک خود داری فرمایید این لینک نه تنها هیچ سود و فایده ای برای شما ندارد بلکه ضرر هایی جبران نا پذیر از قبیل پنالتی شدن سایت و نابود شدن بانس ریت و حتی رتبه الکسا شما دارد

سوال: اگر سایت ما پنالتی شد آیا امکان درست شدن آن سایت وجود دارد ؟

جواب بله هست البته نه یک بله محکم و قاطع !!!!

سئو وبهینه سازی سایت وفروشگاه اینترنتی

شما باید در مرحله اول به گوگل وبمستر سایت خود بروید و با ارسال تیکت و ایمیل از پشتیبان های گوگل بخوایید سایت شما را مجدد برسی کنند و در همین فاصله سعی کنید ایرادات سایت را به سرعت هر چه تمام تر رفع کنید با این کار به راحتی میتوانید از گوگل وقت بخرید تا سایتتون را دوباره ترمیم کنید و به قول معروف از نو بسازید البته پیشنهاد میشود.

هرگز سایتی که پنالتی میشود را سراغش نروید و روی محتوی و فروشش کار نکتید چون مانند یک ورق سوخته می ماند و هر آن ممکن است دوباره پنالتی شود و کار دست صاحبش بدهد پس اگر سایتتان پنالتی شد و آن سایت هم ارزش آنچنانی نداشت دیگر سراغش نروید و سایت جدید خود را شروع کنید.

حتی الامکان از بک اپ سایت پنالتی شده نیز استفاده نکنید چون ممکن است برای سایت جدید دردسر ساز باشد .

حتما از یک مشاوره شرکت سئو در یزد کمک بگیرید. تا بتوانید بهترین رتبه، و رتبه اول گوگل را بدست بیاورید. تیم خانی دات بیز آماده مشاوره اولیه رایگان به شما عزیزان میباشد.

**************************************************

شماره: ۰۹۱۲۴۱۷۲۲۱۵ تماس بگیرید..جهت اطلاعات بیشتر با

نشانی وب سایت  : https://www.khani.biz   نشانی ایمیل  info@khani.biz

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.