تدریس زبان انگلیسی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57056
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ |

تدریس زبان انگلیسی

دانستن زبان انگلیسی بسیار مهم است و فرصت‌های زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. بلد بودن زبان انگلیسی شانس شما را برای به دست آوردن یک شغل خوب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خودتان و یا برای یافتن کار در خارج از کشور افزایش می‌دهد.
تدریس زبان انگلیسی

دانستن زبان انگلیسی بسیار مهم است و فرصت‌های زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. بلد بودن زبان انگلیسی شانس شما را برای به دست آوردن یک شغل خوب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خودتان و یا برای یافتن کار در خارج از کشور افزایش می‌دهد. شما همچنین می‌توانید در دانشگاه‌های بین‌المللی به تدریس بپردازید. همچنین زبان ارتباطات بین‌المللی، رسانه‌ها و اینترنت زبان انگلیسی است، بنابراین یادگیری زبان انگلیسی برای معاشرت و سرگرمی و همچنین کار و تحصیل مهم است. تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری زبان بهترین انتخاب است. آموزشگاه تهران از بهترین آموزشگاه‌های زبان است و در زمینه تدریس زبان انگلیسی دوره‌ها و کلاس‌های مختلفی را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی کلاس‌های انگلیسی آموزشگاه تهران می‌پردازیم.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

همه‌ی افراد در یادگیری سرعت خاص خود را دارند. هر کس نیز با یک روش آموزشی راحت‌تر است. در کلاس‌ درس این مسائل همیشه باعث دردسر و اذیت دانش‌آموزان می‌شود. ممکن است سرعت تدریس مدرس برای دانش‌آموزان کم یا زیاد باشد یا دانش‌آموزی نیاز به تکرار شدن مسائل داشته باشد در صورتی که همین تکرار کلاس را برای فرد دیگر کسل‌کننده کند. تدریس زبان انگلیسی یکی از درس‌هایی است که این اختلاف سرعت یادگیری در میان زبان‌آموزان بیشتر به چشم می‌آید. زبان انگلیسی تشکیل شده از چهار مهارت گوش دادن (listening)، صحبت کردن (speaking)، خواندن (reading) و نوشتن (writing) است. هر یک از افراد ممکن است در یکی یا دوتا از این مهارت‌ها قوی‌تر باشد یا ضعیف‌تر عمل کند. در کلاس‌های همگانی برای مدرس سخت است که بتواند برای همه‌ی زبان‌آموزان وقت بگذارد و با آن‌ها تمرین کند.

کاری که مدرس در کلاس همگانی انجام می‌دهد این است که برای تمام مباحث به یک اندازه وقت می‌گذارد، مباحث آسان را سریع‌تر رد می‌کند تا وقت برای مباحث سخت‌تر باشد. مشکلی که در این روش وجود دارد این است که مباحث سخت و آسان برای تمام زبان‌آموزان یکسان نیست.

کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آموزشگاه تهران امکان شخصی‌سازی بسیاری دارد. یعنی مدرس با توجه به نیاز و مهارت زبان‌آموز کلاس را طوری اداره می‌کند تا او به بیشترین حدی که می‌تواند پیشرفت کند. برای مباحث با توجه به نقاط قوت و ضعف زبان‌آموز وقت گذاشته می‌شود. کلاس‌های تدریس زبان انگلیسی خصوصی انعطاف پذیری بالایی دارند. این انعطاف نه فقط در روش تدریس بلکه در زمان برگزاری کلاس‌ها نیز وجود دارد. در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران شما می‌توانید زمان و روزی که برای شما راحت‌تر است را برای آموزش انتخاب کنید.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی

مکالمه انگلیسی مهارتی است که معمولا افراد در آن قوی نیستند. حتی افراد در سطح‌های بالاتر از دستور زبان و گرامر ممکن است هنوز روی مهارت مکالمه خود کار نکرده باشند. کلاس مکالمه زبان انگلیسی برای مبتدیان و برای افراد با سطح متوسط و حتی پیشرفته در آموزشگاه تهران برگزار می‌شود.

