بهترین وکیل تهران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56036
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ |

بهترین وکیل تهران

اگر به دنبال بهترین وکیل تهران به جهت رفع و رجوع مشکلات حقوقی‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب امروز ما را از دست ندهید چرا که قصد داریم به معرفی یکی از وکلای خبره در تهران بپردازیم.
بهترین وکیل تهران

اگر به دنبال بهترین وکیل تهران به جهت رفع و رجوع مشکلات حقوقی‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب امروز ما را از دست ندهید چرا که قصد داریم به معرفی یکی از وکلای خبره در تهران بپردازیم. همانطور که می‌دانید وکلا در خصوص حقوق و تکالیف قانونی موکلان خود مشاوره و توصیه‌هایی را ارائه می‌دهند و آنها همچنین در طول رسیدگی به اختلافات حقوقی، از افراد و مشاغل مختلف پشتیبانی می‌کنند.

پر واضح است برای انتخاب یک وکیل مناسب باید به بررسی موارد مختلفی پرداخت و اولین نکته‌ی قابل بررسی مربوط به قبولی وکیل در آزمون قوه قضاییه خواهد بود. در واقع در صورت پشت سر گذاشتن این مورد توسط وکلا می‌توان با دغدغه‌ی کمتری نسبت به استفاده از دانش و تجربه‌ی یک وکیل اقدام کرد. حال اجازه دهید در ادامه‌ی این مقاله به موارد مهم‌تری درباره‌ی نحوه انتخاب بهترین وکیل تهران صحبت کنیم.

وکلا چه می‌کنند

وکلا معمولاً به طور روزمره با مشتریان ملاقات می‌کنند، تحقیقات حقوقی انجام می‌دهند و اسناد دادگاه را تهیه و جمع‌آوری می‌کنند. وکلای دادگستری همچنین ممکن است برای انتخاب اعضای هیئت منصفه و بحث در مورد پرونده‌ها برای موکلان خود در دادگاه حاضر شوند. اگر آنها در یک شرکت حقوقی بزرگ کار کنند، اغلب ممکن است با همکاران خود مشورت کنند و بر حقوق‌دانان و سایر پرسنل پشتیبانی نیز نظارت داشته باشند. به طور کلی در نظر گرفتن وظایف خاص، بستگی به حوزه‌ای دارد که یک وکیل در آن تخصص دارد. گفتنی است که انتخاب بهترین وکیل تهران نیاز به بررسی معیارهایی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

چه وقت می‌توان از وکیل استفاده کرد؟

برای اینکه از وکیل بهره ببریم، در ابتدا باید بدانیم که در چه مواردی می‌توان از وکیل بکارگیری کرد که در ادامه به اختصار به این موارد خواهیم پرداخت:

  • دعاوی کیفری

شاید مهم‌ترین زمانی که لازم به استفاده از وکیل است، در خصوص دعاوی کیفری باشد. در واقع یک فرد می‌تواند به دلایل مختلفی مانند سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تجاوز به عنف، قتل عمد و غیرعمد، فروش مال غیر و مواردی از این دست، اقدام به عقد قرارداد با یک وکیل کیفری کند. این در حالی است که استفاده از چنین خدماتی با انتخاب بهترین وکیل تهران ضروری به نظر می‌رسد تا طرح شکایت و به نتیجه رسیدن آن در کوتاه مدت انجام شود.

  • دعاوی ملکی

برای برطرف کردن مشکلات دعاوی ملکی که شامل مواردی مانند الزام به فک رهن، الزام تنظیم سند رسمی املاک، الزام به دریافت پایان کار، افراز ملک، توقیف عملیات اجرایی و ابطال سند خواهد بود، نیاز به استفاده از یک وکیل کارکشته است. در واقع یک وکیل خبره مطلع به موارد عنوان شده در این گونه مواقع به خوبی می‌تواند از موکلان خود پشتیبانی کند.

