تزریق ژل لب؛ اثرات و عوارض - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55477
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ |

تزریق ژل لب؛ اثرات و عوارض

تزریق ژل به نواحی مختلفی انجام می شود که معمولا تزریق ژل لب پرکاربردتر و شناخته شده تر است. برای برجسته سازی و فرم دهی شکل لب این روش از روش های سریع و غیر تهاجمی است که بدون جراحی انجام می شود.
تزریق ژل لب؛ اثرات و عوارض

تزریق ژل به نواحی مختلفی انجام می شود که معمولا تزریق ژل لب پرکاربردتر و شناخته شده تر است. برای برجسته سازی و فرم دهی شکل لب این روش از روش های سریع و غیر تهاجمی است که بدون جراحی انجام می شود.

تزریق ژل لب نوعی عمل زیبایی است که در آن ماده حجم دهنده به لب‌ها تزریق می‌شود که سبب تغییر اندازه و شکل لب‌ها می‌شود. این عمل زیبایی غیر جراحی از ظرافت‌های خاص خود برخوردار است که در صورت اجرای درست، بدون ایجاد عوارض نامتعارف، به بهترین و زیباترین نتایج منتهی می‌شود.

C:\Users\ASUS\Downloads\2257336.jpg

تزریق ژل لب برای چه کسانی مناسب است

اگرچه تزریق ژل به لب می‌تواند در افراد مختلف چهره آن‌ها را بهتر کند و همچنین علاوه بر لب‌ها،، می‌تواند با تغییر حجم لب در به نظر رسیدن قسمت‌های دیگر چهره نیز تأثیر بگذارد، اما درصورتی‌که شما دریکی از وضعیت‌های زیر می‌باشید، این عمل برای شما می‌تواند تأثیر و نتایج بیشتری در پی داشته باشد.

  • افرادی که لب‌هایشان در حالت طبیعی باریک و قابل‌دیدن نباشد درنتیجه چهره شخص عصبانی به نظر می‌رسد.
  • اشخاصی فرم لب‌های خود را ازدست‌داده‌اند، افراد پوستشان شل و چروک شده درنتیجه لب به داخل دهان برمی‌گردد.
  • اشخاصی که یک قسمت جزئی از قسمت قرمز لبشان پیداست.
  • اشخاصی که در حال خنده و به‌طور عادی، دندان‌هایشان خیلی کم مشاهده می‌شود.
  • افرادی که پوست قسمت بالایی لبشان بلند است.

مزایای تزریق ژل به لب چیست؟

امروزه راه‌های مختلفی برای تغییر حجم لب‌ها مانند تزریق چربی، پروتز لب، روش‌های جراحی و… وجود دارند. یکی از این روش‌ها نیز تزریق ژل به لب است که امروزه طرفداران خاص خود را پیداکرده است. برای اینکه شما بتوانید در میان این روش‌ها انتخاب بهتری داشته باشید، یکی از پارامترهای تصمیم‌گیری شما می‌تواند مزایای تزریق ژل به لب باشد. از مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پس از تزریق ژل، بافت های موجود در لب‌ها به‌خوبی شکل مورد انتظار را خواهند گرفت.

در این روش به دلیل قابل‌کنترل بودن مقدار ژل تزریقی، پزشک تسلط بهتری روی میزان تزریق و اندازه حجم لب دارد.

این روش کبودی و تورم کمتری را در پی دارد.

ازآنجایی‌که پرکننده‌های اسید هیالورونیک از موادی شبیه به آنچه در بدن انسان وجود دارد ساخته‌شده است، بعید است که باعث واکنش آلرژیک شوند؛ اما اگر فردی به موارد خاصی حساسیت دارد، حتماً توصیه می‌شود که قبل از شروع پروسه تزریق، پزشک خود را در جریان قرار دهد.

تزریق برای فرم دهی به لب

به گزارش موج نیوز، امروزه یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی صورت، تزریق به لب می‌باشد. لب‌های زیبا و برجسته یکی از مواردی است که می‌تواند جذابیت چهره هر فردی را افزایش دهد. برجسته‌سازی و افزایش حجم لب‌ها یک عمل زیبایی محسوب می‌شود که می‌تواند لب‌های پر و زیباتری را به شما بدهد. یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که قصد انجام این عمل رادارند، انتخاب بهترین مواد پرکننده برای تزریق به لب است. دو مورد از مرسوم‌ترین روش‌های تزریق لب، با توجه به مواد پرکننده برای تزریق، تزریق به‌وسیله ژل و تزریق به‌وسیله چربی می‌باشد. به‌طورکلی می‌توان بیان کرد که هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خود رادارند. لازم است که فرد به‌منظور انتخاب یکی از این دو روش از همه‌ مزایا و عوارض این روش‌ها آگاهی داشته و با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه نسبت به انتخاب هر یک از این تکنیک‌های زیبایی اقدام کند.

C:\Users\ASUS\Downloads\6-12.jpg

عوارض تزریق ژل لب چیست؟

تزریق ژل لب اگر به‌طور صحیح و دقیق انجام شود عوارض جانبی زیاد و بلندمدتی ندارد. حتی ممکن است بدون هیچ‌گونه عوارضی باشد. اما به‌طورکلی بعد از تزریق شما می‌توانید انتظار ورم‌کردن و یا کبودی لب‌ها را داشته باشید. علاوه بر این‌ها عوارض رایج دیگر شامل موارد زیر می‌شوند:

قرمزشدن و همچنین تورم و کبودی به علت آسیب‌های جزئی بافتی ایجاد می‌شوند.

شکننده شدن پوست لب.

ایجاد دانه (توده و غده).

درد به میزان کم.

خارش.

همه این علائم گفته‌شده معمولاً بعد از حدود دو تا چهار هفته از بین می‌روند.

عوارض جدی تر بسته به تجربه فردی که تزریق را انجام می‌دهد و دقیق بودن محل تزریق دارد. برای مثال تزریق ژل به‌طور مستقیم در عروق خونی به‌طور ناخواسته می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد. این عوارض شامل زخم‌های دائمی، اختلال در بینایی، کوری و خط افتادن روی لب هستند. همچنین ابتلا به عفونت‌ها که در تزریق با لوازم غیر استریل رخ می‌دهند. به همین دلیل است که انتخاب یک متخصص خوب و با تجربه برای تزریق ژل لب اهمیت بالایی دارد. شما می‌توانید با استفاده از مشاوره تلفنی دکترتو درمورد انتخاب متخصص برای تزریق مشورت کنید. (doctoreto.com/blog)

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.