درباره خدمات مبل شویی بیشتر بدانید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102277
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۵ |

درباره خدمات مبل شویی بیشتر بدانید

مبل شویی یکی از انواع خدمات نسبتا نوین در صنعت قالیشویی است که با گسترش استفاده مردم از مبل در منازل یا واحدهای اداری- تجاری، روز به روز توسه پیدا کرده است.
درباره خدمات مبل شویی بیشتر بدانید

مبل شویی یکی از انواع خدمات نسبتا نوین در صنعت قالیشویی است که با گسترش استفاده مردم از مبل در منازل یا واحدهای اداری- تجاری، روز به روز توسه پیدا کرده است. امروزه مبلمان به جزء جدایی ناپذیری از اغلب واحدهای تجاری و مسکونی تبدیل شده تا جایی که حتی در بسیاری از موارد، دکوراسیون تنها با مبل بدون فرش، تکمیل می شود. در همین راستا، خدمات مبل شویی کرج نیز پیشرفت چشمگیری داشته و بنابراین امروزه هر کجا که باشید به راحتی می توانید این خدمت را از قالیشویی دریافت کنید.

اهمیت استفاده از خدمات مبل شویی

مبل شما به عنوان بخش مرکزی اتاق نشیمن یا اتاق کارتان مستعد ساییدگی و پارگی روزانه، تجمع گرد و غبار، انواع کثیفی ها، لکه ها و مواد حساسیت زا است. بی توجهی به تمیزی مبل می تواند به خطرات مختلف سلامتی مانند مشکلات تنفسی و تحریک پوست منجر شود. بنابراین لزوم تمیز کردن حرفه ای مبل به طور منظم دیگر بر کسی پوشیده نیست. حفظ این مهم و به دست آوردن زندگی تمیز و سالم با مبل شویی در مشهد به راحتی امکان پذیر می شود.

چه زمانی به سرویس مبل شویی نیاز دارید؟

تمیزی مبل شما بازتابی از زندگی روزمره شماست. هر کاری که شما در طول روز انجام دهید (از مهمانی های دورهمی گرفته تا بازی کردن کودکان روی مبل یا استراحت های روزمره ) به مرور باعث می شود تا مبل تان کثیف شده و لک های متعددی بگیرد. این موضوع به خصوص زمانی آشکار می شود که درگیری های زیادی دارید و فرصت نمی کنید به تمیز کردن هر روزه مبل تان بپردازید. بهترین راهکار برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، استفاده از خدمات مبل شویی رشت است.

مبل شما محل مناسبی برای رشد میکروب‌ها و مواد حساسیت‌زا است. این مواد می توانند بیماری های مختلفی را برای خودتان، کودکان تان و دیگر افراد، ایجاد نمایند. بنابراین برای حفظ یک فضای زندگی سالم و شاداب، بسیار مهم است که فواصل شستشوی مبلمان را بر اساس سبک زندگی و میزان استفاده تان، تعیین کنید.

اهمیت استفاده از خدمات مبل شویی

مبل های پارچه ای

مبلمان پارچه ای یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان است. حتما می دانید که مبلمان پارچه ای به دو دسته استیل و راحتی تقسیم می شوند. فرقی نمی کند که مبل تان از نوع استیل یا کاناپه باشد. بهرحال شستشوی منظم آن، باعث تمیزی و جلوه دادن به محل می شود. برای مبلمان پارچه ای فواصل شستشوی مبل را به صورت زیر در نظر بگیرید:

  • اگر استفاده کم تا متوسط ​​دارید، بهتر است شستشوی مبل را حداقل هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار انجام دهید.
  • اگر حیوانات خانگی، کودکان فعال یا اعضای خانواده مبتلا به آلرژی دارید، بهتر است هر ۳ تا ۶ ماه یکبار مبل را بشویید.