  • دعاوی حقوقی

از دیگر دعوای که باید از بهترین وکیل تهران به جهت رفع و رجوع آن بهره برد، دعاوی حقوقی است که مربوط به جبران خسارت ناشی از نقض حقوق افراد خواهد بود که به مواردی مانند اجاره، ارث، ازدواج، حضانت و مواردی از این دست دسته‌بندی می‌شود. پر واضح است که حل و فصل چنین دعاوی نیاز به یک وکیل باتجربه دارد تا با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه به سرانجام برسد.

  • دعاوی خانوادگی

زوجین به دلایل مختلف نیاز به یک وکیل کارکشته خواهند داشت که از جمله می‌توان به مشکلات مربوط به نفقه، تمکین، مهریه، حضانت کودک و مواردی از این دست اشاره کرد. در حال حاضر شاید نیمی از موارد درخواست وکیل مربوط به دعاوی خانوادگی باشد که پر واضح است بکارگیری از بهترین وکیل تهران می‌تواند به کمک زوجین بیاید.

  • دعاوی تجاری

در هر تجارتی احتمال ایجاد مشکلات مختلف وجود دارد. در واقع هر پیشرفتی در بخش تجاری ممکن است زمینه‌ساز دعاوی تجاری شود که در این صورت باید از وکلای خبره در این زمینه بهره برد. با این حال اگر چه مشکلات و اختلافات در این بخش کمتر از سایر بخش‌هاست اما وکلای مختلف آماده‌ی ارائه خدمات در این حوزه نیز خواهند بود.

  • دعاوی دادگاه انقلاب

این بخش از استفاده از بهترین وکیل تهران از حساسیت‌های زیادی برخوردار است چرا که رسیدگی به جرایمی که در این حوزه اتفاق می‌افتد نیاز به باتجربه‌ترین وکلا دارد. به طور کلی حل مشکلات مربوط به جرایم امنیتی مانند توهین به مقام معظم رهبری، محاربه، قاچاق مواد و موارد مشابه به دقت و توانایی فوق العاده‌ای نیازمند است.

معرفی انواع وکیل

قبل از انتخاب وکیل باید در خصوص انواع وکیل اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشید که ما در ادامه به اختصار به آنها خواهیم پرداخت:

  • وکیل انتخابی

همانطور که از نام این نوع وکیل مشخص است، هر فرد به انتخاب خودش می‌تواند هر وکیل دلخواه را با عقد قرارداد در اختیار بگیرد تا وکیل از وی در دادگاه و یا مراجع قضایی حمایت کند. گفتنی است که بهترین وکیل تهران معمولاً از این طریق در نظر گرفته می‌شود.

  • وکیل تسخیری

اگر متهم پرونده به هر دلیلی مانند نداشتن بضاعت مالی، نتواند برای دفاع از خود وکیلی در نظر بگیرید، دادگاه از بین وکلای دادگستری یک وکیل را به جهت حمایت از متهم انتخاب می‌کند. البته در بعضی از موارد متهم به دلایل شخصی از در اختیار گرفتن وکیل امتناع می‌کند که در این صورت نیز دادگاه یک وکیل برای وی در نظر خواهد گرفت که در هر دو صورت به وکیل تسخیری شهرت دارد.

  • وکیل معاضدتی

ضروری است که هر فرد در مراجع قضایی وکیل داشته باشد و اگر به دلایلی امکان این موضوع وجود نداشته باشد، دادگاه با تشخیص عسرو حرج، یک وکیل رایگان برای متهم در نظر می‌گیرد که به وکیل معاضدتی معروف است. این موضوع ممکن است از سوی کمسیون معاضدت نیز انجام شود که بهترین راه حل ممکن است انتخاب بهترین وکیل تهران باشد.

  • وکیل اتفاقی

این نوع وکالت مخصوص افرادی است که هنور به صورت رسمی وارد حوزه‌ی وکالت نشده باشند. برای مثال فرض کنید یکی از اقوام یا بستگان‌تان نیاز به کمک در دادگاه داشته باشند که در این صورت افرادی که در رشته حقوق تحصیل می‌کنند، با طی مراحل قانونی می‌توانند در دادگاه حضور پیدا کرده و از موکل خود دفاع کنند.

