دستگاه التراسونیک - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 59882
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ |

دستگاه التراسونیک

شرکت آماج سونیک، برترین تولید کننده انواع مختلف دستگاه های التراسونیک می باشد. آماج سونیک با ۲۰ سال سابقه کار نمایندگی فروش انواع برند های خارجی دستگاه های التراسونیک و تولید کننده آنها می باشد. اگر به حمام التراسونیک، گان دستی، التراسونیک چرخشی، دستگاه تولید ماسک، جوش پلاستیک التراسونیک و ... احتیاج به خرید دستگاه التراسونیک داشتید
دستگاه التراسونیک

برترین تولید کننده ایرانی دستگاه التراسونیک کیست ؟

آماج سونیک برترین تولیدکننده دستگاه اولتراسونیک

شرکت آماج سونیک، برترین تولید کننده انواع مختلف دستگاه های التراسونیک می باشد. آماج سونیک با ۲۰ سال سابقه کار نمایندگی فروش انواع برند های خارجی دستگاه های التراسونیک و تولید کننده آنها می باشد. اگر به حمام التراسونیک، گان دستی، التراسونیک چرخشی، دستگاه تولید ماسک، جوش پلاستیک التراسونیک و … احتیاج به خرید دستگاه التراسونیک داشتید، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا دستگاه مناسب را با توجه به نیازتان به شما معرفی کنند

دستگاه های التراسونیک چیست؟

دستگاه التراسونیک یا آلتراسونیک (ULTRASONIC)، دستگاهی است که با استفاده از فرکانس‌های مافوق صوت کار میکند. دستگاه های التراسونیک کاربرد های مختلفی دارند در نتیجه برای شناخت دقیق و انتخاب صحیح آنها، احتیاج به شناخت دقیق نیاز های خود دارید. شناخت برندهای تولید کننده دستگاه اولتراسونیک و پشتیانی خدمات هم از جمله موارد مهم قبل از تهیه دستگاه است.

ماشین آلات التراسونیک با توجه به فرکانس دریافتی آنها، به دو دسته دستگاه های التراسونیک صنعتی و غیر صنعتی تقسیم می شوند.

استفاده از روش التراسونیک، پس از جنگ جهانی اول آغاز شد. اما چون مبدل ها ضعیف بودند، در نتیجه در شستشو کاربردی نداشتند. اما در دهه ۱۹۶۰ با ابداع مبدل هایی با توان بالا، شستشوی التراسونیک پر طرفدار شد و در زمره کاربرد های مهم علم آلتراسونیک قرار گرفت.

کاربرد های دستگاه التراسونیک صنعتی

دستگاه های التراسونیک کاربرد فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. تخلیه الکتریکی برای بهبود خواص سطحی

۲. تعیین دقیق عمق مخازن

۳. شست و شوی ظروف آزمایشگاهی و قطعات صنعتی

۴. تراشکاری

۵. فرزکاری

۶. سوراخکاری

۷. همگن سازی مواد مذاب

۸. جوشکاری مواد غیر همجنس

۹. ریخته گری

قیمت دستگاه التراسونیک چقدر است؟

همانطور که گفته شد، دستگاه های التراسونیک، با توجه به کارایی و نوع ساختی که دارند، بازه های قیمتی مختلفی دارند. به طور مثال قیمت این دستگاه ها از ۲۰ میلیون تومان آغاز می شود و تا ۲۰۰ میلیون نیز ادامه دارد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پر کاربردترین دستگاه های التراسونیک

۱. چرخ خیاطی و دستگاه دوخت التراسونیک

در دوخت التراسونیک از نخ یا دیگر مواد اضافی استفاده نمی شود. این دستگاه ها به صورت اتوماتیک کار می کنند و به همین خاطر دقت آنها بیشتر است.

امواج مافوق صوت، طول موج کوتاهی دارند. از این رو زمانیکه متراکم می شوند، مانند یک دستگاه پرس حرارتی عمل می کنند. در نتیجه با قرار گرفتن پارچه زیر دستگاه مواد آن با هم گرم و سپس مخلوط می شوند. فرآیند دوخت در دستگاه های التراسونیک این گونه انجام می شوند.

مزیت های دوخت التراسونیک

* دوخت به روش التراسونیک، روشی مقرون به صرفه می باشد.

* همانطور که در بالا نیز گفته شد در این روش از نخ، سوزن، چسب و … استفاده نمی شود.

* این دستگاه به پیش گرم کردن نیازی ندارد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

* در این روش سرعت تولید بسیار بالا است.

۲. دستگاه جوشکاری التراسونیک

این روش در جوشکاری، از جمله روش های پرکاربرد، پیشرفته و شناخته شده در صنعت است. معمولا با این روش، قطعات پلاستیکی و گاهی قطعات فلزی غیر همجنس را می توان جوشکاری کرد.

