تبلیغات گوگل با نوین مارکتینگ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 47329
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ |

تبلیغات گوگل با نوین مارکتینگ

نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران کمپین‌های تبلیغات در گوگل را به صورت بهینه و مدیریت شده ارائه می‌کند
تبلیغات گوگل با نوین مارکتینگ

پارتنرها یا نمایندگان گوگل در واقع  آژانس‌های تبلیغاتی، متخصصین بازاریابی دیجیتال و مشاوران آنلاینی هستند که به عنوان نماینده گوگل حساب‌های کاربری Google Ads را برای راه اندازی تبلیغات در گوگل مدیریت می‌کنند.

در تمام دنیا آژانس‌های تبلیغاتی زیادی به عنوان نماینده گوگل، راه اندازی کمپین‌های تبلیغ در گوگل ادز را برای مشتریان خود بر عهده دارند. آژانس تبلیغاتی ورد استریم و noblestudios از شناخته شده ترین و معتبرترین پارتنرهای گوگل به شمار می‌رود. همچنین در ایران نیز تبلیغات در گوگل با نوین مارکتینگ  به صورت حرفه ای و پربازده ارائه می‌شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران بیش از دو دهه است که در حوزه بازاریابی آنلاین فعالیت دارد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ را برای داشتن دیجیتال مارکتینگ موفق حمایت می‌کند.

نمایندگی گوگل به چه معنی است؟

نمایندگی گوگل ادز به این معنی است که کارمندان خاصی در شرکت ما ، ارزیابی‌های مشخصی را پشت سر گذاشته، مهارت‌های Google Ads را داشته و از مرکز Academy of Ads مدرک مربوطه را اخذ کرده اند. این علامت همچنین نشان دهنده این است که هزینه‌ها و مخارج کمپین‌های تبلیغاتی ما مطابق با دستورالعمل‌های Google Ads است.

شرکت‌هایی که پارتنر گوگل هستند امکان دسترسی به رویدادها، آموزش‌ها و موارد اضافی دیگر را نیز دارند.ما همچنین می‌توانیم برای مشتریان خود، به تخفیف‌های تبلیغاتی Google Ads  دسترسی داشته باشیم.

 در واقع پارتنرهای گوگل،آژانس‌های تبلیغاتی یا واسطه‌هایی هستند که حساب‌های کاربری Google Ads را برای برندها و کسب و کارهای مدیریت می کنند.

تبلیغ در گوگل با نوین مارکتینگ

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید

گوگل ادز روشی موثر برای سوق دادن ترافیک مناسب یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما در حالی است که آنها در جستجوی محصولات و خدماتی مانند محصولات پیشنهادی شما هستند. با گوگل ادز می‌توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدها و ترافیک و فروش فروشگاه خود را افزایش دهید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ با تکیه بر تیم متخصص خود در دپارتمان ادوردز، خدمات تبلیغات در گوگل را به بهینه‌ترین شکل راه اندازی و مدیریت می‌کند تا هم در هزینه‌های کلیک صرفه جویی شود و هم مشتری بتواند کمپین‌های پربازده‌تری داشته باشد.

مزایای تبلیغات در گوگل ادز

  • قابلیت سنجش و اندازه گیری

اندازه‌گیری و سنجش نتیجه تبلیغات سنتی مانند روزنامه‌ها، رادیو، تلویزیون، بیلبوردهای فضای باز، بروشورها و غیره بسیار دشوار است. همچنین قیمت آنها بسیار بالاتر از گوگل ادز است. در تبلیغات سنتی شما نمی‌توانید بودجه خود را کنترل کنید و نسبت به آن هزینه کنید. علاوه بر این، شما نمی‌توانید منبع سود دریافتی از این رسانه‌ها را شناسایی کنید، مگر اینکه مشتری شما تصمیم بگیرد آن را با شما در میان بگذارد. در نتیجه، محاسبه نرخ بازگشت سرمایه از رسانه‌های سنتی بسیار دشوار است.اما گوگل ادز دقیقا به شما می‌گوید که در این کمپین چه اتفاقی افتاده است. شما می‌دانید:

۱. چه کسی روی تبلیغ شما کلیک کرده است.

۲. چه تعداد منجر به فروش شده است.

۳. چقدر از کاربران از طریق گوگل ادز به سایت شما رسیده‌اند.

۴. کدام کلمه کلیدی بیشترین میزان مراجعه و بازدید را ایجاد کرده است.