  • وکیل سازمانی

این دسته از وکلا برای حمایت از حقوق کارکنان دولت بکارگیری می‌شوند. در واقع اگر چنانچه مشکلی برای نیروهای مسلح و یا کارکنان کشوری و لشکری پیش آمده باشد، استفاده از بهترین وکیل تهران به عنوان وکیل سازمانی برای حل مشکلات پیش آمده استفاده خواهند شد که وکیل سازمانی نامیده‌ می‌شوند.

  • وکیل کارآموز

همانطور که از نام این نوع وکیل مشخص است، افراد کم تجربه که قرار است در این حوزه مشغول به فعالیت شوند در ابتدا پیش یک وکیل کارکشته به کسب تجربه و دانش می‌پردازند تا کاملاً آماده حضور در موقعیت‌های این‌چنینی شوند. به طور کلی به افرادی که به شکل کاراموزی به وکالت مشغول می‌شوند، وکیل کارآموز گفته می‌شود.

ویژگی‌های یک وکیل مناسب

حال که با انواع دعاوی قانونی که نیازمند به یک وکیل مناسب است، آشنا شده‌اید؛ باید در زمان انتخاب یک وکیل خبره به جهت رفع و رجوع مشکلات‌تان به ویژگی‌های اولیه آن نیز توجه کنید که ما در ادامه به مهم‌ترین خصوصیات یک وکیل باتجربه اشاره خواهیم کرد:

  • به روز بودن وکیل

اگر چه شاید گمان کنید که تشخیص بروز بودن یک وکیل کار چندان ساده‌ای نیست، اما می‌خواهیم به شما این موضوع را گوشزد کنیم که با یک یا چند جلسه گفتگو با وکیل مدنظرتان، متوجه به روز بودن وکیل خواهید شد. بنابراین باید دقت کنید که برای انتخاب بهترین وکیل تهران حتماً باید آپدیت بودن وکیل از قوانین و راه‌کارهای موثر قانونی به جهت به سرانجام رسیدن مشکل را مدنظر قرار دهید.

  •  امین و امانت‌دار بودن وکیل

از جمله ویژگی‌هایی که یک وکیل را مناسب انتخاب خواهد کرد، امانت‌دار بودن آن است. در واقع یک وکیل در حفظ اطلاعات موکل خود هیچ گونه کوتاهی نباید داشته باشد. پر واضح است که این کار نه تنها در حین انجام وظیفه، بلکه پس از اتمام پرونده نیز باید به درستی انجام بگیرد. بنابراین قبل از انتخاب بهترین وکیل تهران حتماً این موضوع را مورد توجه قرار دهید.

  •  شفاف‌سازی وکیل

یک وکیل باتجربه و خبره هیچ وقت موکل خود را بی‌خودی امیدوار نمی‌کند و هر آنچه که در پرونده وجود دارد را بدون کم و کاست ارائه می‌دهد. در واقع یک وکیل ایده‌آل با عنوان کردن مطالب غیرقانونی و کذب سریع در فریب موکل خود نخواهد داشت. این مورد را می‌توانید از پرونده‌های قبلی وکیل مطلع شوید تا یک انتخاب درست‌تر داشته باشید.

  • ارائه کم‌هزینه‌ترین راه‌حل

از دیگر ویژگی‌های یک وکیل باتجربه و درست و حسابی این است که بهترین راه‌حل‌های به نتیجه رساندن پرونده را با کمترین هزینه‌ها به موکل خود پیشنهاد می‌دهد. در واقع یک وکیل پس از بررسی اسناد و مدارک مختلف که توسط موکل دریافت کرده است، سعی بر ارائه کم‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل خواهد داشت. بهترین وکیل تهران کسی است که چنین ویژگی‌ داشته باشد و حتی سعی کند با مذاکره مورد پیش آمده را حل و فصل کند که نیازی به پروسه قضایی هم نباشد.

