سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت مردم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 12461
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ |
سامانه ثبت تخلفات؛

سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت مردم

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک: سامانه ۱۲۴ و همچنین نرم افزار آپ، آماده دریافت شکایت‌های مردم درباره گرانفروشی اصناف است.
سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت مردم

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: سامانه ۱۲۴ دات آی آر و همچنین نرم افزار آپ، آماده دریافت شکایت‌های مردم درباره گرانفروشی اصناف است.
آقای علی رهبری افزود: از چند ماه پیش، سامانه‌ای برای ثبت شکایت و استعلام قیمت در سامانه ۱۲۴ دات آی آر در نظر گرفته شده است که از طریق اپلیکیش آپ هم قابل دسترس است.
وی گفت: در این نرم افزار با زدن دکمه سبز شکایت، امکان ثبت شکایت وجود دارد ضمن اینکه پس از شکایت، مردم می‌توانند شکایت خود را پیگیری کنند و در صورت رضایت از نحوه رسیدگی، در بخش نظر سنجی، نظر خود را هم ثبت کنند.
آقای رهبری ادامه داد: از ابتدای شروع کار این سامانه تاکنون، تعداد مراجعه، حدود ۳ میلیون ۷۰۰ هزار بازدید بوده و هزار و ۷۰۰ مورد شکایت ثبت شده، که به طور معمول روزانه ۷۶ شکایت در این سامانه ثبت می‌شود.
وی گفت: برای مثال در روز گذشته، ۷۶ مورد در این سامانه شکایت ثبت شده که ۶۰ درصد آن‌ها مربوط به گرانفروشی است و معمولا با توجه به میزان شکایت در استان‌های مختلف، زمان رسیدگی بین چند ساعت تا چند روز طول خواهد کشید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.