مبل های چرمی

مبل های چرمی ظرافت و شیک بودن را به فضای شما می آورند اما نیاز به مراقبت های تخصصی دارند. برای حفظ بافت نرم و درخشندگی مبل چرمی خود (چه آنکه پرجمعیت باشید یا کم جمعیت)، بهرحال بهتر است هر ۶ تا ۱۲ ماه یکبار آن ها را بشویید.

شستشوی مبل چرمی باعث می شود تا درخشندگی آن حفظ شده و به مرور کدر نشود. همچنین مراحل شستشوی مبل چرمی با مبل پارچه ای کمی متفاوت بوده و پس از شستشو نیازمند استفاده از مواد مخصوصی است که توسط تکنسین های مربوطه مبل شویی انجام می شود.

مزایای استفاده از خدمات شستشوی مبل

از جمله مزایای استفاده از خدمات مبل شویی که باید بدانید تا اهمیت استفاده از این خدمات برای تان روشن شود را با هم بررسی می کنیم:

  • آلودگی ها، میکروب و سایر ناخالصی های پنهان شده در مبل با استفاده از خدمات مبل شویی به طور کامل از بین می رود.
  • با استفاده از خدمات مبل شویی می توانید کیفیت هوای داخل خانه یا محل کارتان را بهبود ببخشید.
  • شستشوی مبل با دستگاه باعث از بین رفتن بوی بد ماندگار شده در مبل می شود.
  • با شستشوی منظم، طول عمر مبلمان را افزایش می دهید.
  • ظاهر کلی خانه شما با تمیز شدن مبل تان، بهبود پیدا کرده و حال و هوای خانه تغییر چشمگیری خواهد کرد.

از خدمات مبل شویی در محل استفاده کنید

با استفاده از خدمات مبل شویی در محل، نیازی به جا به جایی مبل ندارید. حتما می پرسید چگونه؟ مبل شویی در محل به شما امکان می دهد تا بدون تغییر محل مبل تان، آن را توسط تکنسین های حرفه ای و دستگاه های به روز بشویید. این خدمات توسط قالیشویی های حرفه ای ارائه می شود.

برای دریافت این خدمات، فقط کافیست مبل شویی در محل را رزرو کنید. سپس تکنسین های مبل شویی به همراه دستگاه های مخصوص تمام اتوماتیک به محل شما مراجعه کرده و مبل تان را در محل خودتان درست مقابل چشمان تان شستشو می دهند. شستشو در محل با کمترین میزان آبریزش بوده و فرش های شما نیز کثیف نخواهد شد.

مبل شویی در محل هم برای منازل مسکونی و هم برای واحدهای تجاری ارائه می شود. با این ویژگی دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت جابجایی مبل نیز ندارید. همچنین وقتی مبل را جابجا نمی کنید، احتمال آسیب به آن را به صفر نزدیک می کنید. به این ترتیب هم مبل تان تمیز می شود و هم هزینه اضافی نمی دهید. مبل نیز سالم می ماند.

مزایای استفاده از خدمات شستشوی مبل

هزینه خدمات مبل شویی در محل چقدر است؟

توجه کنید که هزینه های مبل شویی توسط اتحادیه قالیشویان تعیین می شود. قالیشویی هایی که عضو اتحادیه باشند و خدمات شان کیفیت بالایی داشته باشد، هزینه های مقرون به صرفه مطابق با نرخ اتحادیه دارند. هزینه مبل شویی در محل مطمئنا بسیار مقرون به صرفه است چراکه حتی اگر بتوانید فرش تان را خودتان در منزل بشویید، مسلما دستگاه شستشوی مبل را ندارید.

شستشوی مبل با دستگاه به صورت تخصصی توسط تکنسین های آموزش دیده انجام می شود. به این ترتیب نه تنها آبی در محل نمی ریزد بلکه مبل نیز کاملا تمیز می شود. همچنین مواد شوینده مورد استفاده در دستگاه های مبل شویی نیز استاندارد بوده و هم مبل را تمیز می کند و هم طول عمر آن را افزایش می دهد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.