ترامپولین و پشه بند از کجا بخریم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 69825
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ |

ترامپولین و پشه بند از کجا بخریم

با فرا رسیدن فصل تابستان ترامپولین یکی از بهترین تفریحات تابستانی و وسیله‌ای مناسب برای انواع ورزش‌ها بوده که افراد بسیاری را به این وسیله علاقه‌مند کرده است. زیرا لذت پرش از ارتفاع بلند و معلق بودن در هوا بسیار هیجان‌انگیز است. با خرید ترامپولین برای فرزندان خود اوقات خوشی را برای آن‌ها فراهم ‌کنید.
ترامپولین و پشه بند از کجا بخریم

 

با فرا رسیدن فصل تابستان ترامپولین یکی از بهترین تفریحات تابستانی و وسیله‌ای مناسب برای انواع ورزش‌ها بوده که افراد بسیاری را به این وسیله علاقه‌مند کرده است. زیرا لذت پرش از ارتفاع بلند و معلق بودن در هوا بسیار هیجان‌انگیز است. با خرید ترامپولین برای فرزندان خود اوقات خوشی را برای آن‌ها فراهم ‌کنید.

با آغاز فصل گرما و زیاد شدن پشه‌ها ممکن است خواب شما با مشکل روبرو شود. لذا استفاده از پشه‌بند برای افراد مختلف مخصوصا کودکان و نوزادان بیشتر ضرورت دارد. یک پشه بند مناسب می‌تواند شما را در برابر حشرات موذی و خطرات نیش آن‌ها ایمن سازد.

در این مقاله به بررسی ترامپولین و پشه بند خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تاریخچه ترامپولین

با اختراع ترامپولین Georg Nissen در سال ۱۹۷۱ توسط این محصول به عنوان یک وسیله تخصصی در ورزش ژیمناستیک و تشکیل انجمن ترامپولین امریکا USTA  رشته‌ای جدید در تاریخ ورزش‌های نوین و سلامتی ایجاد کرد. همچنین با توجه به مزایای فراوان این ابزار، از آن در تمرینات آمادگی جسمانی فضانوردان NASA استفاده می‌شود.

E Albert Carter از انجمن جهانی سلامت و ورزش اثربخشی این وسیله به حدی بود که  ترامپولین را به عنوان موثرترین حرکت ورزشی و اصلاحی طراحی شده، شناخت.

مزیت های استفاده از ترامپولین

استفاده از ترامپولین مزیت‌هایی مانند تقویت  قلب و عروق، تمرینات عضلانی، کاهش وزن، انعطاف‌پذیری، عدم آسیب به مفاصل، تاندون و رباط، توسعه قابلیت تعادل و هماهنگی، توسعه مهارت‌های حرکتی، درمان افسردگی و تقویت سیستم لنفاوی به همراه دارد.

علاوه بر این ترامپولین دارای یک سری مزیت‌های آموزشی برای افراد است. کودکان و بزرگسالانی که به طور منظم از این وسیله استفاده می‌کنند به نتایج بسیار مثبتی دست خواهند یافت.

از آنجا که ترامپولین کنترل و هماهنگی عضلات را می‌آموزد؛ کودکان با استفاده از این دستگاه می‌توانند توانایی‌های حرکتی خود را توسعه دهند که باعث شکوفایی استعدادهای ورزشی در نوجوانی و جوانی آنان می‌شود.

ترامپولین یک وسیله بسیار سرگرم‌کننده بوده که کودکان از ورزش کردن با آن لذت می‌برند که نتایج فوق‌العاده‌ای به دنبال دارد. استفاده از آن باعث بروز آثار آموزشی مثبت، شادابی و اعتماد به نفس در افراد به خصوص کودکان می‌شود.

با مهارت و علم از ترامپولین استفاده کنید

امروزه در کشورهای توسعه یافته از ترامپولین علاوه بر تفریح خردسالان، مورد استفاده ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزش هوازی مانند ایروبیک، پیلاتس، زومبا و همچنین توانبخشی به سالمندان در مراکز فیزیوتراپی است.

ورزش با ترامپولین بسیار راحت و لذت‌بخش بوده و تمام عضلات بدن را درگیر می‌کند. در استفاده از ترامپولین باید توجه کرد که مهارت و علم استفاده از آن را داشته باشید. زیرا پریدن‌های ناآگاهانه نتیجه عکسی برای سلامتی‌ شما به دنبال دارد.

