دستگیری کلاهبردار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در فردیس - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 5407
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ |

دستگیری کلاهبردار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در فردیس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: فردی که با وعده فروش حواله خرید خودرو اختصاصی به کارگران یک شرکت خودروسازی، اقدام به کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی کرده بود، دستگیر شد.
دستگیری کلاهبردار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در فردیس

حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اعلام این خبر اظهار داشت: یک متهم با وعده فروش حواله خرید خودروی اختصاصی به کارگران یک شرکت خودروسازی، اقدام به کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس ادامه داد: با ارجاع پرونده به شعبه سوم بازپرسی و‌ پیگیری های متعدد صورتگرفته، فردی که بیش از ۱۰۰ شاکی داشت، بازداشت و روانه زندان شد.

وی بیان کرد: این متهم از کارمندان یکی از خودروسازهای بزرگ کشور بوده و مدعی شده با ارتباطاتی که دارد می تواند تعدادی حواله خرید خودرو به قیمت کارخانه را در اختیار نزدیکان قرار دهد و با این ادعا و پس از اینکه تعدادی خودرو را به این روش تهیه و در اختیار شکات قرار داده، اقدام به جلب اعتماد و جمع‌آوری مبلغی بیش از یک هزار میلیارد ریال از اطرافیان خود کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مطرح کرد: متهم پس از طرح شکایت توسط شکات، بازداشت و به دلیل عدم توانایی در تودیع وثیقه دو هزار میلیارد ریالی روانه زندان شد؛ دستورات قضایی برای شناسایی اموال متهم در داخل و خارج از کشور صادر شده است.

وی در پایان اظهار کرد: عدم نظارت کافی درون‌‌سازمانی ‌و وجود رانت‌های متعدد در کشور، منجر به بروز جرائم اینچنینی می‌شود و به مردم هم توصیه می‌کنیم در مقابل وعده‌های وسوسه‌انگیز بررسی‌های دقیق را انجام دهند تا اینگونه متضرر نشوند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.