ترفندهایی برای ایرانسلی ها - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 62091
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ |

ترفندهایی برای ایرانسلی ها

در این مطلب تصمیم داریم به معرفی ترفندهایی برای ایرانسلی ها بپردازیم، ایرانسل به عنوان بزرگترین و بهترین اپراتور در ایران که از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده در سراسر کشور میلیون‌ها کاربر دارد.
ترفندهایی برای ایرانسلی ها

در این مطلب تصمیم داریم به معرفی ترفندهایی برای ایرانسلی ها بپردازیم، ایرانسل به عنوان بزرگترین و بهترین اپراتور در ایران که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده در سراسر کشور میلیون‌ها کاربر دارد. این مجموعه‌ی ارائه دهنده‌ی خطوط تلفن همراه به محبوبترین اپراتور دیجیتال تبدیل شده و دارای کدها و ترفندهای مختلفی می‌باشد که ما در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

کد های جادویی ایرانسل

برخی از کاربردی‌ترین و جالب‌ترین کدهای مخفی ایرانسل در ذیل آورده شده است.

  • کد دستوری خارج کردن گوشی از دسترس

یکی از جالب‌ترین ترفندهای ایرانسلی پخش پیغام (شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی‌باشد) یا (شماره مورد نظر مسدود است) می‌باشد. این ترفند زمانی به کار می‌آید که شما تصمیم به پاسخ گویی ندارید.

برای فعالسازی این قابلیت باید کد دستوری (#۰۹۴*۲۱*) را وارد کرده و دکمه‌ی Call را بفشارید به این طریق می‌توانید از این ترفند استفاده نمایید. برای غیر فعال کردن آن نیز باید کد (#۲۱#) را شماره گیری کنید.

  • کد دستوری پیدا کردن کد آهنگ پیشواز

آهنگ پیشواز یا آوای انتظار قابلیتی است که با فعال کردن آن شخصی که با شما تماس گرفته است به جای شنیدن صدای بوق می‌تواند آهنگ انتخابی شما را گوش دهد. برای فعال یا غیر فعال کردن آهنگ پیشواز و پیدا کردن کد آهنگ پیشواز روش‌ها و کدهای دستوری مختلفی وجود دارد که همگی آن‌ها در مقاله ای تحت عنوان “غیر فعال کردن آهنگ پیشواز در ایرانسل” آورده شده است. پس اگر تمایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره‌ی آهنگ پیشواز و هزینه‌های آن دارید بهتر است به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

  • کد های مخفی ایرانسل برای اینترنت رایگان

یکی از روش‌هایی که بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل برای جذب مشترکین خود در نظر می‌گیرند اینترنت رایگان می‌باشد. حتما شما هم خبرهایی مبنی بر اینترنت رایگان ایرانسل برای کرونا، دو گیگ اینترنت رایگان ایرانسل برای یک روز، ۵ گیگ اینترنت ایرانسل رایگان برای مشترکین وفادار و… شنیده‌اید.

اگر از مشترکین ایرانسل هستید با نصب اپلیکیشن “ایرانسل من” برای بار اول می‌توانید اینترنت رایگان دریافت کنید، همچنین از دیگر روش‌های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، دعوت دوستان به این اپلکیشن، نصب اپلیکیشن لنز و دعوت دوستان به این برنامه می‌باشد.

از دیگر روش‌های دریافت بسته‌های نامحدود اینترنتی به صورت آنلاین استفاده از کدهای دستوری می‌باشد. برای اطلاع از این روش ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به مقاله‌ی “بسته های اینترنت ایرانسل” سر بزنید. در این مطلب به معرفی تمامی بسته‌های مقرون به صرفه و نحوه‌ی فعالسازی آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • کد دستوری اطلاع از وضعیت بسته‌های ایرانسل

از دیگر کدهای دستوری پرکاربرد اطلاع از وضعیت بسته ایرانسل می‌باشد. استعلام مانده بسته اینترنتی به کاربران کمک می‌کند تا هوشمندانه‌تر نسبت به مصرف آن اقدام کنند. بعد از فعالسازی و خرید بسته‌های اینترنتی اطلاع از باقی مانده‌ی آن اهمیت زیادی دارد. روش‌های مختلفی جهت استعلام بسته‌ی اینترنتی ایرانسل وجود دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به استعلام از طریق تلفن گویا، اپلیکیشن، کد دستوری و… اشاره کرد. برای آشنایی با روش‌های بیشتر اطلاع از بسته‌ی باقی مانده‌ی ایرانسل و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها بهتر است مقاله‌ی “باقی مانده حجم اینترنت ایرانسل” را به طور کامل مطالعه کنید. ما در این مطلب به معرفی تمامی این روش‌ها پرداخته‌ایم.

  • کد دستوری برقراری تماس به حساب مخاطب

اگر می خواهید با شخصی تماس بگیرید و هزینه‌ی مکالمه را آن شخص پرداخت کند کافی است کد دستوری (#شماره مخاطب*۷۰۴*) را شماره گیری کنید، البته این قابلیت در صورت موافقت صاحب شماره امکان پذیر خواهد بود.

  • کد دستوری حذف پیامک های تبلیغاتی

از آن جایی که در بیش‌تر مواقع پیامک‌های تبلیغاتی برای کاربران آزار دهنده است اپراتور ایرانسل با فراهم کردن کد دستوری (۸۹۹۹#*) امکان حذف این پیامک‌ها را فراهم کرده است.

  • کد دستوری صدای جادویی

استفاده از این قابلیت تنها بین مشترکین ایرانسل مقدور است. به زبان ساده شخص تماس گیرنده و مخاطب هر دو باید از سیم کارت ایرانسل استفاده نمایند. تغییر صدا با ایرانسل از طریق کد دستوری (۷۲۷۲) امکان پذیر بوده و کافی است قبل از شماره‌ی مخاطب خود، این کد را شماره گیری کرده و از این سرویس استفاده نمایید.

برای غیر فعال کردن این قابلیت به هنگام مکالمه با شماره گیری عدد (۰) صدای شما به صورت عادی شنیده خواهد شد. و برای فعالسازی مجدد در حین مکالمه کافی است یکی از اعداد ۱ تا ۳ را بفشارید.

  • کد دستوری مکالمه ی نامحدود

این ترفند جادویی ایرانسل برای افرادی که برای ساعات طولانی با گوشی همراه صحبت می‌کنند مناسب است، استفاده از کد دستوری (۱۰۰۰#*) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از یک ماه مکالمه‌ی نامحدود استفاده نمایید.

  • کد دستوری ردیابی گوشی مفقود شده

مشترکین ایرانسل در صورت مفقود یا دزدیده شدن گوشی همراه خود لازم است تا از طریق شماره گیری ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ از طریق خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از دیگر خطوط ابتدا سیم کارت خود را سوزانده و بعد از ۵ روز با استفاده از کد دستوری (#۶۱۰۱*) از یک خط ایرانسلی گوشی خود را ردیابی کنند، بعد از شماره گیری کد عنوان شده نتیجه بعد از ۴۸ ساعت برای شماره ی ایرانسلی ارسال خواهد شد.

سخن آخر:

ما در این مطلب به معرفی ترفندهایی برای ایرانسلی ها پرداختیم، امیدواریم از این تکنیک‌های جالب و کاربردی لذت برده باشید. چنانچه با سوال یا مشکلی در خصوص مطالب این مقاله یا حوزه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم‌های کامپیوتری، لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند مواجه شده‌اید می‌توانید از طریق شماره‌های ۹۰۹۰۷۱۵۴۰ یا ۰۲۱۷۱۲۹ با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.