خرید عمده رول آپ نمایشگاهی در انواع سایز ها یارسام - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 92918
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ |

خرید عمده رول آپ نمایشگاهی در انواع سایز ها یارسام

رول آپ یکی از پرکاربردترین استندهای تبلیغاتی است که در انواع مختلف با ویژگی‌های گوناگون تولید می‌شود. افرادی که می‌خواهند در غرفه یا فروشگاه خود از سازه‌ای باکیفیت برای تبلیغات استفاده کنند می‌توانند این استند را در نظر داشته باشند.
خرید عمده رول آپ نمایشگاهی در انواع سایز ها یارسام

رول آپ یکی از پرکاربردترین استندهای تبلیغاتی است که در انواع مختلف با ویژگی‌های گوناگون تولید می‌شود. افرادی که می‌خواهند در غرفه یا فروشگاه خود از سازه‌ای باکیفیت برای تبلیغات استفاده کنند می‌توانند این استند را در نظر داشته باشند.

به‌طور کلی استندهای تبلیغاتی مدل‌های مختلفی دارند و استفاده از آنها می‌تواند به معرفی کالا و کسب‌کار کمک کند. به همین دلیل نیز شناخت این مدل‌ها و انتخاب کاربردی‌ترین سازه اهمیت بسیار زیادی دارد.

استندهایی که رول می‌شوند یکی از کاربردی‌ترین این سازه‌ها به‌شمار می‌آیند که خود انواع مختلف دارند. در ادامه با انواع این استند، کاربردی که دارد و نحوه خرید عمده آن بیشتر آشنا می‌شویم پس تا انتها با ما همراه باشید.

خرید رول آپ ارزان قیمت و عمده در انواع سایزها از یارسام

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\خرید عمده رول آپ نمایشگاهی در انواع سایز ها یارسام_files\images_1697458547_652d2973de5ef.jpg

معرفی کامل رول آپ نمایشگاهی

استندهایی که به‌صورت رول درون یک قوطی آلومینیومی جمع می‌شوند را با نام رول آپ می‌شناسند. استفاده از فلز آلومینیوم در تولید این سازه باعث افزایش کیفیت و مقاومت آن شده است. البته برای تولید برخی از آنها از پلاستیک فشرده‌شده یا ترکیبی از فلز رنگ‌شده و پلاستیک نیز استفاده می‌شود.

این سازه مستحکم در کنار مقاومت بالایی که دارد از کیفیت چاپ بسیار باکیفیتی نیز برخوردار است. به همین دلیل انتخاب آن برای تبلیغ کالا و خدمات می‌تواند بازدهی مناسبی داشته باشد و به جذب خریداران کمک کند.

از سوی دیگر رول شدن قسمت چاپی این سازه باعث کاهش حجم آن می‌شود و در نتیجه فرد می‌توانند آن را به‌راحتی درون یک کیف برزنتی جابه‌جا کند. افرادی که نیاز به جابه‌جایی استند خود دارند برای حمل آسان‌تر، بهتر است این مدل را انتخاب کنند.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\خرید عمده رول آپ نمایشگاهی در انواع سایز ها یارسام_files\images_1697458576_652d29908ca7f.jpg

انواع رول آپ را بشناسیم

پیش از خرید استند رول آپ لازم است با انواع آن نیز آشنا شویم. شناختن این سازه‌ها به شما در داشتن انتخابی بهتر کمک می‌کند. به‌طور کلی تقسیم‌بندی این سازه از نظر ساختار به شرح زیر است:

