رزرو هتل های لوکس کیش با بهترین قیمت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 71353
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ |

رزرو هتل های لوکس کیش با بهترین قیمت

کیش منطقه آزاد تجاری نگینی در خلیج همیشگی فارس قرار گرفته است و به دلیل زیبایی‌هایی که دارد از جاذبه‌های گردشگری گرفته تا جاذبه‌های طبیعی، سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.
رزرو هتل های لوکس کیش با بهترین قیمت

کیش منطقه آزاد تجاری نگینی در خلیج همیشگی فارس قرار گرفته است و به دلیل زیبایی‌هایی که دارد از جاذبه‌های گردشگری گرفته تا جاذبه‌های طبیعی، سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. خوب است بدانید در این جزیره حدود ۴۰ هزار نفر زندگی می‌کنند اما سالانه ۲ میلیون نفر مسافر این جزیره زیبا هستند. به همین دلیل هتل‌های بسیاری در این جزیره به بهره‌برداری رسیده‌اند که در این میان هتل ‌های پنج ستاره کیش بهترین آنها هستند.

از آنجایی که آب و هوای کیش نیمه استوایی و بسیار خشک است نتیجه می‌گیریم که تمام ایام سال زمان خوبی برای سفر به این جزیره نیست. از طرف دیگر رطوبت بالای جزیره و گرمای زیاد آن در تابستان این جزیره را از مسافر خالی می‌کند.

به دلیل موقعیت کیش و جزیره‌ای بودن آن صنایع دستی از صدف و گوش ماهی در بازارهای کیش فراوان یافت می‌شود. گلیم‌های سوزنی، حصیربافی، گلابتون دوزی از جمله صنایع دستی کیش هستند. در صورتی که مسافر این جزیره زیبا هستید حتما سری به بازار محلی کیش بزنید و از صنایع دستی منطقه دیدن کنید.

جهت داشتن سفری بی‌نظیر و پر خاطره در انتخاب محل اقامتتان دقت کنید تا بتوانید سفری لذت‌بخش داشته باشید. از همین رو در سایت رهی نو مجموعه کاملی از هتل‌های لوکس کیش را گرد هم آورده‌ایم و ویژگی هر یک را برشمردیم تا شما همراهان همیشگی رهی نو بتوانید با خیالت راحت انتخاب خوبی داشته باشید. در ادامه با هتل‌های ۵ ستاره کیش بیشتر آشنا شوید.

هتل داریوش کیش

این هتل یکی از زیباترین هتل‌های کیش است که با معماری خاصی که دارد توانسته از سال ۸۲ تا کنون رضایت بسیاری از مسافران را جلب کند. در ساخت هتل از سنگ نگاره‌ها و ستون‌هایی استفاده شده که یادآور کاخ‌های آپادانا و تخت جمشید است و از آنجایی که هتل مسافران و گردشگران خارجی هم دارد، فرهنگ اصیل و تمدن بزرگ مردم ایران زمین را به تصویر می‌کشد.

از جمله خدمات رایگان هتل بوفه صبحانه بی‌نظیر، دسترسی به اینترنت رایگان، زمین بازی و سالن بدنسازی مجهز، ترانسفر فرودگاهی، تلویزیون IPTV در اتاق‌ها است. نکته قابل توجه این است که به دلیل کرونا فعلا دسترسی به استخر و مجموعه سالن بدنسازی امکان‌پذیر نیست. جهت رزرو اتاق‌ های هتل داریوش کیش با تخفیف از سایت رهی نو اقدام بفرمایید.

هتل داریوش کیش | عکس، قیمت و رزرو با بیشترین تخفیف

هتل مارینا پارک کیش

این هتل با یک دهه فعالیت توانسته نظر مثبت مخاطبانش را به خود جلب کرده و آنها را راضی نگه دارد و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. هتل برای کودکان زیر ۵ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و ورود آنها به داخل استخر ممنوع است. به دلیل موقعیت جغرافیایی و مکانی هتل، دسترسی به ساحل و انواع بازی‌های ساحلی به راحتی با رزرو از لابی هتل امکان‌پذیر است.

اگر به بازی‌های ساحلی علاقه دارید و از طرفی نیاز به آموزش دارید هتل این امکان را برایتان فراهم آورده و علاوه بر آموزش تمامی امکانات نیز جهت تهیه و خرید در اختیارتان قرار داده است. دسترسی به مجموعه آبی رایگان شامل استخر، جکوزی، سونا، حوضچه آب سرد، اسپا و ماساژ و سالن بدنسازی از جمله امکانات تفریحی و ورزشی اقامت در هتل مارینا پارک کیش است.

هتل پارمیس کیش

به دلیل موقعیت مکانی هتل و دسترسی خوب به مراکز خرید و تجاری یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در کیش هتل پارمیس است. هتل در سال ۸۵ ساخته شده و از همان سال تا کنون در حال ارائه خدمت به مسافران و گردشگران است. از جمله امکانات هتل دسترسی به مجموعه آبی رایگان و سالن بیلیارد است. نکته دیگر اقامت در این هتل دارا بودن هتل به روم سرویس است و می‌توانید صبحانه را در اتاق میل کنید.