در جوشکاری آلتراسونیک، با قرار گرفتن قطعات در معرض حرکت ارتعاشی با فرکانس ثابت حدود ۱۰ تا ۴۰ کیلو هرتز، گرما ایجاد می شود. در نتیجه ی این گرما و فشرده شدن مواد به یکدیگر اتصال صورت می گیرد.

۳. حمام التراسونیک

حمام های التراسونیک کاربرد بسیار زیادی دارند و در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند. اگر نیاز باشد که هر قطعه و یا وسیله شستشو داده شود، اما با مایع های شستشو موفق نشویم، حمام های التراسونیک گزینه بسیار مناسبی برای ما می باشد. حمام های التراسونیک در صنایع خودروسازی نقش مهم و اساسی دارد.

حمام های التراسونیک از جمله قطعات مناسب برای شست و شوی مواد صنعتی است. اگر قطعه ی شما دارای آلودگی می باشد و نمی توانید آن را به راحتی پاک کنید، حمام های التراسونیک بهترین گزینه برای شما هستند. حمام های التراسونیک می توانند آلودگی های روی سطوح دور از دسترس را نیز پاک کنند.

نکاتی برای نگهداری دستگاه التراسونیک صنعتی

* زمانیکه میزان محلول داخل دستگاه کم است، دستگاه را روشن نکنید، چراکه این کار باعث فشار به مبدل ها می شود.

* مراقب باشید محلول و مایعات داخل دستگاه نریزد.

* اجازه ندهید که ابزار و موادی که شسته می شوند، سطح زیر مخزن را لمس کنند و باعث ایجاد خراش آن شوند.

* از محلول هایی با سطح بالای قلیایی و اسیدی بالا استفاده نکنید.

* طمینان حاصل کنید که دستگاه التراسونیک روی سطح مرطوب یا حوله یا لباس مرطوب قرار ندارد.

تاریخچه شرکت آماج سونیک

شرکت آماج سونیک، چندین سال تجربه در زمینه ماشین آلات صنعتی ( اسپارک CNC،‌ وایرکات،‌سوپر دریل، ‌فرز سنترجوش ) دارد. پلاستيک اولتراسونيک يکي ازانواع ماشين آلات جوش پلاستيک مي باشد. دستگاه جوش چرخشي، هات پليت (صفحه داغ)، هاي فركانس، ويبريشن از ساير دستگاههاي جوش پلاستيك است كه بسته به اندازه، جنس وسطح جوش قطعه مورد نظر انتخاب مي گردند.

خدمات التراسونیک شرکت آماج سونیک

۱. ساخت قالب جوش پلاستیک (هورن) و فیکسچر

مجموعه ما با بهره گیری از تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری، یکی از معدود شرکت های دارنده فناوری ساخت هورن جوشکاری پلاستیک با توان های ۱۵، ۲۰ و ۳۵ کیلو هرتز است. خدمات ما برای دستگاههاي جوش آلتراسونيك تايواني، كره‌اي، دستگاههاي جوش آلتراسونيك  برانسون، دوكين، مكاسونيك و ساير دستگاهه اي جوش اولتراسونيك استاندارد مي باشد.

۲. خدمات جوشکاری التراسونیک فلز و پلاستیک

اگر تیراژ کار شما پایین باشد و برای خرید دستگاه جوش پلاستیک مقرون به صرفه نباشد، شما می توانید با پرداخت هزینه برای ساخت قالب جوش و پرداخت اجرت جوش مطابق با تيراژ مورد نظر در هزينه سرمايه گذاري و پرسنل خود صرفه جويي نماييد.

۳. تعمیر دستگاه التراسونیک صنعتی

استفاده از روش جوش آلتراسونیک برخلاف عملکرد ظاهری نسبتا ساده دارای حساسیت و دقت بالایی می‌باشد لذا کیفیت در تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی بکار گرفته شده در این دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین بالا بودن هزینه های تعمیر آلتراسونیک

خرید و قیمت دستگاه التراسونیک

قبل از اقدام به خرید التراسونیک و انواع دستگاه های آن بهتر است به طور کامل با نحوه کارکرد آنها آشنا باشید. همچنین آشنایی با انواع برند ها و قابلیت آنها باعث میشود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شرکت صنعتی آماج سونیک ارائه دهنده انواع دستگاه اولتراسونیک با بهترین قیمت و کیفیت در خدمت مشتریان عزیز میباشد. برای مشاهده قیمت، سفارش تولید دستگاه های آلتراسونیک یا خرید دستگاه های اولتراسونیک آماده با کارخانه آماج سونیک یا نمایندگی فروش دستگاه التراسونیک آماج سونیک در ارتباط باشید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.