  • استند یک‌طرفه: زمانی از این نوع سازه استفاده می‌شود که تنها نیاز باشد یک سمت از رول را چاپ کرد و به نمایش گذاشت. استفاده از این استند در محیط‌های فروشگاهی به‌وفور دیده می‌شود.
  • استند ۲ طرفه: اگر فضای کافی برای قرارگیری استند در محیط وجود داشته باشد می‌توانید از این نوع سازه که می‌توان چاپ را در هر ۲ طرف آن انجام داد استفاده کنید. معمولا استندهای ۲ طرفه را در مسیر تردد بازدیدکنندگان قرار می‌دهند و این سازه می‌تواند تاثیر زیادی در جذب افراد داشته باشد.
  • استند آویز: اگر فضای کافی برای نصب استند نمایشگاهی را دارید می‌توانید از این نوع آویز آن که دارای یک موتور است و سازه را حرکت می‌دهد استفاده کنید. این استند می‌تواند توجه بازدیدکنندگان را به‌خود جلب کرده در نتیجه بازدهی را تا حد زیادی افزایش دهد.
  • استند گردان: تفاوت مدل گردان با آویز در مکان قرارگیری آنها است. نصب استند گردان روی زمین انجام می‌شود و با قابلیت چرخش خود می‌تواند توجه مخاطبان را به محصول یا خدمات شما جلب کند.

مزایای خرید رول آپ چیست؟

مزایای این نوع سازه را باید در ویژگی‌های خاص آن دانست. این استند را می‌توان به‌راحتی حمل کرد و ازاین‌رو برای افرادی که باید تبلیغات خود را در بخش‌های مختلف یا حتی شهرهای گوناگون گسترش دهند، بسیار کاربردی است. به‌طور کلی از مزایای این استند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن پایینی دارند.
  • قابل حمل هستند.
  • نصب و جمع‌آوری این سازه‌ها آسان و سریع است.
  • عرض‌های متنوعی از این استند وجود دارد و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند نوع مناسب را سفارش دهند.
  • با توجه به کاربرد و ویژگی‌هایی که دارند قیمت آنها کاملا مناسب است.

قیمت رول آپ

این نوع استند مدل‌های متنوعی دارد به‌ همین دلیل نیز قیمت آنها یک‌سان نیست. در کنار تاثیرگذاری مدل و نوع سازه روی قیمت آن، اینکه شما استند را از کدام فروشگاه سفارش می‌دهید نیز بر هزینه آن تاثیر می‌گذارد.

از طرف دیگر با توجه به فروش این استند نمایشگاهی به‌صورت تک و عمده، اگر خرید عمده را انتخاب کنید قطعا هزینه نهایی برای پرداخت نسبت به خرید تکی این سازه تبلیغاتی کم‌تر خواهد بود.

خرید رول آپ از فروشگاه یارسام

انتخاب فروشگاه همواره می‌تواند روی هزینه‌ها تاثیر بگذارد. این مورد به‌خصوص برای خریدهای عمده مهم است. اگر به سازه‌های نمایشگاهی که به‌راحتی رول می‌شوند و می‌توان آنها را در زمان کوتاهی نصب یا جمع‌آوری کرد نیاز داشتید می‌توانید فروشگاه یارسام را انتخاب کنید.

در این فروشگاه انواع رول با سایزهای متنوع و کیفیت بالا وجود دارد و با توجه به نیاز خود می‌توانید خرید عمده یا تک را انتخاب کنید. قیمت مناسب سازه‌های نمایشگاهی و کیفیت بالای آنها در این فروشگاه را می‌توان از دلایل مهم انتخاب یارسام دانست. C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\خرید عمده رول آپ نمایشگاهی در انواع سایز ها یارسام_files\images_1697458604_652d29acbdffb.jpg

جمع‌بندی

رول آپ از سازه‌های نمایشگاهی بسیار پرکاربرد است که در مدل‌های یک‌طرفه، ۲ طرفه، آویز و گردان تولید می‌شود. این استند تبلیغاتی با عرض‌های متنوع تولید شده و شما می‌توانید آنها را به‌صورت تک یا عمده از فروشگاه یارسام تهیه کنید. قیمت مناسب، نصب آسان، قابلیت جابه‌جایی، وزن سبک و تنوع بالا را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های این سازه‌ها دانست.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.