درب اتوماتیک شیشه ای و پرده برقی دو محصول پرفروش چندسال اخیر - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78291
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ |

درب اتوماتیک شیشه ای و پرده برقی دو محصول پرفروش چندسال اخیر

خرید درب اتوماتیک شیشه ای و پرده برقی با تضمین کیفیت و قیمت از بهترین شرکت ارائه دهنده درب های اتوماتیک ارزان دُر با پشتیبانی رایگان محصولات
درب اتوماتیک شیشه ای و پرده برقی دو محصول پرفروش چندسال اخیر

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای وسیله ای برای ایمنی بیشتر، راحتی ورود و خروج افراد، زیبا شدن محیط و دیگر موارد می شود. شرکت های زیادی هستند درب های اتوماتیک شیشه ای ارائه می دهند که امروز قصد داریم بهترین آن ها را به اسم شرکت ارازن دُر برای شما معرفی کنیم. برای آشنایی بیشتر با درب اتوماتیک شیشه ای با ما همراه باشید.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای از ارزان دُر

اگر قصد خرید درب اتوماتیک شیشه ای را دارید ارزان دُر بهترین گزینه برای خرید است. این شرکت با ارائه محصولات بسیار باکیفیت و با تضمین کیفیت و با بهترین قیمت می تواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد. تمامی محصولات این شرکت با تضمین قیمت می باشند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه فروش انواع درب های اتوماتیک، کرکره برقی و دیگر محصولات شروع کرد.

ارزان دُر به دلیل ارائه محصولات فوق العاده بادوام و با بهترین قیمت توانست به بهترین شرکت در این زمینه در ایران تبدیل شود. از مزایای خرید محصولات برقی از این شرکت می توان به تضمین قیمت، تضمین کیفیت، گارانتی محصولات، نصب و پشتیبانی رایگان و دیگر موارد اشاره کرد.

این شرکت به تمامی شهرهای ایران خدمات ارائه می دهد که برای انتخاب و خرید محصولات می توانید بصورت حضوری به این شرکت مراجعه کرده یا از طریق مشاوره رایگان و انتخاب از سایت محصول خود را انتخاب نمایید. تیم این شرکت در سریع ترین زمان ممکن محصول خریداری شده شما را به مقصد رسانده و بصورت رایگان نصب خواهند کرد.

یکی از بهترین مزایای خرید درب اتوماتیک شیشه ای از ارزان دُر، پشتیبانی بعد از خرید محصول می باشد. بعد از خرید این محصول و بعد از نصب توسط این شرکت، هر نوع مشکل فنی برای محصول خریداری شده پیش بیاد همه آن ها را این شرکت بصورت رایگان رفع خواهد کرد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

از مزیت‌ های درب‌ اتوماتیک  شیشه‌ ای می‌توانیم به زیباتر شدن محیط، باز شدن بدون صدا و کاملاً نرم، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره نماییم. درب اتوماتیک شیشه ‌ای  انعطاف پذیری بالایی دارند و می‌توانید از آنها در هر وضعیت و موقعیتی استفاده نمایید. مثلاً ممکن است درب‌ های اتوماتیک در زمان قطعی برق مشکل بزرگ داشته باشند، البته چنین چیزی نیست و درب ‌های اتوماتیک مجهز به یک باتری بک‌آپ هستند که در زمان قطع برق، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن را فراهم می‌آورند. در واقع این باتری ‌ها جریان برق به ساختمان را اتوماتیک شارژ و قابل استفاده دوباره می‌کنند. در زمان عبور از درب‌ های اتوماتیک نیازی به باز و بسته شدن درب به طور دستی نیست و این درب ‌ها برای افراد پیر و مسن و معلول در آسایشگاه‌ ها و آزمایشگاه ‌ها و … کاربرد دارد.