  •  روابط عمومی و فن بیان بالا

از مهم‌ترین خصوصیات یک وکیل که می‌تواند یک پرونده را بهتر به جلو پیش ببرد، روابط عمومی و فن بیان بالا خواهد بود. در واقع این دو ویژگی نیاز اساسی هر وکیل است تا با استفاده از آنها بتواند در چند جلسه و حتی گاهی موارد در چند جمله، موکل خود را پیروز میدان کند. پر واضح است که انتخاب چنین وکلایی نیازمند بررسی ریزبینانه خواهد بود.

  •  متخصص بودن در حوزه‌های مختلف

بهترین وکیل تهران همیشه یک یا چند قدم از دیگر وکلا جلوتر است. در واقع یک وکیل باید در بخش‌های مختلف دعاوی قانونی، تبحر داشته باشد تا از این رو بتواند پرونده‌های مختلفی را در اختیار بگیرد. ضمناً داشتن تخصص حرفه‌ای منجر به سرانجام رساندن سریع‌تر پرونده‌ها خواهد شد. به طور کلی توصیه می‌کنیم که حتماً در هنگام انتخاب یک وکیل به این موضوع نیز توجه کنید.

حقوق و دستمزد بهترین وکیل تهران

پر واضح است که نمی‌توان حقوق مشخصی را برای وکلا در نظر گرفت و این موضوع ارتباط مستقیمی با پرونده‌ای دارد که با آن مواجه هستند. به طور کلی برای اینکه بتوان دستمزد یک وکیل باتجربه و خبره را تخمین زد باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • توانایی و باتجربه بودن وکیل.
  • درصد موفقیت‌آمیز بودن پرونده‌های قبلی.
  • تخصص داشتن در حوزه‌های مختلف وکالت.
  • شهر محل دفتر محل.
  • شهرت کلی وکیل در شهر یا استان.

گفتنی است که همه‌ی این موارد به خوبی می‌تواند دستمزد یک وکیل را شامل شود اما اگر بخواهیم نگاهی گذرا به حداقل حقوق یک وکیل بیندازیم باید عرض کنیم که با فرض در اختیار گرفتن ۳ پرونده در ماه و اگر به ازای هر پرونده حداقل ۵ میلیون تومان دستمزد لحاظ کنیم، حدقل حقوق یک وکیل باتجربه در حدود ۱۵ میلیون تومان خواهد بود.

معرفی نرگس رستمی بهترین وکیل تهران

انتخاب یک وکیل مناسب برای پیروز شدن در یک پرونده از اهمیت بسزایی برخوردار است و شاید اولین موردی که باید به آن توجه کرد، تجربه و سابقه‌ی وکیل مدنظر باشد. خانم نرگس رستمی که از جمله وکلای پایه یک دادگستری محسوب می‌شود که دارای تجربه ۱۵ ساله در این زمینه است و با پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز پرونده‌های مختلف توانسته است خیلی زود به یکی از وکلای درجه یک تبدیل شود. از جمله خدمات ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارشناس فقه و حقوقی.
  • کارشناس ارشد جرم‌ شناسی.
  • مشاور حقوقی مدرسان شریف.
  • وکیل شرکت آواژنگ.
  • وکیل شرکت تایلندی هایک ویژن (در ایران).
  • وکیل شرکت گیگابایت.
  • وکیل و مشاور حقوقی شرکت مینو.

ضمناً گفتنی است که موارد عنوان شده فقط بخش کوچکی از خدمات وکیل کیفری غرب تهران خانم نرگس رستمی محسوب می‌شود که سبب شده است پرونده‌های بسیاری به ایشان تحویل داده شود. بنابراین اگر به هر دلیلی نیازمند به بهترین وکیل تهران هستید، کافی است که با مراجعه به سایت خانم نرگس رستمی نسبت به دریافت خدمات وکالت از ایشان اقدام کنید.

ضمناً ناگفته نماند که از مهم‌ترین خدماتی که این وکیل پایه یک دادگستری برای افراد مختلف در نظر گرفته است مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است که با استقبال مناسبی نیز مواجه شده است. به طور کلی توصیه می‌کنیم برای هر گونه ارتباط با خانم نرگس رستمی به جهت قبول وکالت پرونده‌تان، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده، با ایشان هماهنگی و گفتگو کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.