سازمان زیباسازی نسبت به معرفی مدال آوران علمی در سطح شهر اقدام کند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104982
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ |
پیرهادی با تقدیر از مدال آوران المپیاد های علمی جهانی تاکید کرد:

سازمان زیباسازی نسبت به معرفی مدال آوران علمی در سطح شهر اقدام کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، از سازمان زیباسازی ها خواست نسبت به معرفی مدال آوران علمی در سطح شهر اقدام کند.
سازمان زیباسازی نسبت به معرفی مدال آوران علمی در سطح شهر اقدام کند

مهدی پیرهادی روز یکشنبه در جریان جلسه علنی شورای شهر تهران به رتبه بندی مدال های المپیاد علمی جهانی ۲۰۲۴ ، اشاره کرد و گفت: ایران بعد از آمریکا و چین رتبه سوم را به دست آورده است و کشورهای هند، کره جنوبی و سایر کشورها بعد از ایران قرار گفته اند.

وی ضمن تبریک به مدال آوران و به مردم، گفت: این افتخار ملی است و از سازمان زیباسازی می خواهم نسبت به انعکاس این موضوع در سطح شهر اقدام کند؛ باید به همه مردم عزیز و کسانیکه این افتخار را آفریدند، تبریک بگوییم .

پیرهادی تاکید کرد: در این مسابقات ایران ۱۰ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۲ مدال برنز و مجموعا ۲۲ مدال کسب کرده است.

کم آبی تهدید جدی درختان بوستان های جنگلی

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین در زمان تذکر خود با اشاره به برگزاری آیین افتتاح فاز سوم تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید نواب و شهید تندگویان در روز دوشنبه؛ این اتفاق را مبارک توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که سایر پروژه های عمرانی شهر تهران نیز به زودی به بهره برداری برسد.

پیرهادی همچنین با اشاره به خشک شدن برخی درختان در بوستان های جنگلی شهر تهران به ویژه بوستانهای سرخه حصار، لویزان و چیتگر، اظهار داشت: با توجه به بودجه ای که در حوزه مباحث آبی گذاشته ایم توقع می رود شهرداری تهران نسبت به این مقوله در مناطق ۲۲ گانه، معانت خدمات شهری و سازمان بوستان ها با اهتمام بیشتری اقدام کند.

ضرورت لایروبی به موقع انهار پایتخت برای جلوگیری از بحران

پیرهادی با یادآوری این موضوع که در شهریور ماه هستیم و کم کم بارش نزولات آسمانی از مهر و آبان شروع می شود، به معاونت خدمات شهری توصیه کرد نسبت به لایروبی انهار اقدام کند و اظهار داشت: با توجه به اینکه نظافت در بخشی از قسمت های شهر وضعیت خوبی ندارد، به ویژه در چند منطقه با پیمانکار به مشکلاتی خورده اند، ممکن است در لایروبی انهار نیز دچار مشکل شوند؛ لذا از قبل تمهیدات لازم را به عمل آورند که دو ماه آینده دچار مشکل و بحران در شهر تهران نشویم.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.