کلاس مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه تهران مبتدی برای کسانی است که برای درک اصول صحبت کردن به زبان انگلیسی به کمک نیاز دارند. در این دوره تدریس زبان انگلیسی مدرس از واژه و عبارات بسیار ساده برای کمک به شما در صحبت کردن به زبان انگلیسی استفاده خواهد کرد. این دوره برای تمرین صحبت کردن برای یادگیری ارتباط مفید روزمره در موقعیت‌ها شامل ملاقات با افراد جدید، بررسی، درک و ارائه پیشنهادات است.

همچنین کلاس‌ها در سطح‌های بالاتر شامل موقعیت‌هایی مانند نشان دادن علاقه، صحبت کردن در مورد اینکه اهل کجا هستید و بتوانید در مورد شغل خود صحبت کنید است. همچنین موقعیت‌هایی مانند واکنش نشان دادن به اخبار، ملاقات رو در رو و درخواست کردن چیزی است. و در سطح‌های پیشرفته‌تر مکالمات شامل مشاوره دادن، برخورد با یک مشکل و به چالش کشیدن ایده‌های یک نفر خواهد بود.

دوره مکالمه زبان انگلیسی شامل جملات کلیدی برای سناریوهای مختلف است که در زندگی روزمره استفاده می‌شود. این دوره به مکالمه انگلیسی روزانه شما کمک خواهد کرد زیرا شامل همه‎ی جملات روزمره است که به طور مرتب استفاده می‌شوند. شما لازم نیست نگران مطالعه جملات انگلیسی که در استفاده روزمره استفاده نمی‌شوند باشید.

در تهران دو نوع کلاس نیمه خصوصی و خصوصی مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد. شما می‌توانید در کلاس خصوصی مکالمه شرکت کنید و با توجه به هدف خودتان نوع مکالمه جملات و اصطلاحات مورد نیاز برای آن مکالمه را با مدرس خود تمرین کنید. کلاس خصوصی کاملا مناسب هدف شما برنامه ریزی و برگزار می‌شود.

دوره فشرده زبان انگلیسی

در این دوره از زمان، ما انتظار داریم چیزها سریع اتفاق بیافتند و اگر چیزی کمی بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می کردیم طول بکشد، ما علاقه خود را به آن از دست می‌دهیم. این شامل یادگیری زبان انگلیسی نیز می‌شود! اگرچه یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی است که نباید در آن عجله کرد با این حال این کار ممکن است. کاری که شما برای یادگیری سریع‌تر باید انجام دهید این است باید مدت زمان زیادی را روزانه به مطالعه و تمرین بپردازید. شما ممکن است که بتوانید به تنهایی این کار را انجام بدهdد اما اگر بخواهید با سرعت بیشتر و با برنامه دقیق و موثر به آموزش زبان بپردازید کلاس‌های تدریس زبان انگلیسی فشرده بهترین راه برای آموزش است. دوره فشرده زبان مخصوصا برای کسانی مناسب است که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی مانند مهاجرت به اروپا را دارند.

آموزشگاه تهران ارائه‌دهنده کلاس فشرده زبان انگلیسی با ۲۵ ساعت در هفته و ۳۰ ساعت شامل تدریس و تمرین است. در این کلاس‌ها شما روزانه چند ساعت به تدریس و سپس به تمرین هر یک از مهارت‌ها می‌پردازید. شما همچنین می‌توانید تعداد ساعت‌های مطالعه روزانه انگلیسی خود را به دو بخش تقسیم کنید. به این شکل که یک دوره چند ساعته در صبح و یک دوره چند ساعته دیگر در بعدازظهر خواهید داشت. با این که زمان کلاس‌ها طولانی است اما این کلاس‌ها به هیچ وقت خسته‌کننده نخواهند بود. در این دوره‌های فشرده از فیلم، مکالمه و فعالیت گروهی و… برای زنده نگه داشتن جریان کلاس استفاده می‌شود. موسسه تهران آموزش سریع زبان انگلیسی را در دوره آموزش فشرده زبان انگلیسی خود تضمین می‌کند.

کلام آخر

آموزشگاه تهران با خصوصی کردن و آنلاین کردن کلاس‌های خود فرصت خوبی را برای زبان‌آموزان خود ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با دوره‌های آموزش زبان آموزشگاه ما به هر هدفی که از تدریس زبان انگلیسی دارید برسید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.