تاشوسازان برترین فروشگاه تخت خواب تاشو در سال ۱۴۰۰ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56575
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ |

تاشوسازان برترین فروشگاه تخت خواب تاشو در سال ۱۴۰۰

در دنیای امروز و گسترش زندگی های شهرنشینی تقریبا تمامی ما با چالش کمبود فضای داخلی در محل زندگیمان خصوصا داخل اتاق خوابمان مواجه شده ایم.
تاشوسازان برترین فروشگاه تخت خواب تاشو در سال ۱۴۰۰

در دنیای امروز و گسترش زندگی های شهرنشینی تقریبا تمامی ما با چالش کمبود فضای داخلی در محل زندگیمان خصوصا داخل اتاق خوابمان مواجه شده ایم. به طبع در زندگی های امروزی داشتن تخت خواب یکی از اصلی ترین ملزومات هر خانه و خانواده ای می باشد اما با توجه به این کمبود فضا و کوچک شدن متراژ ساختمان ها  چگونگی بکارگیری از آن تبدیل به دغدغه ای برای اهالی خانواده گردیده است.

در سالیان گذشته شرکت ها و مجموعه های مختلفی برای حل این موضوع راه حل های گوناگونی در نظر گرفته اند و در نهایت با ایده ی ساخت تخت خواب تاشو کمک بسیار زیادی برای رفع این مشکل نموده اند.  در تصاویر زیر چند نمونه از این نوع تخت خواب را میبینیم.

با بررسی های صورت گرفته سوال اکثریت مردم درخصوص معایب تخت تاشو دیواری بوده و بیشتر پیگیر این مورد هستند که اگر هنگام بسته بودن این تخت به دلیل خرابی جک و یا فرسوده شدن تخت، ناخودآگاه تخت خواب باز شود و روی سرمان بیفتند چه؟

ما نیز بسیار پیگیر این سوال بودیم و در نهایت به یک پاسخ جامع رسیدیم. این اتفاق به ندرت پیش می آید اما با این وجود یکی از مجموعه های قدرتمند که بصورت کاملا تخصصی فقط بر روی تولید تخت خواب تاشو فعالیت دارد راه حل بسیار جالبی اندیشیده است که به هیچ عنوان مشابه آن را در بازار نخواهید دید.

به نقل از گزارشگر خبرگزاری رسالت نیوز، تاشوسازان یکی از قدرتمندترین مجموعه هایی است که کاملا تخصصی در این حوزه فعالیت دارد و با ابتکار تولید قفل های ایمنی برای تخت خواب تاشو، احتمال افتادن تخت خواب در حالت بسته و تحت هر شرایطی را کاملا به صفر رسانده است. این مجموعه قدرتمند را می توان به عنوان یکی از برترین مجموعه های تولیدکننده تخت خواب کمجا در سال ۱۴۰۰ دانست که در حدود ۲۰ سال در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد.

تمامی محصولات تولیدی شرکت تاشوسازان با استفاده از جدیدترین مدهای روز دنیا و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال های موجود در بازار تولید می گردند به همین دلیل با شرکت های خارجی مشابه که در این صنعت و در خارج از ایران مشغول به فعالیت هستند نظیر مجموعه ی والبد (www.wallbed.co.uk) کاملا برابری می کند. می توانید نمونه های خارجی تخت خواب تاشو آمازون را در اینترنت جستجو و بررسی نمایید.

ویژگی های منحصر به فرد تخت خواب تاشو تاشوسازان

  • کیفیت بسیار بالا به دلیل استفاده از بهترین متریال ها
  • قیمت بسیار مناسب به دلیل خرید مستقیم شما از تولیدکننده
  • حمل و نصب آسان (نصب با خود مجموعه می باشد)
  • ارسال به سراسر نقاط ایران

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما جهت مشاهده مدل های تخت خواب کمجا به سایت تاشوسازان به نشانی TASHOSAZAN.IR مراجعه نمایید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.