در تهران کجا چی بخوریم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 80360
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ |

در تهران کجا چی بخوریم؟

در هر کجای تهران که قدم بگذاریم، ده ها و شاید صد ها غذاخوری ببینیم در قالب کافه، کافه رستوران، کبابی، ساندویچی، جگرکی و غیره. بین همه این هزاران جایی که در تهران هست، هم جای خوب داریم.
در تهران کجا چی بخوریم؟

در تهران کجا چی بخوریم؟

در هر کجای تهران که قدم بگذاریم، ده ها و شاید صد ها غذاخوری ببینیم در قالب کافه، کافه رستوران، کبابی، ساندویچی، جگرکی و غیره. بین همه این هزاران جایی که در تهران هست، هم جای خوب داریم و هم جای بد ولی هیچکس دوست ندارد پول های خود را در جاهای بد و بی کیفیت خرج کند و از طرفی، خیلی ها هم بیشتر به دنبال غذای باکیفیت هستند و میخواهند پول را برای کیفیت بپردازند تا برند و محیط لاکچری و خدمات سرویس دهی عجیب و غریب برای همین، میخواهیم نگاهی به برخی از بهترین کافه ها، رستوران ها و فست فودهای تهران بیاندازیم.

https://file.tesmino.ir/images/2023/01/images_1674051516.png

رستوران مسلم

رستوران مسلم در قبل تهران و بازار بزرگ قرار دارد. رستورانی که هیچکس نیست نامش را نشناسد. ما نمیگوییم که رستوران مسلم از بهترین رستوران های تهران است بلکه صف های طولانی مقابل این رستوران خودش گویای این موضوع می باشد هرچند ناگفته نماند مسلم چون در یکی از شلوغ ترین مناطق تهران واقع شده، می شود گفت بخاطر این شلوغی هم هست که صف های طولانی را مقابل رستوران میبینیم اما از سوی دیگر، بین کلی رستوران که در بازار هست و اطراف بازار هم مملو از رستوران و کافی شاپ، اینجا حتماً یک مزیتی دارد که همه مسلم را ترجیح می دهند و آن چیزی نیست جز غذاهای بسیار باکیفیت خوشمزه

رستوران مسلم یک رستوران غذای ایرانی است و غذاهایی همچون انواع چلوکباب، خورشت ها، باقالی پلو با مرغ یا ماهیچه یا گردن، شیرین پلو، آلبالو پلو، شیشلیک، ته چین و کلی پیش غذای خوشمزه سرو می کند. زمانی که میخواهید به رستوران مسلم مراجعه کنید، قبل از پله های ورودی یک بخش کترینگ دارد که غذا را به صورت بیرون بر ارائه می دهد و از نظر قیمتی هم تفاوتی با سالن ندارد اما در بحث قیمت، اینجا رستوران ارزان قیمتی نیست و آنچنان گران قیمت در حد رستوران های فوق لوکس هم نیست ولی هزینه ای که شما پرداخت می کنید صرف کیفیت بسیار بالا، طعمی به یاد ماندنی و حجمی ایده آل می شود هرچند بخاطر شلوغ بودن رستوران و از طرفی، مشتریانی که در صف ایستادند دائماً همه را نگاه می کنند تا میزی خالی شود و بنشینند شاید کمی آزار دهنده باشد.

https://file.tesmino.ir/images/2023/01/images_1674051527.png

فست فود فلای لند

فلای لند فست فودی است که در زمان افتتاحش حسابی جنجال به پا کرد و برای مدت خیلی زیادی هم جزء شلوغ ترین فست فود های تهران بود البته بسیاری از رستوران ها و فست فود های تهران همیشه اوایل افتتاح خود بسیار شلوغ هستند و برای جذب مشتری هرکاری انجام می دهند از برنامه ها و جشن ها و قرعه کشی های جذاب تا ارائه تخفیف های بی نظیر و حتی سرو غذاهای بسیار باکیفیت ولی بعد از مدتی که مشتریان قابل توجهی را به خود جذب کردند، دیگر خبری از این داستان ها نیز و بعضاً کیفیت غذاها هم به شدت کاهش پیدا می کند. اما فست فود فلای لند جایی بود که نه تنها از همان اوایل به خوبی درخشید بلکه همچنان هم در صدر بهترین فست فود های تهران است و شما فرقی ندارد اول هفته مراجعه کنید یا آخر هفته چون اینجا همیشه شلوغ است.

فست فود فلای لند در پارک پرواز سعادت آباد قرار دارد و به لطف موقعیتش، ویو بسیار زیبایی از شهر تهران ارائه می دهد. از طرفی، فلای لند دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و در محیط روباز، از ویو زیباتری هم برخوردار خواهید شد. از سوی دیگر، سالن فلای لند دیزاین و دکوراسیون بسیار زیبا و پرزرق و برقی دارد که برای خیلی ها سوژه عکاسی شده چون استفاده از المان های شلوغ، بیشتر جوان پسند است حتی سرویس بهداشتی فلای لند هم از زیباترین سرویس های بهداشتی است. فلای لند یک کافه رستوران محسوب می شوند و هم منوی کافی شاپ دارد و هم منوی غذایی. بین کلی غذا و نوشیدنی، اینجا آیتم های خاصی هم دارد مانند موهیتویی که کربن دارد و برای دندان مفید است. از نظر کیفیت، اینجا کیفیت بالایی دارد اما به همان اندازه هم قیمت ها گران است.

https://file.tesmino.ir/images/2023/01/images_1674051533.png

کافه ژ۱

در منطقه سعادت آباد تهران تا دلتان بخواهد کافه و رستوران هست. از ساندویچ های ارزان اژدر و هفت چنار تا رستوران های لوکسی همچون رفتاری، کاخ رستوران لیدوما، ارکیده و غیره. همه رستوران ها یکطرف، کافه های سعادت آباد هم یکطرف. تا قبل از سعادت آباد، بهترین پاتوق برای کافه گردی خیابان انقلاب و نزدیکی دانشگاه بود تا اینکه سعادت آباد از بهترین مناطق تهران برای رستوران گردی و کافه گردی شد. در منطقه سعادت آباد آنقدر کافه و رستوران هست که نمیتوان گفت کدامیک بهترین است اما ما بین آن ها، کافه ژ۱ را انتخاب کردیم چون از معدود کافه های تهران و سعادت آباد است که همه مشتریانش راضی هستند و جایی همه چی تمام محسوب می شو هرچند بخاطر شلوغی، همیشه مشتریان از سر و صدا ناراضی بودند.

کافه بازها می دانند که اینجا در گذشته ژوان کافه نام داشته اما بنا به دلایلی مجبور شد نامش را به کافه ژ۱ تغییر دهد. سه وعده صبحانه، ناهار و شام در اینجا سرو می شود و کنارش هم منوی کافی شاپ ارائه می شود با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه و تازه و متنوع. غذاها بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و آنقدری بی نظیرند که خیلی ها را به مشتری ثابت اینجا تبدیل می کنند. کافه ژ۱ دو سالن دارد یکی سرپوشیده که فوق العاده شلوغ و پرسر و صدا است، یک محیط نسبتاً روباز دارد که به مراتب از سر و صدای کمتری برخوردار است اما استعمال دخانیات در اینجا مجاز است و محیط روباز هم در مقابل درب ورودی قرار دارد و اگر حوصله سر و صدا را ندارید، اینجا جای بهتری خواهد بود.

 

| منبع خبر : رسالت به جهت تبلیغاتی بودن این مطلب را تایید یا رد نمی کند
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.