راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 89756
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 17 مرداد 1402 - 15:17 |

راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان

برای علاقه مندان به دنیای موسیقی، هیچ چیزی بهتر از دسترسی به یک استریم آنلاین با کیفیت و با گنجینه ای وسیع از موزیک های مختلف نیست. برنامه اسپاتیفای یکی از بهترین استریم های موسیقی است که طیف وسیعی از کار های تولید شده در دنیای موسیقی را به همراه پادکست ها و ویدیو های فراوان پخش می کند.
راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان

برای علاقه مندان به دنیای موسیقی، هیچ چیزی بهتر از دسترسی به یک استریم آنلاین با کیفیت و با گنجینه ای وسیع از موزیک های مختلف نیست. برنامه اسپاتیفای یکی از بهترین استریم های موسیقی است که طیف وسیعی از کار های تولید شده در دنیای موسیقی را به همراه پادکست ها و ویدیو های فراوان پخش می کند. اگر تا به حال تجربه استفاده از این برنامه را نداشته اید، بهتر است راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان که در این مطلب بررسی می شود را دنبال کنید. مطمئنا نکاتی که در این مطلب بررسی می شود، می تواند به شما در نصب راحت تر اسپاتیفای و استفاده از امکانات بی نظیر آن کمک کند. با ما همراه باشید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان_files\images_1689837924_64b8e164a3640.jpg

اسپاتیفای رایگان هست؟ پرمیوم اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای دارای دو اشتراک رایگان و پرمیوم است ، برای استفاده رایگان فقط کافیست ثبت نام کنید و برای اشتراک پرمیوم اسپاتیفای باید به یکی از فروشگاه های خرید اکانت اسپاتیفای در ایران مراجعه کنید. ما سایت اسپاتیفای اَک برای این خرید مناسب می باشد لینک:  خرید اسپاتیفای

برای شروع با اسپاتیفای چه کنم؟

استریم اسپاتیفای در نسخه های وب، رایانه و گوشی همراه در دسترس می باشد که شما می توانید بسته به نیاز خود از هر یک از این موارد استفاده کنید. نرم افزار اسپاتیفای برای رایانه و گوشی های همراه به صورت رایگان وجود دارد و شما تنها نیاز دارید تا این برنامه را از طریق سایت های معتبر دانلود کنید. پس از نصب برنامه، می توانید یا از طریق ایمیل و یا از طریق حساب فیس بوک، اکانت خود را راه اندازی کنید.

احتمالا برای ورود به اسپاتیفای در ایران، نیاز به تغییر آی پی خواهید داشت چرا که این برنامه در حال حاضر در ایران فیلتر می باشد. برای تغییر آی پی ابزار های مختلفی موجود می باشد که انتخاب ها را به خودتان واگذار می کنیم. پس از ثبت نام در برنامه اسپاتیفای، عمدتا به شما اکانت پرمیوم این برنامه به صورت رایگان برای مدت سه ماه داده می شود که می توانید از ویژگی های فوق العاده جذاب این برنامه استفاده کنید.

پس از این مدت، عمدتا برای تمدید اشتراک باید هزینه چند دلاری بپردازید. بسیاری از مزیت های اسپاتیفای در نسخه پرمیوم این برنامه وجود دارد، پس بهتر است از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان_files\images_1689837924_64b8e164aadec.png


آیا استفاده از اسپاتیفای هزینه ای در پی دارد؟

اسپاتیفای هم به صورت رایگان و هم به شکل اکانت های غیر رایگان در دسترس می باشد. در بدو ثبت نام و ورود به برنامه نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می توانید به صورت رایگان از فضای گسترده و جذاب این برنامه استفاده کنید. اما محدودیت هایی هم برای این کار مانند تماشای تبلیغات اضافی وجود دارد. در حقیقت بسیاری از امکانات جذاب اسپاتیفای که تا کنون شنیده اید، در نسخه های غیر رایگان وجود دارد و برای بهره مندی از آن ها نیاز دارید تا اکانت خود را با پرداخت هزینه به صورت نا محدود و یا پرمیوم تبدیل کنید.

البته این موضوع هم بسته به شما دارد. در نسخه رایگان هم امکانات زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید اما اگر می خواهید بدون محدویت، موزیک های دلخواه خود را گوش کنید، بهتر است وضعیت اکانت خود را تغییر دهید.

آیا برای استفاده از اسپاتیفای به اینترنت نیاز می باشد؟

در نسخه پرمیوم این امکان برای شما فراهم می باشد تا یکبار موزیک های دلخواه خود را دانلود کنید و در ادامه به صورت آفلاین و در هر زمانی به آن ها گوش دهید. اما در نسخه رایگان چنین قابلیتی وجود ندارد و نیاز دارید هر بار برای شنیدن پلی لیست های از اینترنت استفاده کنید. البته یکی از مزیت های اسپاتیفای این است که این برنامه نیاز به اینترنت قوی نداشته و می توان با اینترنت معمولی هم از آن استفاده کرد.

برای پرمیوم کردن برنامه اسپاتیفای چقدر باید هزینه کرد؟

نسخه های رایگان برنامه اسپاتیفای، با محدودیت‌ های زیادی همراه هستند که این محدودیت ها می تواند لذت شنیدن آهنگ را کم کرده و در مواردی حتی خسته کننده بکند. پس بیشتر کاربران ترجیح می دهند به سراغ تغییر اکانت رفته و نسخه های کامل تری را دریافت کنند. اکانت پرمیوم اسپاتیفای معمولا کامل ترین قابلیت ها را دارا می باشد و توصیه می شود اگر قصد پرداخت هزینه دارید، به سراغ اکانت های پریمیوم بروید.

البته اکانت های unlimited هم نوع دیگر از اکانت های غیر رایگان اسپاتیفای می باشند که امکانات بیشتری از نسخه رایگان دارند اما باز هم در آن ها به ویژگی های جذاب این برنامه دسترسی نخواهید داشت. پس برای بسیاری از کاربران اکانت پرمیوم گزینه بهتری است البته که خواسته های کاربران هم می تواند تعیین کننده باشد. اکانت های نا محدود به هزینه کمی نیاز دارند اما اکانت پرمیوم از ۴٫۹۹ دلار شروع می شود که این هزینه برای دانشجو ها می باشد. عمده کاربران عادی باید برای پرمیوم شدن حساب خود، حداقل ۹٫۹۹ دلار هزینه پرداخت کنند.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان_files\images_1689837924_64b8e164b398f.jpg


چگونه می توان اکانت اسپاتیفای را پرمیوم کرد؟

برای کاربران خارجی، این کار تنها به چند دقیقه نیاز دارد چرا که تنها کافی است کاربرد به تنظیمات حساب خود برود، نوع اکانت را انتخاب کند و سپس هزینه آن را به راحتی پرداخت کند. اما در ایران مشکلات زیادتری وجود دارد. هم پرداخت پول و هم خود برنامه اسپاتیفای در ایران تحریم می باشند، پس کار پرمیوم کردن حساب به راحتی کاربران کشور های دیگر نیست.

حتی اگر بتوانید هزینه مربوط به فعال سازی اکانت را هم پرداخت کنید، باز هم محدودیت های زیاد دیگری وجود دارند که با آن ها مواجه می شوید. بیشتر کاربران ترجیح می دهند با وجود این محدودیت ها، اکانت خود را با کمک شرکت های واسطه فعال کنند که با این کار خیال خودشان هم از بابت محدودیت های احتمالی راحت خواهد بود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای راهنمای کامل اسپاتیفای برای مبتدیان بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.