هتل شایان کیش

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره کیش هتل شایان است. قدمت هتل به سال ۵۱ باز می‌گردد. با این حال کاملا به روز هستند و با سابقه طولانی در ارائه خدمت به گردشگران در راستای جلب رضایت مشتری بسیار موفق عمل کرده‌اند. هتل شایان در سال ۸۸ به مجموعه‌ هتل‌های پارس پیوست. هتل دارای اینترنت رایگان است و می‌توانید به صورت نامحدود در تمامی فضای هتل از اینترنت استفاده کنید.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما یکی از هتل‌های لوکس کیش است که با دسترسی به انواع سالن‌های ورزشی و مجموعه‌های آبی توانسته نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. دیگر امتیاز ویژه این هتل امکانات برای معلولین است که سبب شده تا این عزیزان بتوانند در این جزیره زیبا اقامت داشته باشند. ترانسفر فرودگاهی رایگان، اجاره ماشین و تاکسی سرویس از دیگر امکانات هتل به شمار می‌رود.

هتل بین المللی کیش

ساخت هتل به سال ۹۶ برمی‌گردد و از جمله ویژگی مثبت هتل دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحات آبی از جمله قایق سواری است، به طوری که در حدود ۶ دقیقه ماشین سواری می‌توانید خود را به اسکله برسانید. نکته مهم اقامت در این هتل این است که اتاق‌های یک تخته پنجره ندارند. خوب است بدانید اقامت کودکان زیر ۵ سال در این هتل رایگان محاسبه می‌شود.

هتل ترنج کیش

یکی از ویژگی‌های این هتل که آن را از سایر هتل‌های کیش مجزا می‌کند دارا بودن اتاق‌هایی به شکل کابانا است. کابانا به اتاق‌هایی گفته می‍شود که به صورت کلبه‌های چوبی بر روی آب بنا شده‌اند. از آنجایی که این اتاق‌ها روی آب هستند این امکان فراهم شده تا کف اتاق از جنس شیشه باشد و با اقامت در کابانا بتوانید زیر اّب را ببینید. بخش دیگر هتل ساختمانی ۴ طبقه است که فعلا به بهره‌برداری نرسیده است. رزرو هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش | عکس و قیمت رزرو با بیشترین تخفیف Off%

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش از سال ۹۷ در ۸ طبقه تا کنون در حال ارائه خدمت به مسافران است. از جمله ویژگی مثبت هتل امکانات و تجهیزات داخل اتاق است که بسیار تکمیل است از طرف دیگر نظافت و رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی در این هتل به نحو احسن رعایت می‌شود به طوری که از نگاه مسافران امتیاز مثبتی برای هتل است. خوب است بدانید هتل دارای اینترنت رایگان در لابی است و خدمات روم سرویس برای مهمانان در دسترس است.

هتل کوروش کیش

هتل در سال ۹۷ به بهره‌برداری رسید و به عنوان اولین هتل سبز ایران شناخته شده چرا که سیستم استفاده از انرژی خورشیدی در این هتل فعال است و تمامی استانداردهای محیط زیستی در آن رعایت شده است. نکته حائز اهمیت در اقامت اتاق‌های این هتل این است که هیچ‌کدام از اتاق‌ها چشم‌انداز رو به دریا ندارند.

قابل توجه مهمانانی که نیاز به رمپ دارند این نکته را به خاطر داشته باشید که ورودی هتل دارای تعدادی پله است. دسترسی راحت و آسان به مراکز مهم تجاری و خرید ویژگی مثبت دیگر هتل است.

هتل شایگان کیش

هتل در سال ۸۱ در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش به بهره‌برداری رسید. نزدیکی به مراکز تجاری مهم مانند پردیس یک و دو، بازار کیش و دیگر مراکز تجاری کیش یکی از امتیازات هتل است. دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود در تمامی فضای هتل دیگر امتیاز اقامت در این هتل است. در صورتی که برای برگزاری جلسات یا کنفرانس به این جزیره سفر می‌کنید هتل دارای سالن جلسات، آمفی‌تئاتر، سالن همایش و ویدئو کنفرانس است.

هتل ویدا کیش

در بلوار موج جزیره کیش ساختمان ۱۰ طبقه هتل نمایان است. هتل در سال ۹۶ به بهره‌برداری رسید و امروزه با ترانسفر فرودگاهی رایگان در خدمت مسافران است. هتل دارای رستوران ساحلی است که برای صرف یک شام در کنار دریا بهترین انتخاب است. از امتیاز ویژه مثبت خدمات نگهداری از کودکان است. در لابی هتل دسترسی به اینترنت نامحدود و رایگان وجود دارد که می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز از آن استفاده کنید. دسترسی به استخر رایگان و خدمات مجموعه آبی دیگر امتیاز مثبت اقامت در هتل است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.