تامین گرمایش و سرمایش با گرماتاب و کولر صنعتی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57177
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ |

تامین گرمایش و سرمایش با گرماتاب و کولر صنعتی

تامین گرمایش و سرمایش در فصول گرم و سرد سال یکی از مهم ترین نیازمندیهای های صاحبان کسب و کار می باشد. انتخاب یک سیستم گرمایشی و یا سرمایشی مناسب می تواند بر روی عوامل بسیار زیادی در کسب و کار تاثیر گذار باشد.
تامین گرمایش و سرمایش با گرماتاب و کولر صنعتی

تامین گرمایش و سرمایش در فصول گرم و سرد سال یکی از مهم ترین نیازمندیهای های صاحبان کسب و کار می باشد. انتخاب یک سیستم گرمایشی و یا سرمایشی مناسب می تواند بر روی عوامل بسیار زیادی در کسب و کار تاثیر گذار باشد. در این مقاله قصد داریم دستگاه های مناسب جهت تامین این نیاز را تشریح و معرفی نموده تا به بهترین نحوه پاسخگوی این موضوعات باشند.

کولر صنعتی ۲۴۰۰ آکسیال

کولر صنعتی آکسیال با پد های سلولزی صنعتی به منظور کاهش دما و خنک نمودن انواع سالن ها و فضاهای بزرگ از قبیل سوله های صنعتی، ورزشی، تعمیرگاه، مرغداری و گلخانه کاربرد دارد. کولرهای صنعتی یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در ایران و سایر کشورها به منظور تامین سرمایش در محیط های بزرگ می باشد. راهکار های قدیمی در نحوه تامین سرمایش، همواره با مشکلات مختلفی از قبیل پایین بودن راندمان، اتلاف انرژی و عدم امکان تامین سرمایش به صورت موثر و مناسب برای شرایط آب و هوایی ایران همراه بوده است. کولر صنعتی آکسیال تولیدی با کیفیت در شرکت ایران مشعل، با بهره مندی از پدهای سلولزی صنعتی بسیار مرغوب و همچنین انتقال قدرت کوبله مستقیم و مصرف برق ناچیز نسبت به کولر های مشابه، راهکاری اثربخش و مطلوب جهت تامین سرمایش فضاهای صنعتی و عمومی ایجاد نموده است.

مه پاش خانگی و صنعتی

مه پاش دستگاه است که در فصول گرما برای کاهش دما و خنک نمودن فضای محیط کاربرد دارد . مه پاش یا عبارت دیگر مه ساز ضمن تامین سرمایش در فضاهای باز و سالنهای گلخانه و مرغداری، باعث کاهش حشرات موذی و گرد و غبار در محیط می شود . این دستگاه در کاربری های مختلفی از جمله رستوران، ویلا، حیاط منزل، روف گاردن ها، گلخانه و مرغداری ها کاربرد دارد.

فرایند کار مه پاش به گونه ای است که آب با فشار زیاد به وسیله پمپ از شیلنگ ها عبور کرده و در هنگام خروج آب از نازلها، آن را به شکل پودر و ذرات ریز در محیط خارج می نماید. در این فرآیند مه تولید شده جهت تبخیر شدن ضمن جذب گرمای محیط، موجب خنک شدن فضا و همچنین افزایش رطوبت می شود.

به طور کلی از مه پاش های خانگی برای ایجاد رطوبت، خنک کاری، کاهش گرد و غبار و بو و همچنین جهت زیبایی و تزیین محیط استفاده می شود. بیشترین مصرف این مه پاش ها در فضاهای باز ویلا، رستوران، کافی شاپ، آلاچیق، روف گاردن و حیاط منزل می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما به آدرس Garmataaban.com  مراجعه نمایید.

سیستم گرمایش تابشی گرماتاب

در ابتدای این مقاله دو محصول سرمایشی را به شما معرفی کردیم که بهترین گزینه برای تامین سرمایش محیط میباشند.

در ادامه با سیستم گرمایش تابشی گرماتاب آشنا خواهیم شد که بهترین انتخاب، جهت تامین گرمایش فضاهای مختلف می باشد.

دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب، سیستمی پر کاربرد میباشد که در محیط های مختلف از جمله سالن های صنعتی با ارتفاع بلند، فضا های باز رستوران ها و ویلا ها، سالن های ورزشی، گلخانه ها، تعمیرگاهها و مراکز عمومی کاربرد دارد. گرماتاب در ظرفیتهای حرارتی و اندازه های مختلف تولید می گردد.

در هیترهای گرمایش تابشی گرماتاب، گاز طبیعی توسط مشعل مخصوص، درون لوله هایی با ضریب تابش زیاد می سوزد. حرارت ایجاد شده به امواج مادون قرمز تبدیل شده و بوسیله سطوح منعکس کننده (Reflector) که بشکل ذوزنقه در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته، به نقاط مورد نظر گسیل میگردد. این امواج بنا بر خاصیت خود در اثر برخورد به اجسام به گرما تبدیل شده و احساس بسیار مطلوبی نظیر حرارت خورشید در انسان ایجاد می نماید. قسمتهای اصلی این دستگاه شامل مشعل مخصوص تابشی، لوله‌های تابشی، رفلکتور و فن می‌باشد.

مزایای  دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب

۵۰ در صدکاهش مصرف گاز و ۹۰ در صد کاهش مصرف برق

عدم اشغال فضای فیزیکی

عدم نیار به موتور خانه مرکزی

امکان تامین گرمایش به صورت موضعی

ایجاد گرمایش در سطوح نزدیک به کف

مزایای  دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب  در گلخانه ها

تامین گرمایش گلخانه به شکل مطلوب در کف و ریشه گیاه

حذف آب از سیستم گرمایش

حذف کانال های گرمایشی

کاهش فوق العاده ابر حرارتی در زیر سقف

کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف سوخت

کاهش حداقل ۹۰ درصدی مصرف برق

کنترل خودکار دمای گلخانه

کاهش هزینه های نگهداری

عدم اشغال فضای فیزیکی مفید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های گرمایش تابشی گرماتاب می توانید به وب سایت ما به آدرس  GARMATAABAN.COM  مراجعه نمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.