شروع فروش انواع طرح تقویم ۱۴۰۱ در پاویسا با طرح های متنوع !!! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57017
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ |

شروع فروش انواع طرح تقویم ۱۴۰۱ در پاویسا با طرح های متنوع !!!

سال 1400 رو به پایان است و تا چند ماه دیگر نوروز 1401 از راه می رسد. این فرصت مناسبی است که بخواهید برند خودتان را همیشه روی میز یا در جیب مخاطب خود نگه دارید.
شروع فروش انواع طرح تقویم ۱۴۰۱ در پاویسا با طرح های متنوع !!!

سال ۱۴۰۰ رو به پایان است و تا چند ماه دیگر نوروز ۱۴۰۱ از راه می رسد. این فرصت مناسبی است که بخواهید برند خودتان را همیشه روی میز یا در جیب مخاطب خود نگه دارید. در واقع استفاده از انواع طرح تقویم رومیزی یا طرح تقویم دیواری می تواند گزینه تبلیغاتی مناسبی برای جذب مخاطب محسوب شود. اما یادتان باشد این کاری است که بسیاری از برندها از آن استفاده می کنند.

 

پاویسا سعی کرده است با ارائه طرح لایه باز تقویم و ارائه انواع طرح های نوین و جدید موقعیت برند شما را در چشم مخاطب خاص تر از سایر برندها قرار دهد. در واقع نکته اصلی طراحی های پاویسا در شناسایی ذهن مخاطب و استفاده از لایه های زیرین آن است. به نوعی پاویسا با شناسایی ذهن مخاطب می تواند موقعیت خوبی برای طرح تقویم رومیزی یا طرح تقویم دیواری شما ایجاد کند. موقعیتی که می تواند آرزوی بسیاری از برندها باشد!

طرح تقویم دیواری و اجاره رایگان بنر برای یکسال!

تبلیغات دنیای عجیبی است که به نظر مفهوم ساده ای دارد. شما در تبلیغات تنها باید به دنبال جذب مخاطب باشید. اما این که چگونه بخواهید این مخاطب را جذب کنید، داستان تبلیغات را پیچیده و پیچیده تر می کند.

در واقع جذب مخاطب هر روز و هر سال سخت تر می شود. علت این موضوع کاملا ساده و روشن است. تبلیغات به نوعی فریب ذهن محسوب می شود. از طرف دیگر هیچ فریبی دوام چندانی ندارد و به زودی پشت پرده آن مشخص می شود. بنابراین یک ترفند تبلیغاتی – هر چند قوی – تنها برای مدتی دوام دارد.

اما مسئله این است که پیدا کردن یک ترفند جدید تبلیغاتی که بتواند برای مدتی دوام داشته باشد کار چندان ساده ای نیست. امروزه برای این کار باید ذهن مخاطب را به طور کامل شناخت و باید آن را واکاوی کرد. یکی از نتایج این واکاوی ها این است که انسان ها با تمام تفاوت هایی که با یک دیگر داشته و دارند در برخی از نقاط با یک دیگر اشتراک های جالبی دارند.

به طور مثال بسیاری از انسان ها به تقویم نیاز دارند و همواره به آن به چشم یکی از ملزومات زندگی نگاه می کنند. این نقطه اشتراک به طراحان تبلیغاتی این فرصت را می دهد که بتوانند طرح خودشان را تحت قالب یک نیاز به ذهن مخاطب وارد کنند. از این روست که طرح تقویم دیواری می تواند به عنوان یک بنر تبلیغاتی تقریبا رایگان باشد.

به عبارت ساده تر اگر شما بتوانید از یک طرح تبلیغاتی مناسب و درست استفاده کنید صاحب یک بنر تبلیغاتی تقریبا رایگان برای یک سال خواهید بود. این بنر و طرح می تواند برای یکسال بنر شما را درست مانند روز اول به ذهن مخاطب بخوراند.

نکته مهم دیگری که در این بین وجود دارد این است که تبلیغات وابستگی زیادی به زمان دارد. هرقدر از طرح تبلیغاتی یک برند گذشته باشد و آن طرح همچنان جلوی چشمان مخاطب باشد. در نهایت ذهن به آن اجازه ورود می دهد. این کاری است که بسیاری از طراحان آن را انجام می دهند.

طرح تقویم رومیزی و حضور در تمامی لحظات مخاطب!

یکی از طرح های تبلیغاتی جذابی که می توان از آن استفاده کرد، طرح تقویم رومیزی است. معمولا این نوع تقویم ها به صورت شخصی استفاده می شود. این طراحی تا جایی که ممکن است باید به صورت شخصی و فردی طراحی شود. به نوعی که مخاطب احساس کند این طراحی صرفا و صرفا برای او انجام شده است.

اگر شما بتوانید طرح تقویم رومیزی را به نحوی انجام دهید که این احساس را در مخاطب ایجاد کنید، عملا مخاطب نسبت به برند شما احساس نزدیکی می کند. پس در اینجا نه تنها شناخت ذهن مخاطب، بلکه نزدیک شدن به روحیه و شخصیت او اهمیت بالایی می تواند داشته باشد.

طرح لایه باز تقویم، کاری که پاویسا برای شما انجام می دهد!

همانطور که در بالا گفته شد، برای داشتن بهترین طرح تقویم رومیزی باید سعی شود که این طراحی اختصاصی تر باشد و بیشتر به روحیات مخاطب شما نزدیک باشد.

به طور مثال اگر مخاطب شما در حوزه ساختمانی فعالیت می کند، بهتر است از طرح تقویم رومیزی یا طرح تقویم دیواری استفاده شود که نشانه های خاصی از کارهای ساختمانی و عمرانی داشته باشد. این نوع طراحی می تواند مخاطب را نسبت به برند شما نزدیک و نزدیکتر کند.

پاویسا بر اساس این مسئله از ترفند طرح لایه باز تقویم استفاده کرده است. در واقع پاویسا با استفاده از این ترفند بخشی از طراحی تقویم را بر عهده خود شما قرار داده است تا شما بر اساس شناختی که از مخاطب دارید و به طور کلی بر اساس نیازی که دارید طرح بنر را تغییر دهید.

به طور خلاصه می توان گفت که پاویسا سعی کرده است به صورت کلی و عمومی طرح های تقویمی مختلفی را به شما ارائه دهد. این طرح ها بر اساس شناخت کلی ذهن مخاطب است. بنابراین پاویسا این طرح ها را به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید بر اساس نیاز خود و همچنین بر اساس شناختی که از مخاطب یا مخاطبین خاص خود دارید آن را تغییر دهید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.