«تازه شو» برنامه‌ای رقابتی برای تازه و بروز شدن خانواده‌ها - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 733
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 13 اسفند 1397 - 9:22 |

«تازه شو» برنامه‌ای رقابتی برای تازه و بروز شدن خانواده‌ها

نشست خبري عوامل تلويزيوني «تازه شو» صبح ديروز ۱۲ اسفند با حضور عرفان احتشامي کارگردان و امير قاسمي سرپرست نويسندگان و محمد احتشامي و مسعود محمدي به عنوان تهيه کننده وساير عوامل در «پاتوق خبر» برگزار شد.
«تازه شو» برنامه‌ای رقابتی برای تازه و بروز شدن خانواده‌ها

به گزارش خبرنگار روزنامه رسالت، نشست خبري عوامل تلويزيوني «تازه شو» صبح ديروز ۱۲ اسفند با حضور عرفان احتشامي کارگردان و امير قاسمي سرپرست نويسندگان و محمد احتشامي و مسعود محمدي به عنوان تهيه کننده وساير عوامل در «پاتوق خبر» برگزار شد.
امير قاسمي در خصوص اين برنامه تلويزيوني گفت: توليد برنامه “تازه شو” براي ترويج مثبت انديشي در جامعه ي سخت امروز است و ديد کلي ما سفيد، تازه و خوب ديدن همه چيز است، ما کاري به راست و چپ نداريم و وارد بازي هاي سياسي نمي شويم و هدف ما خوب کردن حال مردم است.
همچنين در ادامه عرفان احتشامي کارگردان برنامه به تلاش يک ساله خود و اتاق فکر جهت توليد برنامه رقابتي پرداخت و عنوان کرد: برنامه تازه شو يک برنامه رقابتي جهت موفقيت، شادابي، تازه شدن و به‌روز شدن خانواده ها است که در قالب نمايش و انيميشن و داستان به بيان موضوعات مي پردازد.
محمد احتشامي يکي از تهيه کنندگان برنامه هم در ادامه به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت و ابتداي سخنانش را با بيان سوابق ۲۸ ساله خود در تلويزيون شروع کرد و در ادامه عنوان کرد: من سعي کردم از تيمي جوان استفاده کنم. همه سعي‌ام اين بوده نگاه تازه‌اي به موضوعات روز داشته باشم. اقوام، ايراني بودن و توجه به اصالت‌ها از ويژگي‌هاي مهم اين برنامه است.
تهيه کننده برنامه تازه شو بيان داشت: همه سعي خود را کرده‌ايم تا متفاوت باشيم، به همين دليل به جاي استفاده از دکورهاي ساخته شده از فضاهاي اصيل ايراني مانند خانه کاظمي و عمارت دبيرالملک جهت ضبط برنامه استفاده مي کنيم.محمد احتشامي در پايان سخنانش از وضعيت فعلي تلويزيون انتقاد کرد و گفت: تلويزيون ما متاسفانه پولکي شده و کار شبکه هاي خصوصي را مي‌کند که خود ضعف بزرگي است.در ادامه اين نشست مسعود محمدي ديگر تهيه کننده برنامه گفت: ابتدا قرار بود يک برنامه فني و مستند مسابقه را توليد کنيم که اطلاعات فني به مردم بدهد اطلاعاتي که مردم به راحتي پيدا نمي کنند، اما اتاق فکر ما به اين نتيجه رسيد که ممکن است برنامه براي عموم مردم خسته کننده شود به همين دليل به سمت يک برنامه مخاطب محور قدم برداشتيم و سعي کرديم علاوه بر اطلاع رساني هاي مفيد در حوزه هاي مختلف، بخش هاي سرگرم کننده اي نيز داشته باشيم و هدف اوليه خود را خوب کردن حال مردم قرار دهيم.ما در اين برنامه از يک شخصيت به نام زود کمک استفاده خواهيم کرد که يک ربات است و با داستان ها و انيميشن اطلاعات فني و تخصصي کارآمدي را در اختيار خانوده ها مي‌گذاريم.همچنين برنامه داراي بخش هايي چون يک دقيقه مهرباني، دوربين مخفي، مصاحبه طنز، مستند، نمايش، مسابقه و ۵۰ سوال در ۵ دقيقه که سوالات متنوع با درون مايه هاي طنز خواهد بود و از افراد مختلف نظير کارگر و معلم و… تا شخصيت هاي سياسي و ورزشي و هنري نظير اقاي جهرمي، علي پروين و سام درخشاني خواهد بود.
اين برنامه در ۳۰ قسمت از ۲۵ اسفند ماه تا ۲۵ فروردين به مجري گري محمد سليمي ازشبکه ۲ به روي آنتن خواهد شد که زمان هر برنامه ۲۵ دقيقه مي باشد، همچنين فصل دوم برنامه نيز از ارديبهشت ماه مهمان خانه هاي مردم خواهد بود.

نویسنده : محمد بابایی |
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای «تازه شو» برنامه‌ای رقابتی برای تازه و بروز شدن خانواده‌ها بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.