حزب‌الله: با ده‌ها موشک مقر فرماندهی دشمن اسرائیلی را هدف قرار دادیم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104109
  پرینتخانه » اخبار, بین الملل تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۸ |

حزب‌الله: با ده‌ها موشک مقر فرماندهی دشمن اسرائیلی را هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی لبنان بامداد دوشنبه اعلام کرد که با ده‌ها موشک یکی از مقر‌های فرماندهی نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.
حزب‌الله: با ده‌ها موشک مقر فرماندهی دشمن اسرائیلی را هدف قرار دادیم

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستا‌های جنوب این کشور، مقر تازه تاسیس فرماندهی لشکر ۱۴۶ در جعتون را به واسطه موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادیم.

پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از ۳۰ موشک از لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بودند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربر‌ها و خودرو‌های زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب‌الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماس می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.