راهنمای خرید لباس مردانه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 105271
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ |

راهنمای خرید لباس مردانه

استایل های مردانه از لباس ها مختلفی تشکیل می شوند و مانند هر لباس های دیگری نحوه استایل کردن آن ها از اهمیت بالایی در جلوه آن ها برخوردار است. ممکن است شما بهترین لباس های مردانه دنیا را از بهترین برندهای دنیا تهیه کرده و با این حال پس از پوشیدن آن ها اصلا خوب به نظر نرسید! دلیل آن این است که نمی دانید چگونه این لباس ها را در کنار یکدیگر استایل کنید.
راهنمای خرید لباس مردانه

استایل های مردانه از لباس ها مختلفی تشکیل می شوند و مانند هر لباس های دیگری نحوه استایل کردن آن ها از اهمیت بالایی در جلوه آن ها برخوردار است. ممکن است شما بهترین لباس های مردانه دنیا را از بهترین برندهای دنیا تهیه کرده و با این حال پس از پوشیدن آن ها اصلا خوب به نظر نرسید! دلیل آن این است که نمی دانید چگونه این لباس ها را در کنار یکدیگر استایل کنید.

حالت دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید لباس های مردانه خود را به زیبایی کنار یکدیگر قرار دهید، اما بودجه خرید از برترین برند ها را ندارید. در این حالت، دنیایی از لباس های مختلف با قیمت های گوناگون به روی شما باز است که نمی دانید چگونه بهترین مورد را از میان آن ها انتخاب نمایید. در این صورت، این راهنمایی برای خرید لباس مردانه برای شما است.

هنگام خرید لباس مردانه به چه مواردی توجه کنیم؟

به طور کلی، برای این که بتوانید بهترین لباس های مردانه را برای خود و یا فرد مورد علاقه خود بخرید فاکتورهای مهمی مانند سایز، رنگ، طرح، فصل، ترند و … را باید در نظر بگیرید تا بتوانید خرید موفقیت آمیزی داشته باشید. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

سایز

بدون شک، اولین و مهم ترین عاملی که باید در نظر گرفته شود سایز لباس است. چرا که اگر بهترین لباس را به بهترین قیمت تهیه کنید اما سایز آن اشتباه باشد، به هیچ عنوان زیبا نبوده و در برخی شرایط نیز قابل استفاده نیز نخواهد بود. پس در هنکام خرید لباس مردانه ابتدا باید به سایز آن توجه نمایید.

نوع لباس می تواند در انتخاب سایز آن تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، بهتر است پیراهن های مردانه را با سایز اصلی خود خریداری کنید، به ویژه اگر قصد پوشیدن آن ها در یک محیط مهم و رسمی را دارید.

این در صورتی است که معمولا بهتر است در هنگام خرید تی شرت یک سایز بزرگ تر از سایز اصلی خود را تهیه کرده و از پوشیدن تی شرت های بسیار جذب خودداری نمایید.

طرح

طرح لباس بسیار مهم است. به عنوان مثال، لباس های چهارخانه، مانند برخی از پیراهن های مردانه، ممکن است به برخی از افراد بسیار بیایند، در حالی که اصلا در تن برخی دیگر زیبا نباشند. همین طور در صورت داشتن اضافه وزن، طرح هایی مانند طرح های راه راه باعث می شوند تا این وزن اضافه به میزان زیادی به چشم بیاید.

علت خرید لباس نیز در طرح آن تاثیرگذار است. به عنوان مثال، پیراهن های گل دار مناسب فصل های تابستان و استایل های کژوال بوده و بدون شک نمی توان از آن ها در محیط کار استفاده کرد! پیراهن های شلوغ مناسب محیط های رسمی و کاری نبوده و در این شرایط بهتر است از پیراهن های ساده و یا با طرح های کمرنگ استفاده نمایید.

رنگ

رنگ لباس بیش از آن چه که فکر می کنید مهم است. برخی از رنگ ها با زیبایی بسیار بالا به هیچ عنوان مناسب برخی از تناژهای پوست نیستند. بدون شک کسانی که پوست های خیلی روشن دارند باید از پوشیدن رنگ های بسیار روشنی که آن ها بی روح نشان می دهد خودداری نمایند. همچنین، رنگ هایی مانند مشکی که شما را لاغرتر نشان می دهند اصلا مناسب افراد بسیار لاغر، به ویژه آقایان و یا افراد بسیار سبزه نیستند.

رنگ هایی مانند رنگ های سفید زود کثیف می شوند و بهتر است در صورت تردد در محیط های آلوده از پوشیدن این رنگ خودداری نمایید.

کیفیت

کیفیت لباسی که قصد خرید آن را دارید نیز در نظر بگیرید. اگر این لباس به سادگی چروک می شود، به سختی می توان آن را اتو کرد، خط دوخت آن نا منظم بوده و به سادگی قابل مشاهده است و دکمه های شلی دارد از خرید آن پرهیز کنید.

این لباس ها به سرعت ظاهر خود را از دست داده و همچنین استفاده از آن ها شما را کلافه خواهد کرد.

از کجا لباس مردانه را به صورت آنلاین بخریم؟

سایت های مختلفی برای خرید لباس مردانه وجود دارند که عملکر بسیار مناسبی داشته و رضایت کاربران خود را به دست آورده اند.

یکی از این سایت ها، سایت پوشاک بولوز است. سوالی که مطرح می شود این است که چه چیزی این سایت را از باقی رقبای خود متمایز می کند؟

در تمام این سال ها هوش مصنوعی بازارها رو متحول کرده و دنیای فشن نیز بی نصیب از آن نمانده است. سایت بولوز از ابزار هوش مصنوعی برای سرچ محصولات خود استفاده می کند. تصور کنید بتوانید از روی عکسی که دارید تیشرت مورد نظر خود را پیدا کنید!

فروشگاه اینترنتی بولوز به دنبال این است تا تجربه خرید آنلاین را به کمک هوش مصنوعی بهبود ببخشد و بهترین تجربه خرید آنلاین را به کاربران سایت خود ارائه دهد. بدون شک، این تفاوتی بزرگ میان بولوز و دیگران است!

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.