تشخیص سویه اومیکرون در منزل با آسان آزمایش - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57533
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ |

تشخیص سویه اومیکرون در منزل با آسان آزمایش

بعد از کنترل و کاهش سویه دلتا ویروس کرونا، مجدد با گسترش همه گیری سویه جدید اومیکرون در دنیا مواجه هستیم.
تشخیص سویه اومیکرون در منزل با آسان آزمایش

بعد از کنترل و کاهش سویه دلتا ویروس کرونا، مجدد با گسترش همه گیری سویه جدید اومیکرون در دنیا مواجه هستیم. واریانت اومیکرون، بدلیل جهش های متعددی که در پروتئین اسپایک ویروس کرونا داشته است، قدرت سرایت پذیری بالایی پیدا کرده و در حال حاضر اکثر کشورها را درگیر کرده است. برای شناسایی این سویه جدید ویروس کرونا همانند سویه های قبلی، نیاز به انجام تست PCR کرونا است. علایم این سویه از ویروس کرونا “اومیکرون” شبیه سرماخوردگی است، و طبق اعلام مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا هرگونه علایم شبه سرماخوردگی در فرد، باید ابتلا به اومیکرون تصور شود مگر نتیجه تست PCR کرونا برای آن شخص منفی شود.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چطور می توان تشخیص داد که فرد به سویه اومیکرون مبتلا است یا به دلتا؟ قبلا بدلیل اینکه کیت های تشخیص افتراقی واریانت های ویروس در دسترس آزمایشگاه ها نبود، امکان تشخیص سویه های مختلف جهش یافته ویروس کرونا در آزمایشگاه های تشخیص پزشکی وجود نداشت. برای مثال فردی که نتیجه تست کرونایش مثبت اعلام می شد، نمی توانست تشخیص دهد که به کدام سویه از ویروس کرونا مبتلا شده است. همین مساله باعث شد تیم متخصصین علوم آزمایشگاهی آسان آزمایش با رایزنی با متخصصین یکی از آزمایشگاه های تخصصی پزشکی طرف قرارداد با مجموعه در تهران، امکان انجام بررسی ژنوتایپ ویروس را فراهم کند.

در صورتی که علایم مشکوک به کرونا دارید، می توانید درخواست رزرو تست کرونا در منزل  به همراه تعیین ژنوتایپ ویروس را در سامانه آسان آزمایش به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریعترین زمان، نسبت به انجام نمونه گیری تست کرونا در محل دلخواه شما توسط نمونه گیرهای آزمایشگاه های طرف قرارداد اقدام شود. جوابدهی تست کرونا بسته به انتخاب آیتم های موجود در اپلیکیشن بین ۸ الی ۲۴ ساعت به صورت آنلاین جوابدهی می شود.

چرا تست کرونا در منزل با آسان آزمایش بهتر است؟

  • نمونه گیری سریع پس از ثبت درخواست در محل دلخواه
  • امکان تشخیص و گزارش همه سویه ها (اومیکرون، دلتا و …)
  • امکان درخواست جوابدهی اورژانسی (۸ الی ۱۲ ساعته)
  • امکان تشخیص و گزارش سویه جدید اومیکرون از سایر سویه ها
  • طرف قرارداد با معتبرترین آزمایشگاه های معرفی شده از سوی وزارت بهداشت
  • طرف قرارداد با معتبرترین آزمایشگاه برای انجام تست کرونا برای پرواز (مورد تائید کلیه ایرلاین ها)
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه اضافی و امکان پرداخت هزینه در محل
  • امکان انجام کلیه تست های آزمایشگاهی با نسخه یا بدون نسخه در محل دلخواه
  • طرف قرارداد با اکثر بیمه های درمانی (پایه و تکمیلی)
  • دارای مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی در حوزه تخصصی آزمایشگاه به صورت پلتفرم آنلاین

آزمایش خون در منزل با آسان آزمایش

یکی دیگر از خدمات آسان آزمایش، امکان انجام آزمایش خون در منزل با نسخه یا بدون نسخه است که براحتی می توانید با بارگزاری نسخه یا ارائه کد ملی جهت بررسی نسخه الکترونیک، نسبت به انجام کلیه آزمایشات در سریعترین زمان در منزل یا محل کار خود نمونه گیری شوید. آزمایشگاه های طرف قرارداد با تحت پوشش اکثر بیمه های درمانی پایه و تکمیلی هستند و شما می توانید به صورت غیرحضوری از خدمات بیمه ای نیز بهره مند شوید. همچنین پکیج های آزمایشات چکاپ از پیش تعیین شده در بخش حساب کاربری قابل دسترس همگان می باشد که بر اساس نوع جنسیت و سن بیمار تهیه و طبقه بندی شده است.(آسان آزمایش دات کام)

تست کرونا برای پرواز در منزل با آسان آزمایش

اگر عازم سفر هوایی یا زمینی هستید، براحتی می توانید با ثبت درخواست تست کرونا برای پرواز در سریعترین زمان نمونه گیری و جوابدهی شوید. آزمایشگاه های طرف قرارداد آسان آزمایش مورد تائید وزارت بهداشت و کلیه ایرلاین های خارجی و داخلی  از جمله هواپیمایی : قطر، امارات، ترکیش، لوفتهانزا، ماهان، ایران ایر، قشم ایر، معراج و… است و جواب آزمایشات به زبان لاتین بر اساس اطلاعات پاسپورت و بلیط به همراه QRcode صادر می شود. با شیوع سویه جدید اومیکرون، تست کرونا برای سفر به اکثر کشورها الزامی شده است.

مشا وره تلفنی با پزشک عمومی در پلتفرم آسان آزمایش

مشاوره تلفنی با پزشک عمومی سرویس جدیدی است که به زودی در پلتفرم آسان آزمایش راه اندازی می شود. متقاضیانی که به هردلیل امکان مراجعه حضوری به مطب پزشک جهت مشاوره، درخواست ثبت آزمایش یا دارو در بیمه تحت پوششان را ندارند می توانند از طریق پلتفرم آنلاین آسان آزمایش با پزشک ارتباط تلفنی برقرار کنند.

متقاضیان جهت اطلاعات و آشنایی بیشتر و یا جهت رزرو انجام آزمایش در منزل می توانند با مراجعه به آدرس AsanAzmayesh.com از خدمات نمونه گیری در منزل بهره مند شوند.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.