بهترین هتل های سنتی اصفهان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 95460
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ |

بهترین هتل های سنتی اصفهان

اصفهان به دلیل جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری فراوانش لقب نصف جهان را به خود اختصاص داده و همیشه آماده پذیرایی از مسافران است. اگر درحال برنامه‌ریزی برای سفر به اصفهان هستید، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید پیدا کردن یک محل اقامت مناسب است.
بهترین هتل های سنتی اصفهان

اصفهان به دلیل جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و هنری فراوانش لقب نصف جهان را به خود اختصاص داده و همیشه آماده پذیرایی از مسافران است. اگر درحال برنامه‌ریزی برای سفر به اصفهان هستید، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید پیدا کردن یک محل اقامت مناسب است. در محدوده مرکزی شهر اصفهان به راحتی می‌توانید اقامتگاه‌هایی را پیدا کنید که با هویت تاریخی این شهر همسو شده‌اند و تجربه اقامتی متفاوت را برای مسافران خود رقم می‌زنند. اگر قصد اقامت در هتل های اصفهان به سبک سنتی را دارید، در ادامه با آنها آشنا شوید.

هتل عباسی اصفهان

شاید وقتی نام هتل سنتی را بشنوید تصورتان یه اقامتگاه کوچک با امکاناتی کم باشد، اما باید بگوییم اقامت در هتل عباسی اصفهان تصور شما را کاملا تغییر خواهد داد. هتل عباسی بیش از ۳۰۰ سال قدمت دارد. این هتل از دوران صفویه به عنوان یک کاروانسرا مورد استفاده بوده و اکنون به یکی از انتخاب‌های محبوب مسافران برای اقامت در اصفهان تبدیل شده است.

معماری و طراحی داخلی این هتل پنج ستاره فوق‌العاده بسیار تماشایی و نقاشی‌ها و تزیینات آن خیره‌کننده است؛ به طوری که با یکبار بازدید از فضای هتل هی‌چوقت آن را از یاد نمی‌برید. هتل عباسی با ۲۲۵ اتاق و سوئیت، آماده پذیرایی از مسافران اصفهان است. همچنین تالار، سالن اجتماعات و رستوران‌های متعددی دارد.

به علاوه، این هتل امکاناتی همچون استخر، سونا، سالن ورزشی، صرافی، کافی‌نت، خدمات پزشکی، خدمات تور و غیره را به مسافران ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل عباسی، به راحتی به میدان نقش جهان و زاینده رود دسترسی دارید.

اقامتگاه سنتی خان نشین

اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان یکی از هتل‌های سنتی بسیار محبوب این شهر است که تاریخچه‌ای باستانی دارد و زمان ساخت آن به دوران صفویه باز می‌گردد. پس از مرمت و بازسازی این خانه تاریخی در سال ۱۳۹۳، کاربری مکان به اقامتگاه سنتی برای اسکان مسافران اصفهان تغییر پیدا کرد.

این هتل سنتی زیبا اتاق‌های متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همه مسافران این هتل به حیاط دسترسی دارند. اقامتگاه خان‌نشین برای استراحت و تجربه آرامش در محیطی با هوای قدیمی اصفهان، مکانی دلچسب را فراهم می‌آورد.

اتاق‌های اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان به صورت دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند و امکاناتی چون مبلمان، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام دارند تا اقامت مهمانان را بهتر کنند. با رزرو اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان، شما دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری اصفهان ازجمله پل خواجو، کاخ عالی قاپو، میدان نقش جهان و کاخ هشت بهشت دارید.

هتل سنتی خانه کشیش

خانه کشیش اصفهان، یک اقامتگاه سنتی و تاریخی اصفهان است که به آرامش و موقعیت جغرافیایی خوبش مشهور است. قدمت این اقامتگاه به دوران قاجار بازمی‌گردد، اما در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت و به عنوان هتل سنتی آغاز به کار کرد. از امکانات هتل سنتی خانه کشیش اصفهان می‌توان به اینترنت، یخچال، خدمات راهنمای تور، کافی‌شاپ، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

اگر می‌خواهید تجربه اقامت در محله ارمنی نشین اصفهان را تجربه کنید و قدم زدن‌های شبانه در گذر جلفا را تجربه کنید حتما خانه کشیش را به‌عنوان محل اقامت سفرتان در اصفهان انتخاب کنید و از حضور در این مکان لذت ببرید.

اقامتگاه سنتی سهروردی

خانه تاریخی سهروردی اصفهان در اواخر دوران صفوی و ابتدای دوران قاجاریه ساخته شده است و درحال حاضر به عنوان یک اقامتگاه سنتی فعالیت می‌کند. این هتل ۹ واحد اقامتی متنوع دارد که هرکدام به نام یکی از شخصیت‌های معروف ادبی ایران مثل حافظ، سعدی، نظامی و غیره نامگذاری شده‌اند. این واحدها به صورت دو تخته، سه تخته و چهار تخته قابل رزرو هستند. با رزرو اتاق در این هتل سنتی اصفهان می‌توانید از امکاناتی چون پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران و کافی شاپ استفاده کنید.

اقامتگاه سنتی شهسواران

عمارت شهسواران اصفهان یک اقامتگاه تاریخی قاجاری است که نخستین مالک آن محمدحسین کازرونی، یکی از تاجران برجسته آن دوره بوده است. این عمارت در سال ۱۳۹۸ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های سنتی اصفهان برای اسکان و پذیرایی مسافران آماده شود.

بوتیک هتل عمارت شهسواران اصفهان دسترسی بسیار خوبی به بازار سنتی، میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو و چهل ستون دارد. از امکانات این هتل سنتی می‌توان به رستوران، کافی شاپ دلپذیر، خدمات لاندری، اینترنت رایگان و سایر امکانات مرتبط اشاره کرد.

رزرو هتل های سنتی اصفهان در فلای تودی

فلای‌تودی از معتبرترین پلتفرم‌های آنلاین سفر است که تمامی خدمات سفر را به شما ارائه می‌دهد. برای رزرو هتل اصفهان یا هرکجای دیگر جهان؛ فلای تودی بیش از ۱.۵ میلیون اقامتگاه و هتل را برای اقامت مسافران در نظر گرفته است و می‌توانید با توجه به بودجه و علاقه خود گزینه موردنظرتان را انتخاب و رزرو کنید. همچنین می‌توانید پرواز خود را از میان ۹۰۰ ایرلاین معتبر داخلی و خارجی در فلای تودی خریداری کرده و علاوه بر این به راحتی امکان خرید بلیط قطار، تور مسافرتی و دریافت ویزا و بیمه مسافرتی را نیز از سایت و اپلیکیشن این پلتفرم خواهید داشت.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.