درب اتوماتیک شیشه ‌ای معمولاً نسبت به درهای لولایی و مکانیکی دیرتر مستهلک می‌شوند. نیازی به فضاهای خالی پشت درب ندارید و می‌توانید با مجهز نمودن درب با سیستم‌های کنترل تردد، ورود خروج افراد را با مجوز تعیین نمایید، اگر از درب ‌های اتوماتیک ضد حریق و آتش سوزی و با قابلیت خروج اضطراری استفاده نمایید، می‌توانید در زمان ورود این درب‌ ها ضریب امنیت را افزایش دهید.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک در مدل های مختلفی وجود دارند که متناسب با نیاز محیط باید خریداری شوند. در ادامه لیست انواع درب های اتوماتیک را برای شما معرفی میکنیم که همه آن ها در شرکت ارزان دُر موجود می باشد:

  • درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدی
  • درب اتوماتیک لولایی
  • درب اتوماتیک تلسکوپی
  • درب اتوماتیک تاشو یا آکاردئونی

خرید پرده برقی برای زیبا و هوشمندی سازی خانه

پرده برقی

پیشرفت تکنولوژی امروزه حتی با داخل خانه های ما برای راحتی، ایمنی و زیبایی نفوذ کرده است. پرده برقی به یکی از لوازم محبوب خانگی در چندسال اخیر تبدیل شده است. با این پرده دیگر نیازی نیست که برای باز و بسته کردن پرده خانه خود نزدیک پرده رفته و آن را با دست کنترل کنید. با خرید پرده برقی از ارزان دُر شما می توانید از هر قسمتی از خانه خود یا از یک جای بسیار بسیار دور پرده خانه خود را به کمک ریموت یا برنامه موبایل خوب کنترل کنید.

همچنین می توانید تنظیم کنید که موقع بالا آمدن خورشید پرده های خانه بسته یا باز شوند. پرده های برقی نیز مدل های مختلفی دارند که همه آن ها را از شرکت ارزان دُر می توانید با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. از مزایای پرده برقی می توان به مواردی چون:

  • استفاده بسیار آسان
  • دوام بسیار بالاتر
  • قابلیت کنترل نور
  • استفاده در مکان های مختلف
  • حفظ سلامت افراد و اهمیت به محیط زیست

پرده های برقی نیز مانند دیگر لوازم خانگی انواع مختلفی دارند که چند تا از بهترین آن ها مدل های زیر می باشند:

  • پرده برقی کنارو
  • پرده برقی بالارو
  • سیستم های کنترلی

همانطور که اشاره کردیم همه مدل های موجود پرده برقی روز دنیا در ارزان دُر موجود می باشد. با مراجعه به سایت اشاره شده می توانید بهترین پرده دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید یا بصورت حضوری از این شرکت خریداری کنید. تمامی قیمت های ارائه شده توسط این شرکت ارزان تر از همه جای دیگر می باشد. ارائه کیفیت و قیمت پایین مهمترین هدف این شرکت می باشد.

قیمت پرده برقی

پرده ‌های معمولی نسبت به پرده‌ های برقی قیمت ارزان‌تری دارند. امروزه پرده‌ های مدرن و هوشمندی در بازار وجود دارند که قیمت‌ های بسیار بالایی دارند. معمولاً پرده‌های ساده با دست باز و بسته می‌شوند و قیمت آنها بسیار ارزان‌تر از پرده ‌های برقی هستند. باتوجه ‌به گران شدن پرده ‌های برقی هوشمند، پیشنهاد می‌کنیم پرده‌های منزلتان را از ارزان دُر خریداری بکنید که آنها را با قیمت بسیار عالی عرضه می‌کنیم و می‌توانید از کارشناسان ما از قیمت‌ های آنها اطلاع یابید و در زمان خرید ما به شما راهنمایی‌ های لازم را می‌کنیم.

یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده قیمت‌های پرده موتورها و ریموت کنترل آنها می‌باشد که امروزه ریموت‌ های چند کانال با یک کانال متفاوت وجود دارند که انتخاب بین این دو ریموت بستگی به نیازهای شما دارد. اگر می‌خواهید به صورت هم ‌زمان از چندین پرده برای کنترل استفاده کنید، می‌توانید از ریموت ‌های چندکاناله استفاده نمایید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.