نکات مهم خرید ترامپولین

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید ترامپولین باید به آن توجه داشته باشید متناسب بودن آن با وزن اشخاص است. هر یک از ترامپولین‌ها برای محدوده‌ وزنی خاصی طراحی شده‌اند که تنها افرادی با همان وزن قادر به استفاده از آن خواهند بود.

هنگام خرید ترامپولین سن افراد را در نظر داشته باشید. برای افراد بزرگسال اغلب از مینی ترامپولین‌ها و ترامپولین‌های بزرگ و برای کودکان خود از ترامپولین‌های حفاظ‌ ‌دار استفاده کنید تا آسیبی به فرزند دلبندتان نرسد.

ضرورت استفاده از پشه‌بند در فصل تابستان

با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان سر و کله حشرات و جانوران موذی بیشتر می‌شود. حشراتی که نیش آن‌ها برای افراد به خصوص برای نوزادان و کودکان که پوست بسیار حساس‌تری دارند به شدت آزاردهنده بوده و با علائمی مانند خارش، قرمزی و تورم همراه است.

گونه‌های دیگری از حشرات هم وجود دارند که نیش آن‌ها با بیماری و تب همراه است. با توجه به محل زندگی خود می‌توانید نوع پشه‌بند خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از پشه بند

از زمانی که نسل جدید پشه‌ بندها ارائه شده، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از این پشه‌بندها برای درب و پنجره منزل و محل کار خود استفاده کنند.

خریداران پشه‌بندهای جدید را به دلیل نصب آسان، هزینه بسیار کم، قابلیت جابجایی، قابلیت شستشو و کیفیت عالی جنس خریداری می‌کنند. استفاده از این نوع پشه بندها در فصول گرم سال، خیال افراد را از ورود حشرات و آلودگی‌های محیط بیرون راحت می‌کند.

نکات مهم خرید پشه بند

هنگام خرید پشه‌بند باید به عوامل متفاوتی مانند جنس پشه بند توجه داشته باشید. در انتخاب جنس پشه‌بند نوع پلی استر آن را انتخاب کنید که هوا به راحتی داخل آن در رفت و آمد باشد چون اگر هوا جریان نداشته باشد موجب گرم شدن محیط پشه‌بند شده و از این رو اذیت خواهید شد.

دومین نکته در خرید پشه‌بند بررسی درب دار بودن این محصول است. پشه‌بندی را انتخاب کنید که دارای درب ورودی باشند.

علاوه بر این در خرید پشه‌بند حتما به اندازه و ابعاد آن توجه کنید. زیرا فضای کافی پشه‌بند خواب آسوده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین به قابل شست و شو بودن محصول توجه داشته باشید.

نکته آخری که در خرید پشه‌بند باید به آن بپردازید قیمت پشه‌بند است که با توجه به جنس، نحوه باز و بسته شدنشان و طرح آن‌ها از سوی تولیدکننده مشخص می‌شود.

ارائه انواع ترامپولین و پشه بند توسط اورجینال اینتکس

ورزش با ترامپولین علاوه بر اینکه به عنوان یک ورزش حرفه‌ای شناخته می‌شود روشی سرگرم‌کننده برای افزایش و حفظ سلامتی است. برقراری تعادل و تناسب بین تمام اندام‌های بدن امریست که از عهده‌ ترامپولین بر می‌آید. همچنین در شرایطی که هوا گرم و شرجی است و امکان خوابیدن در چادر مسافرتی وجود ندارد؛ بهترین پیشنهاد استفاده از پشه‌بند کوهنوردی است. زیرا خنک‌تر از چادر و کیسه خواب است.

پس از بررسی مزایا و نکات مهم در خرید این کالاها، باید به مراکز معتبر برای خرید مراجعه کنید. اورجینال اینتکس یکی از مراکز معتبر پشه‌بند و ترامپولین بوده که برای کسب اعتماد مشتریان تلاش می‌کند. اورجینال اینتکس در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر امکانات و خدماتی را فراهم کرده است که مشتریان را از هر فروشگاه یا دغدغه‌ای بی‌نیاز می‌کند. با خرید از اورجینال اینتکس از اوقات زندگی خود لذت ببرید.

|
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.