۵. هزینه شما برای هر کاربر جدید چقدر است.

این به بازاریابان کمک می‌کند تا بفهمند چه عواملی بر کار آنها تاثیر می‌گذارد. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید کمپین‌های خود را تغییر دهید تا زمانی که به نتیجه مطلوب برسید.

  • بهینه سازی نرخ تبدیل

گوگل وقتی تصمیم می‌گیرد کدام تبلیغات را به کدام کاربران نشان دهد، تجربه کاربری آنها بعد از رسیدن به لندینگ پیج مقصد را در نظر می‌گیرد.

شبکه‌های تبلیغاتی که با آنها نمی‌توانید لندینگ پیج مورد نظرتان را انتخاب کنید ممکن است کاربری را به هر صفحه‌ای از وبسایت شما ببرند. این صفحه ممکن است صفحه درباره ما وب‌سایت شما باشد، که باعث هدر رفت بودجه تبلیغاتی شما خواهد شد، چرا که کاربران را به آن صفحه‌ که در انتظارش هستند، نمی‌رساند.

با گوگل ادز می‌توانید، صفحه لندینگ مورد نظرتان را انتخاب کنید، با بهینه‌سازی نرخ تبدیل لندینگ پیج می‌توانید خواسته کاربران تان را برآورده کرده و آنها را از یک بازدیدکننده به یک مشتری تبدیل کند. به این ترتیب بهینه سازی نرخ تبدیل اتفاق می‌افتد

  • زودبازده بودن

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا سئو همچنان رمز موفقیت بیشتر سایت‌های پربازدید است. پست‌ها و صفحاتی که در صفحه یک نتایج جستجو مشاهده می‌کنید فقط بر مبنای کلمات کلیدی نمایش داده نمی‌شوند. این سایت‌ها از عوامل بسیاری از جمله بک لینک و یا راه‌ حل‌های دیگر استفاده می‌کنند.

شما برای رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو با سئو به زمان بسیاری احتیاج دارید و حتی برخی از کسب وکارها هیچگاه به این صفحه نمی‌رسند.

شما با استفاده از گوگل ادز در زمان بسیار کوتاه می‌توانید به اولین سطر نتایج جستجو در گوگل برسید و تبلیغات خود را به کاربرانی نشان دهید که حتی تا به حال نام برند شما را نشنیده‌اند.

با انتخاب مناسب کلمات کلیدی، می‌توانید به کاربرانی برسید که به دنبال نتایجی مانند خدمات سایت شما بوده‌اند.

  • نرخ بازگشت سرمایه بالا

اینکه لندینگ پیجی طراحی کنید که نرخ تبدیل را بالا ببرد، برای به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه بالا کافی نیست. برای رسیدن به اهداف بازاریابی با کمترین میزان بودجه می‌توانید استفاده از چند استراتژی را در نظر بگیرید.

❖ اگر هدف شما بالا بردن ترافیک وب سایت است، می‌توانید از استراتژی CPC و یا پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید.

❖ اگر هدف شما ایجاد آگهی نسبت به برند است می‌توانید از استراتژی CPM و یا پرداخت به ازای هر ۱۰۰۰ ایمپرشن قابل مشاهده، استفاده کنید. با استفاده از این استراتژی، شما مبلغی را انتخاب می‌کنید که حاضرید بپردازید تا ۱۰۰۰ نفر تبلیغات شما را به صورت نمای کامل ببینند. این امکان فقط در گوگل دیسپلی نتورک در دسترس است.

❖ پیشنهاد قیمت CPA و یا پرداخت به ازای یک عمل همان چیزی است که گوگل به تبلیغ دهندگانی توصیه میکند که بر روی عمل خاصی مانند خرید و ثبت نام متمرکز هستند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران کسب و کارهای ایرانی را با استفاده از مدیریت بهینه کمپین‌های تبلیغات در گوگل حمایت می‌کند. برای تبلیغ کار خود در نتایج جستجوی گوگل و دیده شدن هرچه بیشتر برند خود و همچنین افزایش فروش با تیم ادوردز ما در نوین مارکتینگ در ارتباط باشید

سایت رسمی شرکت نوین مارکتینگ: https://novinmarketing.com/

شماره تماس بخش ادوردز نوین مارکتینگ در تهران : ۲۲۳۱۹۱۶۵

ایمیل های پشتیبانی :

info@novinmarketing.com

hr@novinmarketing.com

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.